Jump to content

Beste Arsenal spiller gjennom tidene


Guest Henry4ever

Recommended Posts

Guest henryistheking

Jeg mener Thierry Henry, Paddy, Ian Wright (selvom sønnen sviktet oss), og Dennis Bergkamp :D Kanskje Campbell kan bli også :(

Link to comment
Share on other sites

Alex James, Ted Drake.......etc.......

 

Vrient å bedømme spillere en bare har hørt om, men den enkeltspiller som har hatt størt innflytelse på klubben gjennom min tid er utvilsomt Dennis Bergkamp. Jeg holder en knapp på ham gjennom alle tider også.

Link to comment
Share on other sites

Har aldri hatt noen klare favorittspillere,men det er spillere som har gjort større inntrykk enn andre. Jeg kan derfor bare nevne opp spillere i fra min tid som supporter.Alle har ikke gjort inntrykk fordi de har vært så veldig gode,men av en eller annen grunn er de brent fast i hjernebarken:

 

Alan Smith, Perry Groves, Steve Morrow (aner ikke hvorfor,kanskje pga skaden han fikk av Tony Adams), David Rocastle, Kevin Campbell, Ian Wright,Tony Adams,Dixon,Keown,Bould,Winterburn,Parlour, Bergkamp,Petit,Viera,Pires,Henry

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Liam Brandy

14676[/snapback]

 

 

Brandy??

Det er vel ikke så mange arsenal-spillere gjennom historien som har blitt regnet som verdens beste på sin plass, og faktisk også uansett plass.

Titi har blitt kåret til verdens nest beste to år på rad nå, og han er fortsatt bare guttungen.

Dagens kaptein er i særklasse den beste spilleren vi har hatt.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nesten håpløst å sammenligne - både på grunn av tider,

regler og spillestil. Man kan jo ikke teste dem one-on-one

heller. De må jo være best på et lag - og da på Arsenal...

Men jeg går med den som har betydd mest for meg: Dennis!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...