Jump to content

Jermaine Jenas


Paddy

Recommended Posts

Ærlig talt. Arsenal har spilt sine beste kamper med Vieira/Silva,Vieira/Petit

og Vieira/Parlour på midten.

Du kan jaggu meg ikke ha sett mange kamper de siste 9 åra.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply
Så bitter??? Hvorfor det? Jeg er ikke bitter i det hele tatt, men jeg er trøtt og lei av dine under-beltestedet angrep på Paddy. Som sagt; ikke en Gooner verdig.

 

Paddy; absurd årslønn? Han var ikke i nærheten av å være England`s beste betalte spiller. Men bortimot best i verden, det var han. Hvor tar du all dritten fra, Beelzebot?

 

Bayern Munchen kampen? Låste oss på Highbury? Så du 2 omgangen i det hele tatt? Jeg gjorde det, på North Bank, og det var jaggu ikke mange Bavariske nøkler å se i de siste 45 minuttene.

 

Nei Beelzebot, jeg skal kjøpe fotballens ABC til deg, samt "Skikk og bruk". Husk å les begge bøkene nøye. Kanskje lærer du noe......

13966[/snapback]

 

Jeg forstår heller ikke en som skal være en Gunners supporter

angrep på en spiller som har gitt oss så mye.

Link to comment
Share on other sites

Nei, det henger ikke på greip, Morten. Ikke i det hele tatt.

13969[/snapback]

 

Denslags redskap er det langt mellom har jeg merket meg, både i dette tilfellet og ikke rent få andre. Du får ta deg av det pedagogiske - jeg ferierer (selv om jeg smugkikker innimellom)!!

Link to comment
Share on other sites

Nei, det henger ikke på greip, Morten. Ikke i det hele tatt.

13969[/snapback]

 

Denslags redskap er det langt mellom har jeg merket meg, både i dette tilfellet og ikke rent få andre. Du får ta deg av det pedagogiske - jeg ferierer (selv om jeg smugkikker innimellom)!!

13970[/snapback]

 

Jeg prøver John Inge, jeg prøver, men enkelte er mer vantro enn godt er.

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Grei diskusjon. Helt feil tråd. Dessverre går det ikke an å splitte opp tråder, for side 1 er veldig on topic, side 2 tilsvarende off topic.

 

Fortsett heller debatten et annet sted om dere vil. Det er flere tråder å bruke.

13972[/snapback]

 

grei diskusjon? noen diskuterer sak, mens andre, som vanlig, angriper person. tar likevel det du skriver til etterretning og runder av nå.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke så veldig lyst på å få Jenas til klubben. Vi trenger en etablert stjerne, og jeg kan ikke helt se at Jenas er det. Han spiller jo ikke fast på Newcastle en gang, så da burde vi i alle fall ikke betale så masse for han, selv om han er ung og har et stort potensiale.

 

Kunne gjerne tenkt meg Ballack, men det blir vel med drømmen. Baptista inn som makker til Henry og Ballack inn på midtbanen sammen med Gilberto. Hadde vært bra det ;)

Link to comment
Share on other sites

Det minste man kan forlange av en supporter en er at vedkommende viser respekt for en spiller som i 9 år alltid har har blødd for drakten, og gitt 110%, det er du vel enig i, doktor? Eller det for mye forlangt?

Link to comment
Share on other sites

Det største ankepunktet angående Jenas for meg er prisen. Som om ikke engelske spillere var overpriset nok fra før, så tror alle nå at Arsène Wenger er blitt den reneste krøsusen etter salget av Vieira, og priser spillerne sine deretter når Arsenal linkes.

 

Hva har Jenas utrettet som gjør at verdien hans har tredoblet seg etter et par middels sesonger i Newcastle? Skal Arsenal splashe ut de summene som nevnes på en ny midtbanespiller, så skal det være en 'world class' og JJ kommer aldri til å nå det nivået.

 

Det er en rekke talenter der ute som både er billigere og bedre.

 

Og til Chaz;vil du diskutere det, så ta opp emnet i en av Vieira-trådene. Der kan vi prate om Vieira og hva han fortjener og ikke fortjener.

Link to comment
Share on other sites

JJ kan nå "world class", men da i Arsenal, men for å havne hos oss så må prisen kuttes. I mine øyne så syns jeg en pris på rundt £5-6 mill passer bedre på Jenas... Han har jo ikke akkurat vist fryktelig mye de siste sesongene.

Link to comment
Share on other sites

Souness er og blir en raring og må være tjukk i hue hvis han tror at Jenas er verdt £20 mill.! ;)

 

Han ble kjøpt fra Forest for £5 mill. og har vel hatt kanskje 1 god sesong på Newcastle siden.

Klart verdien hans har økt litt, men noe mer en £8-9 mill. pund er urealistisk.

 

Tror Souness bare vil prøve å skremme bort eventuelle klubber som er interessert.

Han sier han er en av deres beste spillere...hvorfor bruker de ikke han da??

 

Tipper Wenger prøver et bud likevel jeg. På £8 mill. så kanskje han strekker seg til £10 mill. hehe..

Link to comment
Share on other sites

Fælt så spydig du har blitt i deet siste Chaz! :D

13959[/snapback]

 

Det gjelder stort sett en debatant. En debatant som KUN har skrevet dritt og nedverdigende ting om Patrick Vieira. Både på dette og andre forum. Beelzebot er ikke en verdig Gooner. Etter min mening.

13963[/snapback]

 

Ok da beklager jeg.

Link to comment
Share on other sites

Guest A.ColeinthaHouse
Arsenal are quoted £10 for Toon star

 

Personlig har eg sansen for Jenas. Han var kanskje enno bedre for eit par sesongar sida, men lyser generelt sett opp eit grått og middelmådig Newcastle.

 

Spørsmålet er om han kjem med noko spesielt å bidra med til laget? 10 milloner pund er mykje penga, og det må vere noko spesielt. Det positive er at han er engelsk, og er forholdsvis ung. I tillegg kan han spele på fleire posisjoner, både sentralt og på høgrekanten, offensiv og defensiv rolle.

 

Kan det vere noko i dette, eller er det berre agurk?

10364[/snapback]

 

 

Jenas ja. Newcastles visekaptein, er han ikke dt? Vi mistet jo tragisk vår egen kaptein Vieira.Mange mener at han burde gå videre mens andre mener at han svek klubben.Jeg har selv hørt han sagt på tv at han skal bli i arsenal til hvertfall 2007.Han sa at han skal spille første sesongen på den nye banen mn neida,hvor er han nå?Nei,akkurat nå sitter han vel i italia og tenker på hvorfor han dro fra arsenal.

 

Det er her jenas kommer inn.Jeg mener at hvis Jenas kommer i form og da mener jg i den formen han var for 2 sesonger siden,da vil arsenal vinne serien.Han vil heve oss sånn at vi klarer å slå de beste,fordi vi er de beste i denne serien og ingen lag skal kjøpe seg til å være best.

 

Så jg håper at arsenal vinner serien og CL og at dt rett å slett går skikkelig dårlig med Vieira og Juventus,fordi da skal jg le.Hvis wenger kjøper jenas vil dt nmok kanskje bli dt smarteste kjøpe han har gjort etter henry og selveste Vieira elr paddy som andre kaller han.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal are quoted £10 for Toon star

 

Personlig har eg sansen for Jenas. Han var kanskje enno bedre for eit par sesongar sida, men lyser generelt sett opp eit grått og middelmådig Newcastle.

 

Spørsmålet er om han kjem med noko spesielt å bidra med til laget? 10 milloner pund er mykje penga, og det må vere noko spesielt. Det positive er at han er engelsk, og er forholdsvis ung. I tillegg kan han spele på fleire posisjoner, både sentralt og på høgrekanten, offensiv og defensiv rolle.

 

Kan det vere noko i dette, eller er det berre agurk?

10364[/snapback]

 

 

Jenas ja. Newcastles visekaptein, er han ikke dt? Vi mistet jo tragisk vår egen kaptein Vieira.Mange mener at han burde gå videre mens andre mener at han svek klubben.Jeg har selv hørt han sagt på tv at han skal bli i arsenal til hvertfall 2007.Han sa at han skal spille første sesongen på den nye banen mn neida,hvor er han nå?Nei,akkurat nå sitter han vel i italia og tenker på hvorfor han dro fra arsenal.

 

Det er her jenas kommer inn.Jeg mener at hvis Jenas kommer i form og da mener jg i den formen han var for 2 sesonger siden,da vil arsenal vinne serien.Han vil heve oss sånn at vi klarer å slå de beste,fordi vi er de beste i denne serien og ingen lag skal kjøpe seg til å være best.

 

Så jg håper at arsenal vinner serien og CL og at dt rett å slett går skikkelig dårlig med Vieira og Juventus,fordi da skal jg le.Hvis wenger kjøper jenas vil dt nmok kanskje bli dt smarteste kjøpe han har gjort etter henry og selveste Vieira elr paddy som andre kaller han.

14289[/snapback]

 

Deilig å se at det ligger mye følesler i lufta.Ofte er sviket av de som står deg nærmest som gjør mest vondt. Viera har vel nesten vært som en far for de som har fulgt arsenal de siste ti åra Synes Paddy fortjener all den støtten han kan få. Han vil gå inn i historien som en av arsenals beste spillere.Forstår at han søker nye utfordringer,synes han ikke har vært like god de siste sesongene som han var tidligere. Viera vil i allefall for meg alltid være en arsenal spiller.

 

Tviler på at Jenas klarer å fylle Viera sine sko. Skulle ønske de invisterte pengene i en litt mer erfaren spiller som står opp i motvind. Balack hadde vært et drømmekjøp selv om det er ganske urealistisk.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Er det noen her som vet om Wenger vil gå inn for å kjøpe Jermaine Jenas?.

 

Det hadde vært veldig bra visst vi hadde kjøpt ham fordi han er ung og vil stryke laget så jeg håper vi kjøper ham.

 

 

hva tror dere?.

Link to comment
Share on other sites

haner jo en svært ung og lovende midtbane spiller, og vi kunne trengt flere alternativer på midtbanen. Ifølge denne artikelen bynner han å bli lei av å spille for Newcastle og ønsker seg til London. Og skal man til Londonså er det vel bare en klubb å snakke om? ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...