Jump to content

Jermaine Jenas


Paddy

Recommended Posts

£10 mill for jenas hadde vore ein bra deal.

16744[/snapback]

Eg syns det er fryktelig, fryktelig dyrt. Jermaine Jenas, nesten like dyr som Patrick Vieira? Klinger heilt feil i mine ører, uansett alder, kontraktslengde osv. £5-7 mill kunne eg levd med.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply
£10 mill for jenas hadde vore ein bra deal.

16744[/snapback]

Eg syns det er fryktelig, fryktelig dyrt. Jermaine Jenas, nesten like dyr som Patrick Vieira? Klinger heilt feil i mine ører, uansett alder, kontraktslengde osv. £5-7 mill kunne eg levd med.

16745[/snapback]

Dyrt?! Nehei! Det er en bra spiller vi får for en så liten sum! Han er verdt hver eneste flis!!!!!!!!!!!! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Arsene Wenger : "I like Jenas but I'm not intent on any player at the moment. When I listened to the statement of [Graeme] Souness two or three weeks ago it was quite discouraging."

 

"He spoke in the region of £20million - in which case we live in a crazy world and we are not interested at that price."

 

Kilde : Wenger: Jenas too expensive

Link to comment
Share on other sites

Synes det er spennende med Jenas. En spiller som definitivt vil være med å kjempe om en plass på sentral midtbane, dersom han kommer. Jenas vil nok ikke være noe helt klart førstevalg, men han vil være med på å skape bredde i stallen og han vil øke konkurransen, slik at konkorrentene hans også vil heve seg noen hakk. Dersom han kommer vil han nok ikke ødelegge for Fabregas, da Cesc også vil få nok spilletid, men Jenas kan nok hindre at vi driver rovdrift på juvelen vår.

 

Forblir vi uten nevneverdige forsterkninger på sentral midtbane har vi Gilberto, Fabregas og Flamini, (+ muligens Hleb) og det kan nok bli i tøffeste laget for de to sistnevnte.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Når var det Jennas ble så utrol god og etterlengtet? Var det ikke forresten han som ga oss straffe for en stund tilbake på Highbury da vi vant 3 - 2 i regnvær( eller husker jeg helt feil?) Så en del kamper med Newcastle forrige sesong, men kan ikke huske noe serlig av han..

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Kan ikke se at Jenas kan konkurrere med Cesc og Gilberto.

Imidlertid trenger vi 4 alternativ som sentral midtbane.

Vi har kun Cesc, Flamini og Gilberto.

Hleb skal tydeligvis brukes som kantspiller.

Pires ble faktisk foretrukket i treningskampene, og det forteller det meste.

Sleng inn et bud på 10m og strekk max til 12m etter forhandlinger.

Hvor blir det forresten av Song?????

Link to comment
Share on other sites

Har mine tvil om at Wenger vil bruke 10 mill eller mer på Jenas. Jeg tror han ser for seg Gilberto/Fabregas som fast inventar på midtbanen. Da blir det innhopp/benken på Jenas. Det er for dyrt å betale 10 mill for en squadspiller i Arsenal.

 

Synd, for jeg skulle gjerne sette Jenas i Arsenal-trøya. Svært gjerne...!

Link to comment
Share on other sites

Guest engenman
Har mine tvil om at Wenger vil bruke 10 mill eller mer på Jenas. Jeg tror han ser for seg Gilberto/Fabregas som fast inventar på midtbanen. Da blir det innhopp/benken på Jenas. Det er for dyrt å betale 10 mill for en squadspiller i Arsenal.

 

Synd, for jeg skulle gjerne sette Jenas i Arsenal-trøya. Svært gjerne...!

16985[/snapback]

 

Er enig i mye du sier,men uenig i at Jenas er en squadspiller!Om han kanksje ikke går rett inn på laget, så er han en spiller som kommer til å bli stor.Han er nå under en trener som kanskje ikke er den beste til å få det beste ut av spillere,men kommer han under Wengers vinger tror jeg at Jenas kommer til å bli en soleklar førstelagsspiller!Jeg mener vi bør satse på Jenas,for det er etter ette min mening litt for tynt på midtbanen til Arsenal i øyeblikket!Og med det er jeg fullstendig klar over kvalitetene til Gilberto,Flamini og Fabregas..

Link to comment
Share on other sites

akkurat om Jenas kommer eller ikke, bryr jeg meg lite om...Syns ikke vi trenger han......

Fabregas er god nok

17023[/snapback]

 

Man jo si at vi har 11 spillere som er gode nok. Selg resten, og for all del, ikke noe vits å få inn nye. De vi har er jo gode nok. Enkelt og greit. Så får vi da indelig håpe at både Gilberto og Fabregas har vett på å orke å spille absolutt alle kampene denne sesongen uten å bli slitne, skadet eller få suspensjoner. Verre er det ikke. Klubben blir i tillegg rik av slikt - slipper store lønnsutgifter og store transferutlegg. Genialt! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Etter det jeg har lest av artikler ol om Arsenals interesse i Jenas, synes jeg at det bare virker som om Wenger er blitt misforstått i intervjuene om Jenas' pris osv..

Derfor tror jeg ikke Jenas kommer til å bli noen Arsenalspiller, i løpet av dette året iallefall..

Link to comment
Share on other sites

Etter det jeg har lest av artikler ol om Arsenals interesse i Jenas, synes jeg at det bare virker som om Wenger er blitt misforstått i intervjuene om Jenas' pris osv..

Derfor tror jeg ikke Jenas kommer til å bli noen Arsenalspiller, i løpet av dette året iallefall..

17075[/snapback]

Det samme begynner jeg å tro også!

Link to comment
Share on other sites

Det er verd å merke seg Fabregas i antall kamper vel så erfaren som Jenas.

17493[/snapback]

 

Det er også verdt å merke seg at den statistikken gjelder kun forrige sesong. Før forrige sesong hadde ikke Fabregas spillt en eneste PL-kamp, mens Jenas har spillt i PL for Newcastle i 2-3 sesonger. Jenas hadde ifølge den statistikken en god del flere minutter på banen.

 

Fabregas er uten tvil en bedre spiller enn Jenas, men Jenas har en god del mer rutine.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Det er verd å merke seg Fabregas i antall kamper vel så erfaren som Jenas.

17493[/snapback]

 

Det er også verdt å merke seg at den statistikken gjelder kun forrige sesong. Før forrige sesong hadde ikke Fabregas spillt en eneste PL-kamp, mens Jenas har spillt i PL for Newcastle i 2-3 sesonger. Jenas hadde ifølge den statistikken en god del flere minutter på banen.

 

Fabregas er uten tvil en bedre spiller enn Jenas, men Jenas har en god del mer rutine.

17499[/snapback]

 

My mistake!

 

Litt for "fort og gæli". Som du poengterer fikk jeg ikke med meg i farten at statistikken kun gjaldt forrige sesong. Med 100 opptredener for Newcastle i PL og 32 europacupkamper er det ingen tvil at Fabregas skal spille noen kamper til før at han kommer i nærheten av det antall kamper som Jenas har spilt.

Link to comment
Share on other sites

Guest tommmy

Jenas ble jo nylig tatt ut til det engelske landslaget, og det er jo ikke så dumt me en engelsk landslags spiller. Den eneste fra arsenal som var me var ashley cole.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tottenham har jo endelig klart å skaffe seg de "nesten-signingene" jo. Merkelig nok kjøper de flest midtbanespillere, hvor de alt har ganske god dekning. Davids, Jenas, Brown, Redknapp m/fler.... Virker som om de tar etter Chelsea..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...