Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

På Manutd Forumet:

 

Hvordan folk kan si at Ronaldo filmer skjønner jeg ikke. Han lager muligens kontakten selv men at det der som er helt soleklar straffe kalles filiming er bare utrolig dumt. Synes den var like klar som den Villa fikk før i dag.

 

Jeg mener det ikke er filming. Det er kontakt og da blir han hindret, ergo straffe Kan-Kan.

 

Etter TV bildene å dømme var det kontakt før han falt, slik oppfattet hvertfall jeg det.

 

Godt att det er NOEN ærlige United fan:

 

Er jo ingen tvil på den situasjonen der. Til dere som forsvarer Ronaldo, vi prøver ikkje å få Ronaldo til å se verst mulig ut. Det klarer han dessverre godt sjølv.

Link to comment
Share on other sites

På Manutd Forumet:

 

Hvordan folk kan si at Ronaldo filmer skjønner jeg ikke. Han lager muligens kontakten selv men at det der som er helt soleklar straffe kalles filiming er bare utrolig dumt. Synes den var like klar som den Villa fikk før i dag.

 

Jeg mener det ikke er filming. Det er kontakt og da blir han hindret, ergo straffe Kan-Kan.

 

Etter TV bildene å dømme var det kontakt før han falt, slik oppfattet hvertfall jeg det.

 

Skjønner ikke at det er mulig å ikke se at det der er filming. Han må jo være helt skrudd.

 

EDIT: Ser nå at den gamle linken ikke funker lenger, men du kan finne filmingen på 3.00 her: http://youtube.com/watch?v=OU7nj1JqZWQ

Link to comment
Share on other sites

Helt forferdelig. At dommeren ikke ser at det er filming er et under. For detførste skjer det hele i lav fart. For det andre løper Ronaldo inn i beinet og stuper ned. Ronaldo burde bli straffet men en kamps utestengelse. Da vil han kanskje lære? ;)

Link to comment
Share on other sites

Helt forferdelig. At dommeren ikke ser at det er filming er et under. For detførste skjer det hele i lav fart. For det andre løper Ronaldo inn i beinet og stuper ned. Ronaldo burde bli straffet men en kamps utestengelse. Da vil han kanskje lære? ;)

 

Tviler, så jo kampen mot Fulham hvor han kanskje skulle hatt straffe? da fikk han gult får filming, så går Fergie ute i media og sier at det skulle ha vært straffe. Ronaldo filmer selvsagt også neste kamp og får straffe. Hører ikke mye til Fergie mere, eller?

Link to comment
Share on other sites

Helt forferdelig. At dommeren ikke ser at det er filming er et under. For detførste skjer det hele i lav fart. For det andre løper Ronaldo inn i beinet og stuper ned. Ronaldo burde bli straffet men en kamps utestengelse. Da vil han kanskje lære? ;)

 

Tviler, så jo kampen mot Fulham hvor han kanskje skulle hatt straffe? da fikk han gult får filming, så går Fergie ute i media og sier at det skulle ha vært straffe. Ronaldo filmer selvsagt også neste kamp og får straffe. Hører ikke mye til Fergie mere, eller?

 

Hva skulle Fergie ha sagt da? At det skulle vært straffe, når de fikk straffe?

Link to comment
Share on other sites

Ferguson kunne vel nesten ikke sagt verken det ene eller andre om situasjonen, men sånn generelt sett, så har Ferguson veldig lett for å bare tenke på det som går i deres dissfavør, og ikke i det hele tatt ta i betraktning ting som går andre veien. Det er iallfall det han sier, men jeg er sikker på at han vet bedre.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kommer ikke som noe skjokk at United spillerne nok en gang har vært involvert i en sex-orgie på et hotell i Manchester. http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article609264.ece

 

Det var 5-6 menn i et rom hvor det var mye skriking og heing og stønning fra en kvinne som tydelig hadde sex. Et vitne gikk inn i rommet og så en 19 år gammel jente inne på det romme sammen med 5-6 menn hvorav 3 var United-spillere. En av United-spillerne er meget kjent.

 

Det kan ikke være Ronaldo da, siden han angivelig skal ha vært i Zurich på dette tidspunktet. Alternativene som gjenstår da ifølge The Sun skal være; Wayne Rooney, Ryan Giggs, Rio Ferdinand, Paul Scholes, Gary Neville, Owen Hargreaves, Louis Saha and Wes Brown, som alle var på dette julebordet.

 

Kommer ikke som noen bombe. Ronaldo var jo for noen måneder siden i en sex-orgie sammen med Nani og Anderson, i tillegg til noen ho**r. (Link)

 

Må bare le av dette møkkalaget. Ingen disiplin og sex-skandale på sex-skandale hører vi om i avisene hele året. På tide for Sir Sur å stramme tøylene!

Link to comment
Share on other sites

Alternativene som gjenstår da ifølge The Sun skal være; Wayne Rooney, Ryan Giggs, Rio Ferdinand, Paul Scholes, Gary Neville, Owen Hargreaves, Louis Saha and Wes Brown, som alle var på dette julebordet.

 

Rooney er den første som fallt med inn, men når du ser denne listen av spillere kan det være hvilken som helst av dem :)

Link to comment
Share on other sites

Alternativene som gjenstår da ifølge The Sun skal være; Wayne Rooney, Ryan Giggs, Rio Ferdinand, Paul Scholes, Gary Neville, Owen Hargreaves, Louis Saha and Wes Brown, som alle var på dette julebordet.

 

Rooney er den første som fallt med inn, men når du ser denne listen av spillere kan det være hvilken som helst av dem :)

 

Tipper Ferdinand. Det skal visstnok være han som ble tatt hardest av SAF på trening etter dette juleballet. Tenkte dog først på Rooney jeg også.

Link to comment
Share on other sites

Pokker. Typisk at United alltid skal få straffe når det gjelder. Ronaldo scoret fra 11-meteren etter 88 minutter.

 

Horribelt av Pienaar å felle Giggs der. Han er helt på hjørnet av 16-meteren og går BORT fra mål. I tillegg er jo Giggs allerede forbi han, og han er sjanseløs på å klare å nå ballen der. Tåpelig, tåpelig, og United vinner.

Link to comment
Share on other sites

FY FAAAAAAEEEEEN!!!! var sikker på at Everton skulle klare dette, men den helvetes Pienaar har vel tydeligvis blitt lovt bort en blowjob av Ronaldo etter kampen dersom han lager straffe like før slutt!!

 

Manu har så jævlig flaks!

 

Edit: Der løp Ronaldo inn i garderoben for å få gjort unna blowjoben før han skal dusje sammen med de andre homse-medspillerne sine.

Link to comment
Share on other sites

FY FAAAAAAEEEEEN!!!! var sikker på at Everton skulle klare dette, men den helvetes Pienaar har vel tydeligvis blitt lovt bort en blowjob av Ronaldo etter kampen dersom han lager straffe like før slutt!!

 

Manu har så jævlig flaks!

 

 

Flaks var det vel ikkje akkurat....

 

MEN, utrulig surt, det var det!!!

Link to comment
Share on other sites

Jaja. Får håpe Manu kan glippe noen poeng i julestrida da, de har akkurat som oss 2 bortekamper på rad. Manu skal spille mot Sunderland og West Ham borte, mens vi skal spille Portsmouth og Everton. Dessverre er Manus kamper enklere, og det er større sansynlighet for at vi glipper poeng fremfor Manu.

Link to comment
Share on other sites

Jeg brukte for faen nesten to timer av livet mitt på å se dette drittet her. Fikk så jævla nedtur da scumchester fikk straffa, og da bøgonaldo scorte merka jeg hvor stort hatet mitt er for den drittklubben. Det er så jævla typisk dem å få HELT GRATIS straffer når de trenger det. Jævla Pinaar-mongo...

 

 

Greit, jeg veit at dette er et usaklig innlegg, men fikk bare så jævla nedtur nå ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...