ben lakris Posted August 31, 2005 Report Share Posted August 31, 2005 Det er enda noen timer igjen. Har en følelse på cisse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted August 31, 2005 Report Share Posted August 31, 2005 Virker som om Wenger ikke kommer til å gi oss det han lovet oss, to verdensklassespillere.. Vi har fått én... skuffende. Men dette åpner for å utvikle unggutta enda mer. Kan kanskje være smart sett under ett det også. Bedre at han ikke kjøper istedet for å bare kjøpe noen som egentlig ikke er gode nok.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted August 31, 2005 Report Share Posted August 31, 2005 Virker som om Wenger ikke kommer til å gi oss det han lovet oss, to verdensklassespillere.. Vi har fått én... skuffende.Men dette åpner for å utvikle unggutta enda mer. Kan kanskje være smart sett under ett det også. Bedre at han ikke kjøper istedet for å bare kjøpe noen som egentlig ikke er gode nok.. 19373[/snapback] Det har du helt rett i Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted August 31, 2005 Report Share Posted August 31, 2005 Greit å få Poo på plass! En god backup han, blir spennende å se om det skjer noe mer i løpet av kvelden. Tviler på det, men håper da i alle fall... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted August 31, 2005 Report Share Posted August 31, 2005 Virker som om Wenger ikke kommer til å gi oss det han lovet oss, to verdensklassespillere.. Vi har fått én... skuffende. For å gjennta meg selv (nok engang), så sa Arsene Wenger følgende foran årets sesong: 1) “There will not necessarily be a revolution. You know me, I go for stability. We will be confident with what we have. But I will try to add one or two.” Ikke bare har Wenger holdt det han lovet oss, men han har tilogmed hentet 4 spillere denne sommeren; Mannone, Hleb, Song og Poom 2) "Yes, if world class players are available then we are candidates,” he said. “We have money available." Dersom du tolker dette som om Arsene Wenger _lover_ oss 2 verdensklassespillere så vet ikke jeg. Men dette åpner for å utvikle unggutta enda mer. Kan kanskje være smart sett under ett det også. Bedre at han ikke kjøper istedet for å bare kjøpe noen som egentlig ikke er gode nok.. 19373[/snapback] Her derimot kan jeg ikke annet enn å si meg enig med deg ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest John Cena Posted August 31, 2005 Report Share Posted August 31, 2005 tror ikke vi får en ny spiller i det hele tatt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest John Cena Posted August 31, 2005 Report Share Posted August 31, 2005 jeg tar tilbake det der!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hleb13 Posted August 31, 2005 Report Share Posted August 31, 2005 no er det jo snart over poom ok men det ser ut til å ikke bli flere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jensemann Posted August 31, 2005 Report Share Posted August 31, 2005 Virker som om Wenger ikke kommer til å gi oss det han lovet oss, to verdensklassespillere.. Vi har fått én... skuffende. For å gjennta meg selv (nok engang), så sa Arsene Wenger følgende foran årets sesong: 1) “There will not necessarily be a revolution. You know me, I go for stability. We will be confident with what we have. But I will try to add one or two.” Ikke bare har Wenger holdt det han lovet oss, men han har tilogmed hentet 4 spillere denne sommeren; Mannone, Hleb, Song og Poom 2) "Yes, if world class players are available then we are candidates,” he said. “We have money available." Dersom du tolker dette som om Arsene Wenger _lover_ oss 2 verdensklassespillere så vet ikke jeg. Men dette åpner for å utvikle unggutta enda mer. Kan kanskje være smart sett under ett det også. Bedre at han ikke kjøper istedet for å bare kjøpe noen som egentlig ikke er gode nok.. 19373[/snapback] Her derimot kan jeg ikke annet enn å si meg enig med deg ! 19378[/snapback] Helt enig med sistnevnte her, folk har en tendens til å glemme at Song går inn som et klart alternativ når Gilberto blir skadd eller er i Brasil med landslaget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted August 31, 2005 Report Share Posted August 31, 2005 Song er ein god spelar ingn tvil om det. Men han er ingen verdensstjerne. Å sette all sin lit til ein 17 og ein 18-åring sentralt på midten er dristig. Veldig dristig. You cant win the league with kids? I år kan vi få muligheiten til å motbevise det, eller skrive under på det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.