Jump to content

Theo Walcott


Guest Beelzebot

Recommended Posts

walcott går til arsenal. det føler jeg 99% sikker på. the sun skriver f.eks. at wenger er fornøyd med alle tre(!) kjøpene. det er rett og slett svært mye som tyder på at walcott skriver under for arsenal innen kort tid.

 

jeg har kanontro på walcott.

35274[/snapback]

 

Jeg gleder meg iallefall IKKE før spilleren er offisielt signet. At vi har vært nær ved å signe en topp spiller, og at alt har gått i vasken like etter - DET HAR SKJEDD FØR! Les: Baptista

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Etter å ha sett videoen sier jeg bare én ting: Hent denne spilleren! Virker som han allerede holder et rimelig høyt nivå. Få ham under AW's vinger, sånn at han kan formes til en vrkelig Gunner!

 

 

Håper alle ryktene er sanne, men velger å avvente med å sprette champagnen...

Link to comment
Share on other sites

Jeg er som [nesten] alle andre her, avventende med å sprette sjampisen før han er offisielt klar for Arsenal og blitt presentert på Arsenal.com. Jeg vil nødig gjøre som jeg gjorde med Baptista; Jeg trodde han var Arsenal's eiendom helt til han gikk til Real Madrid istedet. Slike vendinger kan skje med Walcott også; han kan gå til Sjelski eller woMan utd. Kanskje Real Madrid også? :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg er som [nesten] alle andre her, avventende med å sprette sjampisen før han er offisielt klar for Arsenal og blitt presentert på Arsenal.com. Jeg vil nødig gjøre som jeg gjorde med Baptista; Jeg trodde han var Arsenal's eiendom helt til han gikk til Real Madrid istedet. Slike vendinger kan skje med Walcott også; han kan gå til Sjelski eller woMan utd. Kanskje Real Madrid også? :P

35323[/snapback]

 

Etter hva jeg har lest ville Liverpool og Arsenal være Theo`s førstevalg ved en eventuell overgang. Husker ikke hvor jeg kom over det, men han skal vissnok være pool-fan, men også stor fan av Henry og Wenger`s ungdomspolitikk.

Vi får vente og se. Har mine tvil nå med det første da to ny fjes er blitt presentert nylig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke om denne har vært nevnt før, men.. Oppfatter det slik at sitatet er hentet fra post-match pressekonferansen i ettermiddag.

 

En liten glipp av Wenger?

 

It was then that the usually composed Arsenal boss had a slip of the tongue. 'We have signed three players this week,' he muttered, before quickly correcting himself and claiming it was only two, with the deal to sign Southampton wonder-kid Theo Walcott almost complete.

 

'I should correct that to two-and-a-half players,' he said, trying to drown out the belly laughs around the press room. 'Maybe you can expect another signing next week. You never know.'

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke om denne har vært nevnt før, men.. Oppfatter det slik at sitatet er hentet fra post-match pressekonferansen i ettermiddag.

 

En liten glipp av Wenger?

 

It was then that the usually composed Arsenal boss had a slip of the tongue. 'We have signed three players this week,' he muttered, before quickly correcting himself and claiming it was only two, with the deal to sign Southampton wonder-kid Theo Walcott almost complete.   

 

'I should correct that to two-and-a-half players,' he said, trying to drown out the belly laughs around the press room. 'Maybe you can expect another signing next week. You never know.'

35576[/snapback]

 

Fikk meg en god latter der ja ;) men når Wenger går ut og sier slike ting og til og med glipper noe sånt ut på en pressekonferanse, da er nok gutten så og si klar;)

Link to comment
Share on other sites

hehe...sjelden Wenger røper noe sånt!!

 

Her er ein av grunnene til å satse på unge spiller, man kan jo få hvilken som helst ung spiller.

Men som sagt må ikkje slippe jubelen ut nå, vente til det kommer på Arsenal.com...verdens beste side..bare fakta, ingen rykter!

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper det er Walcott som er den "halve",

men det kan jo også være Rosicky ifølge agenten.

Det er jo til tider vanskelig å vite hvem som er

mest (minst?) til å stole på av agenter og engelske

tabloider... Syns Southampton har vært veldig

ivrige på å benekte overgangen og lar det styre

min bekymring til i morgen iaf. Men, med fingrene krysset!

Link to comment
Share on other sites

er rimelig sikker på at Walcott er klar for Arsenal imorre. Wenger gjør uttalelser som ikke er helt normale. Bl.a. det med 2 og en halv spiller. Eller det med at han har 3 spillere alt, øøh, beklager 2. Er helt sikker på at når jeg klikker meg innpå www.arsenal.com etter skoletid så står det at Walcott er klar!

Link to comment
Share on other sites

er rimelig sikker på at Walcott er klar for Arsenal imorre. Wenger gjør uttalelser som ikke er helt normale. Bl.a. det med 2 og en halv spiller. Eller det med at han har 3 spillere alt, øøh, beklager 2. Er helt sikker på at når jeg klikker meg innpå www.arsenal.com etter skoletid så står det at Walcott er klar!

35729[/snapback]

Det kan være Rosicky også, siden Southampton sier de har planer for fremtiden som inkl Walcott og Arsenal har jo snakket med Rosicky's agent bl.a. Så det er stor mulighet at det er snakk om Rosicky.

Link to comment
Share on other sites

Kjempebud avslått

 

Det står at de kanskje venter på ett større bud fra chelsea, latterli av klubben når Theo sier han selv vil til Arsenal.

35760[/snapback]

 

 

Vet ikke helt om jeg tror noe på dette. Det første nettstedet som kom med "nyheten" var Kop talk, deretter fulgte Chelsea Talk. Etterhvert har de store hengt seg på.

 

Tror fortsatt på deal done :D

Link to comment
Share on other sites

Hvis Theo har bestemt seg for Arsenal er det ingenting annet Southampton kan gjøre enn å ta imot hva vi enn gir dem. For da kan han gå til oss for et beløp fastsatt av en eller annen instans....og det blir neppe like stort. Håper virkelig at han blir klar iløpet av dagen/uken, og at det ikke er Rosciky.

Link to comment
Share on other sites

Southampton spiller høyt nå. Når Walcott fyller 17 år en gang i mars, kan han i praksis la være å signere proffkontrakt med klubben og dermed forlate for et langt lavere beløp, som fastsettes av FA som en utdannelseskompensasjon.

 

Uansett vil jeg tro dette er mer snakk om hvordan totalpakken er sammensatt enn selve beløpet. Southampton vil ha mest mulig up front med en gang. Arsenal vil bake inn mest mulig av overgangssummen i diverse klausuler. Betaler man £5m med en gang, synes jeg beløpet er spiselig. Om tre år vil prisen garantert ha blitt mye høyere, jf. hva spillere som Shaun Wright-Phillips og Wayne Rooney har gått for.

 

Personlig føler jeg meg langt fra sikker på at denne dealen blir noe av, men i motsetning til Baptista-sagaen er det i allefall på det rene at spilleren denne gangen faktisk foretrekker Arsenal fremfor alternativene.

Link to comment
Share on other sites

Southampton spiller høyt nå. Når Walcott fyller 17 år en gang i mars, kan han i praksis la være å signere proffkontrakt med klubben og dermed forlate for et langt lavere beløp, som fastsettes av FA som en utdannelseskompensasjon.

 

Uansett vil jeg tro dette er mer snakk om hvordan totalpakken er sammensatt enn selve beløpet. Southampton vil ha mest mulig up front med en gang. Arsenal vil bake inn mest mulig av overgangssummen i diverse klausuler. Betaler man £5m med en gang, synes jeg beløpet er spiselig. Om tre år vil prisen garantert ha blitt mye høyere, jf. hva spillere som Shaun Wright-Phillips og Wayne Rooney har gått for.

 

Personlig føler jeg meg langt fra sikker på at denne dealen blir noe av, men i motsetning til Baptista-sagaen er det i allefall på det rene at spilleren denne gangen faktisk foretrekker Arsenal fremfor alternativene.

35763[/snapback]

 

Enig. Dristig spill. Hvis det stemmer at unge Walcott ønsker seg til oss, tror jeg ikke det tar lang tid før Southampton gir etter. De har rett og slett ikke andre valg.

Dette er vel et desperat forsøk på å skru opp prisen noe...Hvis disse rapportene stemmer i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

Denne Burley fra Saints må jo være dum hvis han tror han skal få enda mer for en 16-åring.

Hvis det så skrives er riktig er jo dette et kjempebud og skjønner ikke hvorfor de skal vente på noe Chelsea-bud når Walcott ikke vil dit..

Uansett hvor god han er kan han umulig være verdt £12 mill. pund!

 

Men jeg tror også at Southampton gir etter og lar han gå til Arsenal.

Mulig de får låne han ut sesongen da.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...