Jump to content

Highbury Stadium


jule3

Recommended Posts

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply
  • 3 months later...
Highbury skal bli leilighetkompleks, med en stor park. :D

 

http://www.sportsvenue-technology.com/proj...l/arsenal5.html

http://www.sportsvenue-technology.com/projects/arsenal/

13290[/snapback]

 

 

Ser jo skikkelig bra ut. Et drømmested å bo.

 

 

Fritt for å flytte inn på North Bank! ;)

13341[/snapback]

Dette ser meget bra ut. Kanskje vi alle skulle spleise på et par leiligheter, så hadde vi hatt et sted å bo hvis vi var over for å se gutta. Kanskje det vil bli et sted hvor det bor en del som er glad i klubben og kanskje også noen tidligere spillere, hvem vet.

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989

det er ganske trist men eg trur alle skjønner at det var riktig å flytte. Arsenal hadde blant de minste banene eg den minste tribunekapasiteten i PL

Link to comment
Share on other sites

Huff...! Syns det er forferdelig å se Highbury slik jeg... ;)

25740[/snapback]

 

So do I.

25758[/snapback]

 

Ja, jeg også... Det ser nå litt stilig ut, men Highbury fortjener bedre enn det der!!! Men det er kanskje et smart trekk, hvis det skal tjenes penger......? :)

Who knows?

Link to comment
Share on other sites

Arsenal blir ikke det samme uten Highbury. Emirates ser flott ut, men personlig synes jeg disse smultring stadionene ofte blir veldig like og sjarmløse.

 

Jeg tror Emirates blir nyskapende og eksklusivt. Om 2 år elsker vi sannsynligvis Emirates, men den sjarmen Highbury har den taqr det tid før Emirates kan nå til knærne engang, uansett hvor flott det blir. Første gangen man kommer ut av tub'en og Highbury ligger forran deg er ett øyeblikk man aldri glemmer. Får ståpels bare av tanken.

 

Når det gjelder utviklingen av Highbury synes jeg egentlig det er en god løsning. Ihvertfall med tanke på alternativene. Å selge til feks Crystal Palace hadde vært en katastrofe. Ikke kan man la det ligge i brakk heller, så alt i alt en grei løsning.

Link to comment
Share on other sites

Tykkjer faktisk at dette er beste måten og utnytte Highbury på. Salg til andre klubbar eller fullstendig sanering er alternativet. Tykkjer det er mykje betre å bevare mesteparten av den erverdige bygningsmassen i art deco stil samtidig som ein får ein park der grasmatta låg.

Ser fram til å ta ein tur forbi Highbury og sjå på dette når det er ferdig. Istaden for å gå forbi og sei - her låg Arsenal si bane no er alt jamna med jorda. -

Link to comment
Share on other sites

Tykkjer faktisk at dette er beste måten og utnytte Highbury på. Salg til andre klubbar eller fullstendig sanering er alternativet. Tykkjer det er mykje betre å bevare mesteparten av den erverdige bygningsmassen i art deco stil samtidig som ein får ein park der grasmatta låg.

Ser fram til å ta ein tur forbi Highbury og sjå på dette når det er ferdig. Istaden for å gå forbi og sei - her låg Arsenal si bane no er alt jamna med jorda. -

25915[/snapback]

joda egentlig et godt poeng. Personlig mener jeg vel egentlig at de kunne bygget Highbury litt ut, og dermed bevart gode gammle highbury som hjemmebane i mange år fremover.

Synes nesten det er viktigere å bevare det gode gammle fremfor å ekspandere som en verdensklubb. Det er uten tvil den vakreste stadionen i verden der den ligger mellom koselige gater i Nord- London

Link to comment
Share on other sites

Arsenal blir ikke det samme uten Highbury. Emirates ser flott ut, men personlig synes jeg disse smultring stadionene ofte blir veldig like og sjarmløse.

 

Jeg tror Emirates blir nyskapende og eksklusivt. Om 2 år elsker vi sannsynligvis Emirates, men den sjarmen Highbury har den taqr det tid før Emirates kan nå til knærne engang, uansett hvor flott det blir. Første gangen man kommer ut av tub'en og Highbury ligger forran deg er ett øyeblikk man aldri glemmer. Får ståpels bare av tanken.

 

Når det gjelder utviklingen av Highbury synes jeg egentlig det er en god løsning. Ihvertfall med tanke på alternativene. Å selge til feks Crystal Palace hadde vært en katastrofe. Ikke kan man la det ligge i brakk heller, så alt i alt en grei løsning.

25879[/snapback]

 

du vil fortsatt se Highbury når du kommer ut av tuben, men bare at nå blir den ikke brukt som fotballstadion. du vil også kunne se Emirates Stadium når du kommer ut av tuben, bare at den ligger på høyre side. og Highbury vil også kunne tjene inn litt penger på salget av boligkomplekset.

 

syns jeg hørte en gang at Arsenal hadde tilbudt Tottenham å kjøpe Highbury, mulig jeg tar grundig feil, men si ifra hvis det jeg sier er riktig.

Link to comment
Share on other sites

Vi har ALDRI tilbudt The Home of Football til spudz. ALDRI!

25987[/snapback]

 

Nei erru gærn. Det blir som å gi bort kona på bryllupsdagen. ;)

26026[/snapback]

 

Dett var gæli ja. Blir gale uansett hvordan du vrenger og vrir på det.

Link to comment
Share on other sites

Vi har ALDRI tilbudt The Home of Football til spudz. ALDRI!

25987[/snapback]

 

Nei erru gærn. Det blir som å gi bort kona på bryllupsdagen. ;)

26026[/snapback]

 

Dett var gæli ja. Blir gale uansett hvordan du vrenger og vrir på det.

26029[/snapback]

fotball kan alt kjøpes for penger. Fotballens suksess er i ferd med å bli dens bane. De 20 klubbene i Premiere League omsetter for 16 milliarder kroner pr sesong. Så å si ingenting av dette kommer publikum til gode. Klubbene kritiserer høylytt for å gi lite til veldedige formål og lokalsamfunnene. Kroneeksemplet er pengemaskinen Arsenal som neste år flytter inn i sin nye Emirates-stadion med 60 000 sitteplasser. Det er snakk om en hel by med nye leiligheter, restauranter og serviceinstitusjoner. Det opprinnelige bomiljøet blir skadelidende, boligprisene øker og infrastrukturen blir fra det offentlige blir ikke opprustet. Som en lokal kioskeier sa det: ”Det er ikke det at vi har noe imot Arsenal, de har alltid vært rundt hjørnet, men må det være så j.... stort?” Jostein Pedersen

 

Det er gp dommer jostein pedersen som skriver dette i et av sine essays på www.dinlondonguide.no. Han har for så vidt gode poeng her. Jeg vil på ingen måte kalle Arsenal for en pengemaskin. Er det noe Arsenal har klart de siste årene er det nettop det å bevare det gode gamle miljøet i og rundt Highbury uten å bruke alt for mange penger på ulike ting som Resturanter eid av Arsenal osv. Rett og slett Arsenal eide ting. Derimot mener jeg at når vi nå flytter til Emirates stadium kan bli en av disse Uberkomersielle klubbene som Man Utd, Chealsea, Real Madrid, Milan osv. Det er klart, vi blir kanskje best i verden. Men bevare meg vel... Jeg vil helst ha Highbury og sånn som det har vært før med litt ekstra utbygging og opprustning.

Link to comment
Share on other sites

Det nærmer seg slutten for Highbury. Pr i dag så er der 13 premierleage kamper igjen å spille. Noen Champions Leage kamper og noen cupkamper.

 

Hvordan føles det??

 

Er det mange som vil prøve å ta seg over til London nå som det drar seg mot slutten for Highbury?

 

Selv så skal jeg over på årets siste kamp på Wigan. Tipper at det blir en meget spesielkamp å være på.

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
Det nærmer seg slutten for Highbury. Pr i dag så er der 13 premierleage kamper igjen å spille. Noen Champions Leage kamper og noen cupkamper.

 

Hvordan føles det??

 

Er det mange som vil prøve å ta seg over til London nå som det drar seg mot slutten for Highbury?

 

Selv så skal jeg over på årets siste kamp på Wigan. Tipper at det blir en meget spesielkamp å være på.

26141[/snapback]

 

 

shit!!

eg svarte i feil tråd:

 

 

har veldig lyst men som student er ikkje akutatt økonomien den beste

Link to comment
Share on other sites

Det nærmer seg slutten for Highbury. Pr i dag så er der 13 premierleage kamper igjen å spille. Noen Champions Leage kamper og noen cupkamper.

 

Hvordan føles det??

 

Er det mange som vil prøve å ta seg over til London nå som det drar seg mot slutten for Highbury?

 

Selv så skal jeg over på årets siste kamp på Wigan. Tipper at det blir en meget spesielkamp å være på.

26141[/snapback]

 

Det høres utrolig fint ut å få være med på den siste kampen. Det blir spennende å lese dine inntrykk på forumet når den tid kommer.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...