Jump to content

Olivier Dacourt


Guest Arsenal_4ever

burde vi kjøpe han?  

32 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Arsenal_4ever

Hei!

 

Leste nettopp på vg og på skysports at Wenger er interessert i Dacourt? Midtbanespilleren til Roma....

 

Her er linkene:

 

Linken Fra Vg

 

Linken Fra SkySports

 

Hva mener dere om dette? Hva synes dere om Olivier? Kan han erstatte Vieira? Burde Wenger kjøpe han? Kan han passe inn i Arsenal?

 

Andre synspunkter?

 

PS! har aldri starter et innlegg før...hehe...

Link to comment
Share on other sites

Trur ikkje Dacourt hadde vert så dum, som en korttidsløsning. Enten til Fabregas er blitt eldre og meir erfaren, eller til vi handlar en ny.

 

Han var jo meget god en periode i Leeds, og sjølv om han neppe er ei verdsstjerne så er han en stabil og god spelar. Det gjev oss ikke det "spesielle" ekstra, men gjev oss kanskje det trygge og faste som vi treng.

Link to comment
Share on other sites

Guest espenstoele

Dacourt er solid defensivt på midten. Har vært relativt hyppig inventar på det franske landslaget. Tror han vil være en veldig god løsning inntil Fabregas er klar for sjefsrollen. Iflg SkySports ryktes det også at Wenger kan få ham gratis på grunn av økonomiske problemer i Roma. Hvis man fikk til det gir jeg en slik overgang tommelen opp.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever
Dacourt er solid defensivt på midten. Har vært relativt hyppig inventar på det franske landslaget. Tror han vil være en veldig god løsning inntil Fabregas er klar for sjefsrollen. Iflg SkySports ryktes det også at Wenger kan få ham gratis på grunn av økonomiske problemer i Roma. Hvis man fikk til det gir jeg en slik overgang tommelen opp.

14934[/snapback]

 

En link fra goal.com som også sier at Dacourt kan få gå over gratis:

 

Arsenal Get Dacourt Free

Link to comment
Share on other sites

Guest henryistheking

Hei.....

Jeg mener vi ikke bør hente dacourt..........hvis ikke det er gratis. Jeg er enig med at han god og sånt, men vi burde ikke bruke penger på han(unntatt kontrakten da). Han er gammel, men bruklig. Enn å kjøpe ham burde vi satse mer på Cesc og Flamini.......... Og Hleb er her sammen med Gilberto. Davids er en bedre man!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan tenke meg en god grunn til å slette, flytte eller slette dette innlegget.

14949[/snapback]

 

Limt sammen. Jeg vet ærlig talt ikke om det er noe poeng i å gjenta seg selv om og om igjen. Det virker som om enkelte ikke får med seg det jeg etter fattig evne prøver å formane om gang på gang..

 

the-gunners-fan; Én tråd pr. emne. Se etter eksisterende tråder før du starter en ny.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Nå er det over hele nettet at Dacourt kommer til arsenal, og kanskje gratis! Vi trenger flere "gamle" gutter i stallen, så hent han inn sier jeg! Også håper jeg så inderlig på Baptista, for ellers blir det nok ikke flere signeringer etter som jeg har skjønt fra uttalelsene til Wenger.. Mangler fortsatt en keeper og en ren spiss til i stallen!!

 

 

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/t...nal/4706215.stm

 

 

 

http://www.mirror.co.uk/sport/football/tm_...-name_page.html

Link to comment
Share on other sites

Som en korttidsløsning til Fabregas og Flamini

har fått bedre fotfeste på midtbanerollen.

Ikke akkurat den typen jeg ville hatt i Arsenal, men gratis

så ok.....under tvil B)

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi får ham gratis, go for it. Men jeg vil ikke at klubben skal bruke penger på å kjøpe ham.. Ellers tror jeg vi har godt med unggutter som kan ta over når den tid kommer, både i Flamini, Cesc og kanskje Song?

Link to comment
Share on other sites

Dette går ikke, vi kan ikke ha ham, uansett så hadde han vel ikke fått så veeeeldig mye spilletid heller, når vi ser på Fabregas, Flamini, Song, Gilberto +++

 

...så Olivier Dacourt: NEI!

...og "De Andre": JA!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...