Jump to content

Hva skal vi tro??


Guest Hleb13

Recommended Posts

Guest Hleb13

hviken spiller tror dere blir den neste som kommer til arsenal

og hvilken spiller tror dere blir den neste som drar fra arsenal

 

det er jo et spørsmølstegn når det gjelder overgangsvindet så jeg vil vite hva jeg skal tro ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

Jeg tror Wenger henter en keeper før overgangsvinduet stenger.

Jeg tror ikke vi kommer til å selge flere før overgangsvinduet stenger.

Bergkamp vil enten legge opp, eller gå til en annen klubb neste sesong.

Jeg tror hvertfall ikke han blir i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Wenger henter en keeper før overgangsvinduet stenger.

Jeg tror ikke vi kommer til å selge flere før overgangsvinduet stenger.

Bergkamp vil enten legge opp, eller gå til en annen klubb neste sesong.

Jeg tror hvertfall ikke han blir i Arsenal.

18705[/snapback]

 

Er litt enig med deg der.....Men jeg har ikke tro på att det blir en Kjent og rutinert keeper...Wenger kjøper nok heller en ung, men (forhåpentligvis)talentfull keeper.

 

Når det gjelder salg er jeg enig med deg men jeg tviler på at 10DB noen sinne vil spille for en annen toppklubb enn ARSENAL ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Kjøp no shay given eller timo hildebrand! helst hildebrand :(

18731[/snapback]

Det blir nok vanskelig.

Det mest sannsynlige kjøpet nå er Renè Adler fra Bayer Leverkusen. Har stor tro på at han kommer til Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Guest Livet for Arsenal
Kjøp no shay given eller timo hildebrand! helst hildebrand :(

18731[/snapback]

Det blir nok vanskelig.

Det mest sannsynlige kjøpet nå er Renè Adler fra Bayer Leverkusen. Har stor tro på at han kommer til Arsenal.

18736[/snapback]

han vet eg ikke kem er :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Livet for Arsenal
Kjøp no shay given eller timo hildebrand! helst hildebrand :(

18731[/snapback]

Det blir nok vanskelig.

Det mest sannsynlige kjøpet nå er Renè Adler fra Bayer Leverkusen. Har stor tro på at han kommer til Arsenal.

18736[/snapback]

men given er vel lei av å tape og plukke ballen ut av mål :) og hildebrand vil sikkert bli mer kjent(?)

Link to comment
Share on other sites

Vi skal ha en ny keeper, men lurer på hvem det blir. Det er jo ikke akkurat mange

tilgjengelige på markedet nå, som er av høy klasse. Blir spennende å se hva som skjer!

En unggutt har vi jo allerede fått, så jeg regner med at Wenger henter en erfaren keeper.

Link to comment
Share on other sites

Guest engenman
Vi skal ha en ny keeper, men lurer på hvem det blir. Det er jo ikke akkurat mange

tilgjengelige på markedet nå, som er av høy klasse. Blir spennende å se hva som skjer!

En unggutt har vi jo allerede fått, så jeg regner med at Wenger henter en erfaren keeper.

18801[/snapback]

 

Jeg er enig og mener at Wenger bør hente en rutinert keeper!Mine favoritter er Hildebrand eller Frey,de to må jo være mitt i blinken for Wenger!Ung og erfaren,kan vel ikke bli bedre..

Link to comment
Share on other sites

Ja da er det bare noen timer til overgangsvinduet stenger. Det spås en hektisk aktivitet utover kvelden.

Men jeg gjentar spørsmålet til A.Hleb; Hva skal vi nå tro. Ser ut som vi får en ny keeper, som kommer til å bli kastet ut i det i de første cl-kampene.

Men er det noen som tror på andre overganger for vår del helt på tampen av overgangsmarkedet?

Link to comment
Share on other sites

Ja da er det bare noen timer til overgangsvinduet stenger. Det spås en hektisk aktivitet utover kvelden.

Men jeg gjentar spørsmålet til A.Hleb; Hva skal vi nå tro. Ser ut som vi får en ny keeper, som kommer til å bli kastet ut i det i de første cl-kampene.

Men er det noen som tror på andre overganger for vår del helt på tampen av overgangsmarkedet?

19322[/snapback]

 

 

Nope. Arsenal sparer seg til fant og satser etter min mening feil alt for mye på uerfarne, men talentfulle, ungutter. Holder ikke en hel sesong. Altså: ingen nye spillere bortsett fra ryktene om Poom.

Men jeg håper jeg tar skikkelig feil på begge punkter! :dozing: To store signeringer i kveld og unggutta vil dominere i hele år! :'(

Link to comment
Share on other sites

Ja da er det bare noen timer til overgangsvinduet stenger. Det spås en hektisk aktivitet utover kvelden.

Men jeg gjentar spørsmålet til A.Hleb; Hva skal vi nå tro. Ser ut som vi får en ny keeper, som kommer til å bli kastet ut i det i de første cl-kampene.

Men er det noen som tror på andre overganger for vår del helt på tampen av overgangsmarkedet?

19322[/snapback]

 

Det blir nok ingen andre kjøp enn Martin Poom som ser ut til å komme på free transfer.

Link to comment
Share on other sites

Guest 8ljungberg8

hva vil skje idag?? kl. 12.00, 31. aug stenger overgangsmarkede...Vil vi få en ny keeper( issakson eller Poom) eller kommer det en stor overraskelse???

 

hva mener dere...hvem bør komme?? keeper eller overraskelse

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsene
Da er Mart poom i boks.. håper og tror at det kommer et par spillere til i løpet av kvelden, kan tenke meg lobby virksomheten på highbury er stor i øyeblikket...

19350[/snapback]

 

På Highbury har de nok gått hjem for dagen. Vær trygg :blink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...