Jump to content

Friggin` `ell I`m proud to be anglofil! :-))))


Chaz

Recommended Posts

Gratulasjoner til alle red Scousers, `det der var f*** danse meg en opplevelse! :D

 

Nyt kvelden og natten! :D

 

I kveld legger jeg FA cupen bak meg, og jubler sammen med Liverpool supporterne.

 

Jerzybald, Gerrard og Carragher var mine "men of the match"!

 

Chaz - Jævlig stolt på Liverpool supporternes vegne! :D

Link to comment
Share on other sites

Må bare slutte meg til gratulantene. Det var en fantastisk opphenting. Selvsagt måtte L`pool vinne straffe-konkurransen. Det sto skrevet Liverpool FC på årets trofe siden cup-spillet begynte.

 

Hadde det vært Chelsea eller Man.U. i finalen hadde jeg ønsket meg en italiensk seier. Kan ikke forklare hvorfor jeg synes det er annerledes med The Reds. Kanskje fordi de ikke oppfattes som konkurrent til Arsenal i PL på samme måte som Chelsea og Man. U.? Kanskje fordi de på sett og vis hører hjemme i en Europacup/CL-finale (litt nostalgi for oss som fulgte med på 70- og 80-tallet også)?

 

Det var herlig å få nok et bevis på den engelske "never say die"- holdningen!

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunho

Fantastisk :D

 

Dette viser at fotball handler om mer en inviduelle ferdigheter og penger.

 

Liverpool vant på passion og pride, får nesten frysninger.

 

Grattis til alle Liverpool fans.

Link to comment
Share on other sites

Tilfeldighetens turnering? Etter å slått ut Juventus, Chelsea og AC Milan? Give me a break....

10091[/snapback]

 

Er fullstendig klar over at denne påstanden var noe drøy, ble skrevet av meg i kokende irritasjon!

Det jeg mener er at denne turneringen ikke er noen god målestokk på hvem som er de beste lagene i Europa. Når Liverpool vinner som er så fantastisk lang bak de beste i PL, så vitner det om at det er jævlig MANGE lag som er gode nok til å vinne denne turneringen.

Det går veldig mye på detaljer og ikke minst marginer, det gjør forøvrig alle cuper, og av og til så er det veldig irriterende og veldig frustrerende!

Gratulerer gjerne Liverpool supporterene med seieren, og de må for all del få lov til å nyte det, men fortjent var det skjæra hakke meg ikke! :D

Link to comment
Share on other sites

Store gratulasjoner til Liverpool!

 

Har ingen problemer med å si at dette er fullt fortjent. Å hente opp 3-0 mot Milan er i seg selv et kunststykke. Milan vinner kampen med knapp margin når vi snakker om spill og muligheter. Men Liverpool holdt hodene kalde, slik som Arsenal gjorde mot Man U. Dudek var strålende, slik som Lehmann. Straffene som ikke gikk inn var elendige slått. Der fremstår Arsenal som et skoleeksempel!

 

Milan og Italia har jeg aldri hatt noe sansen for. Saken hadde dog stilt seg noe annerledes om Spudz eller Man U hadde vært med! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Mr. Arsenal

Hadde respekt for gerrard før, men etter den elendige filmingen han hadde på straffesparket, mistet jeg all respekt for den mannen. Håper, han bør, ihvertfall ha en flau,besk smak i munnen nå.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ruben_The_Gooner

Jeg liker ikke Liverpoop. Jeg liker derimot AC Milan - det var synd at de tapte - meget ufortjent.

 

For en gjeng klassespillere! Kaka, Shevchenko, Maldini, Nesta og Casillas er alle supre spillere.

Link to comment
Share on other sites

For en gjeng klassespillere! Kaka, Shevchenko, Maldini, Nesta og Casillas er alle supre spillere.

10111[/snapback]

 

Casillas er jo god nok han - men har han noe i denne diskusjonen å gjøre?? :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen
Jeg liker ikke Liverpoop. Jeg liker derimot AC Milan - det var synd at de tapte - meget ufortjent.

 

For en gjeng klassespillere! Kaka, Shevchenko, Maldini, Nesta og Casillas er alle supre spillere.

10111[/snapback]

 

Casillas er aboslutt en super spiller. Men han spiller vel strengt tatt ikke på Milan.....

Link to comment
Share on other sites

Guest Ruben_The_Gooner
Jeg liker ikke Liverpoop. Jeg liker derimot AC Milan - det var synd at de tapte - meget ufortjent.

 

For en gjeng klassespillere! Kaka, Shevchenko, Maldini, Nesta og Casillas er alle supre spillere.

10111[/snapback]

 

Casillas er aboslutt en super spiller. Men han spiller vel strengt tatt ikke på Milan.....

10116[/snapback]

 

Jeg glemte meg litt. Han spiller vel på Real Madrid? Buffon på Juventus?

Link to comment
Share on other sites

Proud to be anglofil....sprøyt. Proud to be a Gooner!

10107[/snapback]

 

helt enig! Riktignok er jeg anglofil, men ikke SÅ anglofil! :D Sammen med Spurs, ManU og

Chelsea er Pool våre hardeste rivaler. Hvorfor skulle jeg unne dem noe som helst? Så ikke kampen i går, kun sett høydepunkter og lest referater. Vi hadde jo flaksen på vår side på lørdag, men vi hadde vel ikke SÅ mye flaks som Pool Chaz? Uansett har det kun akademisk interesse. For flaks eller ikke, Pool har ved gjentatte anledninger vist at de mestrer finaler i europa. Og når man slår ut lag som Juve, Chelsea og Milan, blir det for enkelt å skylde på flaks og tilfeldigheter, eller påstå at man ikke vinner fortjent. Det som er mer interessant er HVORFOR Pool klarer dette med et mannskap som er betydelig dårligere enn Arsenal sitt. Dette viser (nok en gang) at tilfeldighetene spiller en stor rolle i en slik turnering, at nesten hvem som helst som er med i teorien kan gå til topps. Men det betyr åpenbart mer at man fokuserer på de rette tingene, og har den mentale biten på plass, enn at man spiller god fotball. Vi vet alle at Arsenals manglende taktiske kynisme er en ødeleggende faktor for oss. Like viktig er det å ha taktisk fleksibilitet, og kunne går over til plan B, plan C osv, dersom forholdene tilsier det. På dette området er Benitez helt klart en mester.

Link to comment
Share on other sites

Fælt at et lag som kun har en spiller som ville fått plass hos oss vinner CL, men

all ære til pool og måten de har kjempet seg til seier i turneringen. Jeg bøyer meg i støvet for prestasjonen, ganske utrolig med den troppen de har.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det var helt greit, jeg! Fortjent??? Vant vi fortjent på lørdag i Cardiff??? La meg si det slik; Liverpool`s seier i går var mer "fortjent" enn vår finale seier over United,

10100[/snapback]

 

ja det var den nok.

 

må gratulere Liverpool selv om jeg heia på Milan.

Link to comment
Share on other sites

Guest Marius
Jeg glemte meg litt. Han spiller vel på Real Madrid? Buffon på Juventus?

10118[/snapback]

Korrekt Ruben, men hvorfor nevne Buffon i denne sammenhengen? Like meningsløst som å nevne Cassillas.

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk :lol:

 

Dette viser at fotball handler om mer en inviduelle ferdigheter og penger.

 

Liverpool vant på passion og pride, får nesten frysninger.

 

Grattis til alle Liverpool fans.

10078[/snapback]

nå har jo det møkkalaget kjøpt for 1 milliard de siste årene da

Link to comment
Share on other sites

Tilfeldighetens turnering? Etter å slått ut Juventus, Chelsea og AC Milan? Give me a break....

10091[/snapback]

ja....går det ikke ann å ha flaks i tre kamper? aight?

 

Forferdelig ufortjent at et vanvittig kjedelig lag som Liverpool vant. Jeg har ingen sympati med de ekkle Liverpool supporterne. Jeg mener, et klysselag som Milan hadde fortjent dette. Gerrard filmer seg til straffe. nei dette var synd

Link to comment
Share on other sites

Tilfeldighetens turnering? Etter å slått ut Juventus, Chelsea og AC Milan? Give me a break....

10091[/snapback]

 

Er fullstendig klar over at denne påstanden var noe drøy, ble skrevet av meg i kokende irritasjon!

Det jeg mener er at denne turneringen ikke er noen god målestokk på hvem som er de beste lagene i Europa. Når Liverpool vinner som er så fantastisk lang bak de beste i PL, så vitner det om at det er jævlig MANGE lag som er gode nok til å vinne denne turneringen.

Det går veldig mye på detaljer og ikke minst marginer, det gjør forøvrig alle cuper, og av og til så er det veldig irriterende og veldig frustrerende!

Gratulerer gjerne Liverpool supporterene med seieren, og de må for all del få lov til å nyte det, men fortjent var det skjæra hakke meg ikke! ;)

10098[/snapback]

veldig enig med deg. det er ikke noen god målestokk på hvilket lag som er best i Europa. Liverpool vant CL. Det er bare tragisk. Vålerenga fotball kunne slått det laget. Synd at de skulle gå slik

Link to comment
Share on other sites

Guest Ruben_The_Gooner
Jeg glemte meg litt. Han spiller vel på Real Madrid? Buffon på Juventus?

10118[/snapback]

Korrekt Ruben, men hvorfor nevne Buffon i denne sammenhengen? Like meningsløst som å nevne Cassillas.

10165[/snapback]

 

Ja, jeg surrer alltid med disse italienske spillerne. Jeg så ikke kampen skjønner du.

 

Men Dida spiller vel for Milan?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...