Jump to content

Highbury Stadium


jule3

Recommended Posts

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply
Guest luckylars

Ja, det blir mange følelser når vi står å tar farvel til Highbury 7. mai. Tenker nok at denne "kampen" kommer til å vare lengre en 90 min. for oss supportere.

 

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

Farewell to Highbury

 

http://www.arsenal.com/index.asp

 

sjekk litt nede på siden der så kan du finne ut hvor lenge det er til Highbury legges ned som fotballarena.

26705[/snapback]

*jeeeeeeeesp* Gammalt nytt!

 

highbury blir vel auksjonert bort.

26858[/snapback]

Herregud, har du ikke fått med deg det ennå?

Link to comment
Share on other sites

håper på at vi beholder stadiumet slik at andre lag kan overta og bygge seg opp gjennom highbury.

27115[/snapback]

 

det er allerede bestemt at Highbury skal bli til ett boligkompleks. de har vel allerede solgt alle leilighetene eller en del av de. bare å sjekke på arsenal.com det så får du med deg noe.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg vil anbefale å ta en titt innom http://www.thestadium-highbury.com/

 

Leilighetskompleksets hjemmeside med bilder, tv- og radioreklamer - for å nevne noe.

 

Det er nesten så man får lyst å kjøpe - men med et pent leilighetslån hengende over meg, så lar nok ikke det seg gjøre. En snittpris på rundt 70,000 norske kroner pr kvadratmeter blir litt voldsomt. Enkelte av leilighetene som har blitt solgt har sogar satt ny prisrekord pr. kvadratmeter i området. Innflytting skal etter planen skje fra sommeren 2008 og to år fremover.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Er blitt spekulert i at bergkamps testimonial vil vere den første kampen på ashburton grove.

35794[/snapback]

Ser at klokken på Highbury teller ned til Wigan kampen, men jeg vil ikke ta en bomtur, for det er siste kamp som er intresang for meg.

35795[/snapback]

 

Wigan 7. mai blir den siste kampen på highbury. Har tenkt meg på denne eg og. Har så smått begynt å spare. Må nok ty til svartebørs desverre.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest EirikSolsand

Huff...! Syns det er forferdelig å se Highbury slik jeg... :huh:

Helt enig ;) Jævlig trist og se Highbury på den måten! Heller lavere tilskuertall på Highbury enn Emirates, og leiligheter på Gode Gamle Highbury:(

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Highbury er i ferd med å graves opp og rives ned.

Et litt trist syn faktisk, jeg må innrømme det. Trist og grått. Clock End er i ferd med å bli borte.

 

Forhåpentligvis vil i det minste East og West Stand se flotte ut igjen om et par års tid.

 

Link

 

Selv om vi visste at dette kom til å skje, så er det veldig rart når det først skjer. Håper at resultatet blir bra til slutt.

 

Uansett så er nå blikket stort sett festet til vår nye stadion. Noen tilbakeblikk er dog et must!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...