Jump to content

Graham Stack ønsker seg vekk


Andain

Recommended Posts

Graham Stack ønsker å slå følge med Stuart Taylor vekk fra Arsenal. Stack som kom til Arsenal for over 5 år siden har enda til gode å spille en førstelagskamp i EPL, han har den senere tiden vært på utlån hos Belgiske Beveren og Millwall.

 

Stack ble vel mere kjent grunnet en utenomsportslig sak for en stund tilbake. Jeg har sett for liten til Stack til å kunne uttale meg om han har noe potensiale eller ikke, men jeg forstår han godt når han ønsker å bytte klubb. I en alder av 23 år er vel ikke det å være tredje keeper en heldig situasjon.

 

Kilde : GRAHAM TO STACK IT IN AT GUNNERS

Link to comment
Share on other sites

Så Stack live i Liga-cup semien i fjor, og jeg syntes at han virket veldig lovende da. Synd at han kanskje er på veg bort, for det florerer ikke akkurat av engelskmenn i klubben om dagen.

Link to comment
Share on other sites

Taylor har jeg aldri hatt sansen for så at han tar turen til Villa registrerer jeg med et gjesp.

 

Jeg tror nå enn så lenge at Graham Stack får nr. 13 i år. Jeg har alltid hatt mest tro på Stack som den som kunne klare seg. Stack er forresten ikke engelsk, men irsk. Det går vel sånn sett nesten for det samme, men rett skal være rett.

 

Vi får se hva som skjer......

Link to comment
Share on other sites

Håplaust viss Stack går ut døra før Almunia.

13099[/snapback]

 

Akkurat den er jeg 100% enig med deg i. Hvis det skjer, viser Wenger tydelig at han ikke håndterer keepersituasjonen. Når det gjelder keepere, så sitter jeg fremdeles med et lite håp om at vi henter Isaksson, selv om det ser ut som det er Ricardo som er i søkelyset akkurat nå.

Link to comment
Share on other sites

Håplaust viss Stack går ut døra før Almunia.

13099[/snapback]

 

Akkurat den er jeg 100% enig med deg i. Hvis det skjer, viser Wenger tydelig at han ikke håndterer keepersituasjonen.

13102[/snapback]

 

Ganske tåpelig konklusjon. Dersom Almunia er fornøyd med en benketilværelse, mens Stack vil spille førstelagsfotball, så er det ganske tydelig hvem av de to som forsvinner ut dørene - og det har ingenting med Wengers håndtering av situasjonen å gjøre.

 

Skal han tviholde på Stack dersom han vil vekk fra klubben?

Link to comment
Share on other sites

Håplaust viss Stack går ut døra før Almunia.

13099[/snapback]

 

Akkurat den er jeg 100% enig med deg i. Hvis det skjer, viser Wenger tydelig at han ikke håndterer keepersituasjonen.

13102[/snapback]

 

Ganske tåpelig konklusjon. Dersom Almunia er fornøyd med en benketilværelse, mens Stack vil spille førstelagsfotball, så er det ganske tydelig hvem av de to som forsvinner ut dørene - og det har ingenting med Wengers håndtering av situasjonen å gjøre.

 

Skal han tviholde på Stack dersom han vil vekk fra klubben?

13103[/snapback]

 

Slik situasjonen er nå, så ser Wenger på Stack som tredjekeeper, og da er det jo forståelig at Stack ønsker seg bort. Er ikke sikkert Stack hadde ønsket seg bort, hvis han hadde blitt plassert foran Almunia i køen. Og med tanke på at Stack er en bedre keeper enn Almunia (iallefall i mine øyne), så ser jeg ikke noe problem med å stille spørsmålstegn ved Wenger's håndtering av keepersituasjonen. Istedet for å gi de unge keeperne en sjanse, så henter han inn middelmådige utenlandske keeper. Jeg mener det er på tide at han viser at han faktisk forstår seg på andre ting enn bare angrepsspill

Link to comment
Share on other sites

Hvis Stack også går har vi under Wenger mistet to keepere

som var rangert høyt i England. Tayor var sågar England U-21 keeper.

Når det gjelder keepere er jeg ikke 100% happy med

Wenger.

Alumunia har jeg aldri hatt sansen for. Håpet er at Wenger kjøper

Isaksson.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex
Hvis Stack også går har vi under Wenger mistet to keepere

som var rangert høyt i England. Tayor var sågar England U-21 keeper.

Når det gjelder keepere er jeg ikke 100% happy med

Wenger.

Alumunia har jeg aldri hatt sansen for. Håpet er at Wenger kjøper

Isaksson.

13114[/snapback]

 

 

Helt enig, burde uansett kjøpe en lovende keeper! Man burde ha god konkuranse på alle steder på banen, og Wenger virker noe "blind" når det gjelder keepere..

 

:ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Ja, en 17 år gammel italiener skremmer nok vannet av hvem som helst?

13140[/snapback]

 

Et godt poeng Sir John.

 

Vi trenger en keeper som kan styrke stallen vår nå, og ikke om 3-4 år. Klarer virkelig ikke å se at vi trenger en rutinert keeper med bedre kvaliteter enn Almunia???

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Ja, en 17 år gammel italiener skremmer nok vannet av hvem som helst?

13140[/snapback]

 

Et godt poeng Sir John.

 

Vi trenger en keeper som kan styrke stallen vår nå, og ikke om 3-4 år. Klarer virkelig ikke å se at vi trenger en rutinert keeper med bedre kvaliteter enn Almunia???

13142[/snapback]

 

Om ikke Vito Mannone skremmer vannet av noen, så er jeg ikke i tvil om at det er et signal fra Wenger om at Stack ikke anses som fremtidens førstevalg.

 

Dersom Arsenal i tillegg til Vito (dersom han kommer) anskaffer en rutinert keeper som " kan styrke stallen vår nå, og ikke om 3-4 år" og har bedre kvaliteter enn Almunia bør Stack hvertfall vurdere klubbskifte.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

 

Er uenig med meg sjøl her. Alumunia har vist seg som en meget god keeper

denne sesongen, og er han bedre enn Stack så bør Alumunia prioriteres.

Lykke til Stack.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...