Jump to content

Theo Walcott


Guest Beelzebot

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Går så mye frem og tilbake om dagen, så man må vel bare prøve å holde seg helt i ro og ikke tro på noenting før en evt handel er offentliggjort på arsenal.com :D

 

Jeg håper at dette går i orden, men man vet jo aldri i fotball. Overraskelser kommer og går hele tiden!

Link to comment
Share on other sites

Hvis dette stemmer er det merkverdig stille rundt om på nyhetsserverene. :D Fikk med meg nyheten på Saint's-forumet, men det burde skje noe rundt om hvis det var litt handfast i det. ;) Vel vel, får bare vente i spenning, og håpe det ordner seg.

Link to comment
Share on other sites

Siste nytt, rapportert på BBC.

 

Theo likely to have medical at Arsenal tomorrow

 

Roger Johnstone BBC South Today has just said...

 

Theo goes to Highbury for a medical tomorrow.

 

12.5 Million.

 

5 million up front

 

 

Så gjenstår det å se om dette stemmer da..

36138[/snapback]

 

Egentlig den samme nyheten, bare her er det Arsenal-Mania som har hørt det samme som visse Saints supportere...

 

Undertegnede ber til høyere makter om at VI stikker av med denne juvelen. *Korse seg*

 

 

"Stand up for the fuckin' ARMY"

Link to comment
Share on other sites

http://mobilematrix.org.uk/afc4life/?p=73

 

Interessant artikkel.. Står litt om selve dealen men også om tidlige spillere som liksom skulle være den nye ditten og den nye datten.. F.eks Jeffers.. Over skriftene var "Nytt scoringstalent til Arsenal","Ny Ian Wright til Arsenal"! Ble han det.. Nei.. Mange flere blir også nevnt i denne artikkelen.. Så selvom potensiellet er enormt så er det på ingen måte sikkert at Theo er "nye Henry".. Hvem vet,kanskje han sliter benken på Charlton om noen år? ;)

Link to comment
Share on other sites

Walcott er Arsenal spiller før helga, det er jeg 99% sikker på ;)

 

Ett av mange spenningsmoment etter bekreftelsen er hvilket nr på drakta si han får.

Nr 4,5 og 6 er ledige, så må vi helt opp til nr.30.

De tre første er ikke tradisjonelle spiss nr så jeg antar han vil havne på det siste.

 

På Emirates vil han nok høyst sansylig løpe ut med nr 10 på drakta (Bergkamps nr i dag) :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Walcott er Arsenal spiller før helga, det er jeg 99% sikker på ;)

 

Ett av mange spenningsmoment etter bekreftelsen er hvilket nr på drakta si han får.

Nr 4,5 og 6 er ledige, så må vi helt opp til nr.30.

De tre første er ikke tradisjonelle spiss nr så jeg antar han vil havne på det siste.

 

På Emirates vil han nok høyst sansylig løpe ut med nr 10 på drakta (Bergkamps nr i dag) :ph34r:

36193[/snapback]

 

 

Så, så.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Arsenal set to seal Walcott deal

 

Arsenal are close to completing their swoop for Southampton's highly-rated youngster Theo Walcott.

Walcott has chosen Arsenal over Chelsea and BBC Sport understands the clubs are now working on the small print of a £12.5m deal.

 

Lawyers from both clubs are believed to be working on the contracts and Walcott could travel to Highbury for a medical on Thursday.

 

If Walcott, 16, passes his medical, his moved could be completed on Friday.

 

Edit:

Fra www.theo-walcott.com

 

It looks like Theo Walcott has played his last game for Saints and will join Arsenal football club.

 

An inside source at the club has informed us that all paperwork will be completed by the end of today (thursday) With a medical arranged in london on friday at 10am.

 

The deal is said to be £5 million pounds up front with a further £7.5 million over time depending on Apperances ect.

 

It is understood that Theo will leave Saints this weekend and there will be NO loan back deal.

 

 

I tillegg er det visst breaking news på Sky Sport News at Walcott ikke trente med Southampton i dag morges.

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun
Oppløftende nyheter på forsiden til Arsenal Norway. Nå er det rett rund hjørnet? Dette blir helt klart en spennende arbeidsdag med mange hyppige databesøk!

36196[/snapback]

Og dobesøk.. =P

Virker som vi skal dra storfesken på land snart nå..Kommer til å rope så voldsomt når/om jeg ser det på Arsenal.com i dag!

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke så veldig mye om denne unge herr Walcott.(Har dessverre ikke hatt gleden av å se ham spille). Mitt spørsmål er om han er en spiller som man kan forvente å se i førstelagstroppen med en gang, eller må han bevise seg verdig gjennom spill på junior- og reservelag?

Skjønner at vi her har å gjøre med en spiller helt utenom det vanlige, men han er jo veldig ung.

Link to comment
Share on other sites

burley er ikke husvarm enda. ikke sikkert han vet hvem walcott er en gang ;)

 

btw: både guardian http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,1689865,00.html og independent http://sport.independent.co.uk/football/ar...ticle339263.ece mener arsenal har vunnet budrunden med 12 mill pund og de nyhetene kom etter at burley kom med benektelsene sine.

 

men, for all del, ingenting er en sure thing før gutten står der i den fine burgunderrøde drakta og gliser.

 

dette må jo utvilsomt være overgangsvinduets største hype. litt vieira/henry schwung over pressas autistiske oppheng i saken og dens eventualiteter..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...