Jump to content

Jermaine Jenas


Paddy

Recommended Posts

Arsenal are quoted £10 for Toon star

 

Personlig har eg sansen for Jenas. Han var kanskje enno bedre for eit par sesongar sida, men lyser generelt sett opp eit grått og middelmådig Newcastle.

 

Spørsmålet er om han kjem med noko spesielt å bidra med til laget? 10 milloner pund er mykje penga, og det må vere noko spesielt. Det positive er at han er engelsk, og er forholdsvis ung. I tillegg kan han spele på fleire posisjoner, både sentralt og på høgrekanten, offensiv og defensiv rolle.

 

Kan det vere noko i dette, eller er det berre agurk?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply
Guest Thierry Henry

Han sitter jo på benken til Newcastle hvorfor skulle Arsenal da betale over 100 millioner for ham,

 

kjøp heller Diarra eller Hleb.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

£ 10.000.000 for en squad-player?

 

Spar pengene til noen bedre dukker opp!

 

Det er ingenting som tyder på at han er, eller blir bedre enn de ungguttene Arsenal har i dag.

Link to comment
Share on other sites

Jenas kunne vore ein grei spelar han. Men overprisa, slik det er med dei fleste engelske spelarar.

10412[/snapback]

 

Helt enig Sindre.

 

Ingen tvil om at Jenas kunne vært med å styrket bredden i stallen. Det at han er engelsk er heller ikke å forakte. Men det at han er engelsk, er med på å sette en urealistisk transfersum på han

Link to comment
Share on other sites

For min del er jeg glad dette ikke er annet enn et av mange rykter som kommer til å surre rundt i sommer. Strengt tatt ser jeg ikke helt behovet for Jenas og ikke minst til den prisen som ryktene vil ha det til.

Link to comment
Share on other sites

Jenas er sammen med SWP og Owen velkommen til Arsenal for tilsammen 30 £!

 

:P

 

 

... de fleste spillere vil blomstre dersom de kommer inn under Wengers veiledning og regime! Jenas er etter min mening et av Englands største talenter!

Gå to sesonger tilbake i tid, og det ville ikke vært problem å betale 10 mill £ for ham. Nå har han fått nødvendig erfaring, og ville styrket laget vårt betraktelig.

 

Jeg vil ha engelske spillere!

 

.... men dette blir jo selvsagt bare tull å spekulere i Jenas, SWP, Owen osv.

 

Wenger knows!

Link to comment
Share on other sites

Jenas er ikke det et nytt problembarn?

En ny Pennant?

Ikke videre lysten på Jenas. Karrieren hans har gått

bakover de siste 2 sesonger.

Ikke så sikker på at Jenas er riktig for oss.

Link to comment
Share on other sites

Som flere har vært inne på så er Jenas en god squadplayer som er utrolig overpriset i likhet med alle andre engelske spillere.

Er helt sikker på at Wenger kan finne en minst like god spiller i utlandet til 50 millioner.

Er forøvrig enig med mmaelan i at karrieren hans er på hell, kanskje ikke rart når Souness er manager.

Bråkebøtte er han også.

 

Jenas: nei takk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ryktene rundt Jenas har igjen blomstret opp, og iflg Mirror.co.uk er Arsenal, Tottenham og muligens Manchester United klar til å legge inn bud. Tottenham har vistnok allerede fått avvist et bud på £6 millioner pund for 1 uke siden.

 

Personlig tror jeg vi klarer oss uten Jenas og at han ikke blir noen forsterkning for laget.

 

Kilde : GUNNERS AND SPURS BATTLE TO SIGN JENAS

 

Men iflg en annen artikkel har Newcastle gått ut med en pressemelding som sier at Jenas overhode ikke er tilsalg og at han signert en kontrakt som går ut i 2008 nå.

 

Kilde : MAGPIES WARN OFF JENAS SUITORS

Link to comment
Share on other sites

Jenas hadde nok blomstra i Arsenal, men vi trenger han ikke. Vi kan ikke ha for mange blomster heller. Han lider nok under en utrolig dårlig trener. At det går ann å kjøre klubb etterklubb på ræva og allikevel få jobb.

Link to comment
Share on other sites

Jenas hadde nok blomstra i Arsenal, men vi trenger han ikke. Vi kan ikke ha for mange blomster heller. Han lider nok under en utrolig dårlig trener. At det går ann å kjøre klubb etterklubb på ræva og allikevel få jobb.

12949[/snapback]

 

Jeg har fryktelig lyst på Jenas. Han ligger på tredjeplass av de spillerne jeg ønsker meg av Wenger i sommer:

 

1. Michael Owen (mitt førstevalg som spissønske, og det er en spisspartner til Henry vi trenger mest, nå!)

2. Shaun Wright Philips (kjøp ham på tross av at Hleb er ankommet!)

3. Jermaine Jenas (vi trenger en spiller i reserve for Vieira og Gilberto...)

 

bak der sier jeg ikke nei takk til Robinho, Baptista eller andre som kan gå rett inn og forsterke et tynt angrep.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jenas kan fort havne i Arsenal. Han er god, og ikke minst ENGELSK!

 

Er det noen som kan heve nivået hans til topps, er det Wenger.

Blir dyr, men sikkert et bra kjøp og en spennende spiller.

Tror det er bra med penger i kassa nå.

 

Et bra valg synes jeg, selv om kanskje Ballack hadde vært enda bedre...tross nok en utlending..

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Arsenal are quoted £10 for Toon star

 

Personlig har eg sansen for Jenas. Han var kanskje enno bedre for eit par sesongar sida, men lyser generelt sett opp eit grått og middelmådig Newcastle.

 

Spørsmålet er om han kjem med noko spesielt å bidra med til laget? 10 milloner pund er mykje penga, og det må vere noko spesielt. Det positive er at han er engelsk, og er forholdsvis ung. I tillegg kan han spele på fleire posisjoner, både sentralt og på høgrekanten, offensiv og defensiv rolle.

 

Kan det vere noko i dette, eller er det berre agurk?

10364[/snapback]

 

vil være et brukbart kjøp, men folk må ikke tenke på jenas som vieiras erstatter. jenas vil for det første ha en helt annen rolle i arsenal. for det andre tror jeg wenger vil reorganisere midtbanen. dagene med to defensive midtbanespillere er forhåpentligvis over...

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Jenas hadde nok blomstra i Arsenal, men vi trenger han ikke. Vi kan ikke ha for mange blomster heller. Han lider nok under en utrolig dårlig trener. At det går ann å kjøre klubb etterklubb på ræva og allikevel få jobb.

12949[/snapback]

 

Jeg har fryktelig lyst på Jenas. Han ligger på tredjeplass av de spillerne jeg ønsker meg av Wenger i sommer:

 

1. Michael Owen (mitt førstevalg som spissønske, og det er en spisspartner til Henry vi trenger mest, nå!)

2. Shaun Wright Philips (kjøp ham på tross av at Hleb er ankommet!)

3. Jermaine Jenas (vi trenger en spiller i reserve for Vieira og Gilberto...)

 

bak der sier jeg ikke nei takk til Robinho, Baptista eller andre som kan gå rett inn og forsterke et tynt angrep.

12975[/snapback]

 

swp og jenas er dyktige fotballspillere, men swp er alt for dyr. owen er ferdig som toppspiller og sliter benken i real madrid. hva får deg til å tro at han vil styrke arsenal? ikke er han hurtig(pga skader), ikke er han god med ballen, mangler overblikk og er bitte liten. owen er i mine øyne en litt bedre versjon av jeffers; tidenes dårligste arsenalspiss...?

Link to comment
Share on other sites

Fælt så spydig du har blitt i deet siste Chaz! ;)

13959[/snapback]

 

Det gjelder stort sett en debatant. En debatant som KUN har skrevet dritt og nedverdigende ting om Patrick Vieira. Både på dette og andre forum. Beelzebot er ikke en verdig Gooner. Etter min mening.

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
To defensive på midtbanen, Beelzebot? Var det ikke du som kunne fotball så utrolig godt? Var Edu defensiv? Er Cesc defensiv? Var Paddy så veldig defensiv? Skal vi kjøpe fotballen`s ABC til deg?

13955[/snapback]

 

 

ååå så bitter... ;)

 

nei og akkurat der er poenget. arsenal spiller sin beste fotball med en edu eller cesc sentralt på midtbanen, sammen med en mer utpreget defensiv midtbanespiller(det være seg vieira eller gilberto). dette har selvfølgelig også wenger innsett og det betød døra på kroken for vieira. han nærmet seg 30 med stormskritt, dominerte ikke lenger slik han gjorde for bare et par år siden og har en absurd årslønn. vieira og gilberto fungerer helt greit og er et veldig trygt alternativ. problemet var selvfølgelig når man spilte mot europeiske klasselag som faktisk kan forsvare seg. lag a la bayern munchen, som fullstendig låste oss av hjemme på highbury.

 

presisjonen i pasningsspillet var for dårlig og hverken vieira eller gilberto har overblikket til å utmanøvrere et lag i balanse. dermed står og faller hele arsenals angrepsspill på kantene og en bergkamp som virkelig begynner å trekke på årene. da sier det seg selv at arsenal har et begrenset antall offensive muligheter mot etablert forsvar. dette vil selvfølgelig wenger korrigere og jeg forventer at hleb og gilberto spiller en del sammen neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Så bitter??? Hvorfor det? Jeg er ikke bitter i det hele tatt, men jeg er trøtt og lei av dine under-beltestedet angrep på Paddy. Som sagt; ikke en Gooner verdig.

 

Paddy; absurd årslønn? Han var ikke i nærheten av å være England`s beste betalte spiller. Men bortimot best i verden, det var han. Hvor tar du all dritten fra, Beelzebot?

 

Bayern Munchen kampen? Låste oss på Highbury? Så du 2 omgangen i det hele tatt? Jeg gjorde det, på North Bank, og det var jaggu ikke mange Bavariske nøkler å se i de siste 45 minuttene.

 

Nei Beelzebot, jeg skal kjøpe fotballens ABC til deg, samt "Skikk og bruk". Husk å les begge bøkene nøye. Kanskje lærer du noe......

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...