Jump to content

2005.08.10 Boreham Wood FC B


Imerslundinho

Recommended Posts

Håper vi kan knuse dette laget med masse fantastiske mål!

 

Mitt tips: 7-1

 

Andre tips her?

16245[/snapback]

Lenge til kampen, men dette blir vel også meir eller mindre et reserve/ungdomsslag, så tviler på det blir slike siffer.

Link to comment
Share on other sites

Guest dibran

jeg tipper 8-0 og,henry scorer fire,pires scorer to,og reyes og ljungberg en hver................

 

 

 

 

 

 

the gunners 4ever

 

 

lenge spille henry

Link to comment
Share on other sites

jeg tipper 8-0 og,henry scorer fire,pires scorer to,og reyes og ljungberg en hver................

 

Jeg tipper at hverken Henry, Pires, Reyes eller Ljungberg spiller denne kampen. Derimot er sjansene store for at Van Persie setter navnet sitt på scoringsarket i denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Big names to face Boreham Wood

 

Keepere:

Mark Howard, Michael Jordan

 

Forsvar:

Justin Hoyte, Pascal Cygan, Emmanuel Eboue, Johan Djourou, Matthew Connolly, Mitchell Murphy

 

Midtbane:

Mathieu Flamini, Alexander Hleb, Gilberto, Francesc Fabregas, Sean Kelly, Sebastian Larsson, Ryan Smith

 

Angrep:

Robin van Persie, Jose Antonio Reyes, Arturo Lupoli, Quincy

 

 

Et overraskende sterkt lag, men Wenger vil vel la spesielt dem som har spilt lite i pre-season (innbyttere og sent ankomne) får litt mer kamptrening i bena.

Link to comment
Share on other sites

Big names to face Boreham Wood

 

Keepere:

Mark Howard, Michael Jordan

 

Forsvar:

Justin Hoyte, Pascal Cygan, Emmanuel Eboue, Johan Djourou, Matthew Connolly, Mitchell Murphy

 

Midtbane:

Mathieu Flamini, Alexander Hleb, Gilberto, Francesc Fabregas, Sean Kelly, Sebastian Larsson, Ryan Smith

 

Angrep:

Robin van Persie, Jose Antonio Reyes, Arturo Lupoli, Quincy

 

 

Et overraskende sterkt lag, men Wenger vil vel la spesielt dem som har spilt lite i pre-season (innbyttere og sent ankomne) får litt mer kamptrening i bena.

17067[/snapback]

Da er jo mitt 7-1 tips realistisk da! :blink:

Link to comment
Share on other sites

En overraskende sterk tropp som Wenger stiller med. Tror allikevel stjernene matches forsiktig med tanke på ligakampen mot Graeme Souness sine disipler.

 

Er mest spent på hvordan firkløveret Lupoli, Quincy, Hoyte og Eboue fremstår. Dette er fire unggutter som vi garantert får oppleve senere i sesong.

 

Tipper 5-1.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet hva stillinga er? Er spilt en time av kampen nå!

17247[/snapback]

 

Boreham Wood FC 2-6 Arsenal XI

Van Persie 6, 14, Reyes 33 pen, 45, 71 pen, Pires 39

 

Arsenal ledet vist 5-0 ved pause, men burde hatt minst det dobbelte. Andre omgang startet svakt av oss og Boreham reduserte to ganger før Reyes satte inn kampens siste mål. Hleb spilte vistnok sin dårligste kamp i sålangt i Arsenal trøyen og virket sliten. Eboue utmerket seg og fikk vist frem litt av hva som bor i seg, det samme gjorde Quincey. Lupoli fikk også sjansen idag, men misset 3 store sjanser.

 

Arsene Wenger befant seg idag på tribunen sammens med tilskuerene

 

Les alt om kampen på www.arsenal.com

Link to comment
Share on other sites

For meg virker det som om Bentley er skadet, men det er virkelig merkelig at vi ikke har fått noe informasjon om dette noe steder :lol:

Jeg håper iallefall at han får spille en del i år.. Slik at han får vist fram litt mer av det han til tider viste for Norwich i fjor!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...