Jump to content

Friggin` `ell I`m proud to be anglofil! :-))))


Chaz

Recommended Posts

Jeg glemte meg litt. Han spiller vel på Real Madrid? Buffon på Juventus?

10118[/snapback]

Korrekt Ruben, men hvorfor nevne Buffon i denne sammenhengen? Like meningsløst som å nevne Cassillas.

10165[/snapback]

 

Ja, jeg surrer alltid med disse italienske spillerne. Jeg så ikke kampen skjønner du.

 

Men Dida spiller vel for Milan?

10239[/snapback]

 

 

Dida står for Milan ja!

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer til Liverpool, selvsagt. De har vunnet turneringen ærlig og rederlig. Do I care. Not one bit. Det eneste Liverpool har gjort i årets CL som jeg personlig bryr meg om er at de fikk dumpet Chelsea ut av turneringen. Pokal er avsendt.

 

Når det er sagt.........Liverpool, PSV, Monaco, Porto..........det spørs om ikke Wenger har ett poeng (som vanlig) når han sier at CL er blitt en ren cup turnering med dertil tilhørende floskler etc. Med all repekt for nevte klubber, men dette er ikke kremen av europa.

Link to comment
Share on other sites

Anglofil eller ei, men når et engelsk lag(untatt Scum) spiller

mot et italiensk lag, ja da holder ihvertfall jeg med det engelske.

Liverpool imponerte stort i CL i år. Hadde de klart å spille slikt i

PL hver eneste kamp ville de vært en farlig utfordrer.

Gratulerer Liverpool for en kjempeunderholdende finale.

Vel fortjent!

Link to comment
Share on other sites

Tilfeldighetens turnering? Etter å slått ut Juventus, Chelsea og AC Milan? Give me a break....

10091[/snapback]

ja....går det ikke ann å ha flaks i tre kamper? aight?

 

Forferdelig ufortjent at et vanvittig kjedelig lag som Liverpool vant. Jeg har ingen sympati med de ekkle Liverpool supporterne. Jeg mener, et klysselag som Milan hadde fortjent dette. Gerrard filmer seg til straffe. nei dette var synd

10173[/snapback]

 

Kan ikke være så moro for Gerrard å vinne på denne måten?

Eller?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Tilfeldighetens turnering? Etter å slått ut Juventus, Chelsea og AC Milan? Give me a break....

10091[/snapback]

ja....går det ikke ann å ha flaks i tre kamper? aight?

 

Forferdelig ufortjent at et vanvittig kjedelig lag som Liverpool vant. Jeg har ingen sympati med de ekkle Liverpool supporterne. Jeg mener, et klysselag som Milan hadde fortjent dette. Gerrard filmer seg til straffe. nei dette var synd

10173[/snapback]

 

Kan ikke være så moro for Gerrard å vinne på denne måten?

Eller?

10815[/snapback]

De har ihvertfall vunnet turneringen med å spille kynisk og kjedelig fotball. Det kan ingen argumentere mot

Link to comment
Share on other sites

Tilfeldighetens turnering? Etter å slått ut Juventus, Chelsea og AC Milan? Give me a break....

10091[/snapback]

ja....går det ikke ann å ha flaks i tre kamper? aight?

 

Forferdelig ufortjent at et vanvittig kjedelig lag som Liverpool vant. Jeg har ingen sympati med de ekkle Liverpool supporterne. Jeg mener, et klysselag som Milan hadde fortjent dette. Gerrard filmer seg til straffe. nei dette var synd

10173[/snapback]

 

Kan ikke være så moro for Gerrard å vinne på denne måten?

Eller?

10815[/snapback]

De har ihvertfall vunnet turneringen med å spille kynisk og kjedelig fotball. Det kan ingen argumentere mot

12021[/snapback]

 

De har spilt klokt hele veien, og hatt full tenning i hver kamp!! De spilte visstnok veldig bra mot Leverkusen og 1 omgangen mot Juventus på Anfield var en nytelse å se på!!! Og de slo Olympiakos med 3-0 når de måtte vinne med 3-0....Liverpool har ikke bare spilt møkkafotball.

Link to comment
Share on other sites

Liverpool vant CL fortjent. På veien har de slått ut mange av de store favorittene, og hvis noen påstår at 2 omgang mot AC Milan i finalen var kynisk og kjedelig så har de lite greie på fotball. Liverpool vant CL høyst fortjent.

Link to comment
Share on other sites

Liverpool vant CL fortjent. På veien har de slått ut mange av de store favorittene, og hvis noen påstår at 2 omgang mot AC Milan i finalen var kynisk og kjedelig så har de lite greie på fotball. Liverpool vant CL høyst fortjent.

12064[/snapback]

De spilte kynisk og kjedelig alle kampene bortsett fra siste omgang mot Milan, men da MÅTTE de det for å vinne. Hvis du mener kjedelige og kyniske fotballag bør vinne trofeer er det greit for meg, men jeg hadde heller sett et herlig Real Madrid eller Barcelona i en finale. De gutta kan trille ball som f...

 

Mener du at Liverpool vant fortjent kan du bare............................;) hunk

Link to comment
Share on other sites

Liverpool vant CL fortjent. På veien har de slått ut mange av de store favorittene, og hvis noen påstår at 2 omgang mot AC Milan i finalen var kynisk og kjedelig så har de lite greie på fotball. Liverpool vant CL høyst fortjent.

12064[/snapback]

De spilte kynisk og kjedelig alle kampene bortsett fra siste omgang mot Milan, men da MÅTTE de det for å vinne. Hvis du mener kjedelige og kyniske fotballag bør vinne trofeer er det greit for meg, men jeg hadde heller sett et herlig Real Madrid eller Barcelona i en finale. De gutta kan trille ball som f...

 

Mener du at Liverpool vant fortjent kan du bare............................;) hunk

12073[/snapback]

 

 

Første omgangen mot Juventus er en av de beste omgangene jeg har sett et lag spille. Kampen mot Olympiakos var helt sjef!! Når du slår Chelsea, Juventus og Milan og vinner CL, da er det fortjent....Vi spilte jo ikke akkurat så mange kamper med festfotball i CL så lenge vi var med vi heller.

Link to comment
Share on other sites

Liverpool vant CL fortjent. På veien har de slått ut mange av de store favorittene, og hvis noen påstår at 2 omgang mot AC Milan i finalen var kynisk og kjedelig så har de lite greie på fotball. Liverpool vant CL høyst fortjent.

12064[/snapback]

De spilte kynisk og kjedelig alle kampene bortsett fra siste omgang mot Milan, men da MÅTTE de det for å vinne. Hvis du mener kjedelige og kyniske fotballag bør vinne trofeer er det greit for meg, men jeg hadde heller sett et herlig Real Madrid eller Barcelona i en finale. De gutta kan trille ball som f...

 

Mener du at Liverpool vant fortjent kan du bare............................;) hunk

12073[/snapback]

 

 

Første omgangen mot Juventus er en av de beste omgangene jeg har sett et lag spille. Kampen mot Olympiakos var helt sjef!! Når du slår Chelsea, Juventus og Milan og vinner CL, da er det fortjent....Vi spilte jo ikke akkurat så mange kamper med festfotball i CL så lenge vi var med vi heller.

12077[/snapback]

Hvis du mener første omgangen mot Juventus var noe av det beste du har sett må jeg konstatere at du har sett forferdelig lite fotball. tragisk

Link to comment
Share on other sites

Jeg er særdeles lang på vei enig med Wurku. Liverpool spile både med stil, når det trengtes, og med kløkt når det var nødvendig. Flott at det gjeveste Europa Cup trofeet igjen er i fotballens hjemland. En stor og fortjent triumf for Liverpool FC og engelsk fotball

Link to comment
Share on other sites

Liverpool vant CL fortjent. På veien har de slått ut mange av de store favorittene, og hvis noen påstår at 2 omgang mot AC Milan i finalen var kynisk og kjedelig så har de lite greie på fotball. Liverpool vant CL høyst fortjent.

12064[/snapback]

De spilte kynisk og kjedelig alle kampene bortsett fra siste omgang mot Milan, men da MÅTTE de det for å vinne. Hvis du mener kjedelige og kyniske fotballag bør vinne trofeer er det greit for meg, men jeg hadde heller sett et herlig Real Madrid eller Barcelona i en finale. De gutta kan trille ball som f...

 

Mener du at Liverpool vant fortjent kan du bare............................:D hunk

12073[/snapback]

 

 

Første omgangen mot Juventus er en av de beste omgangene jeg har sett et lag spille. Kampen mot Olympiakos var helt sjef!! Når du slår Chelsea, Juventus og Milan og vinner CL, da er det fortjent....Vi spilte jo ikke akkurat så mange kamper med festfotball i CL så lenge vi var med vi heller.

12077[/snapback]

Hvis du mener første omgangen mot Juventus var noe av det beste du har sett må jeg konstatere at du har sett forferdelig lite fotball. tragisk

12080[/snapback]

 

 

At du ikke liker at Liverpool vant CL er greit nok, jeg likte heller ikke det. I CL driter folk i om man spiller festfotball. De laga som du sier kan drille fotball som F.....kom jo ikke særlig langt.... Så da spiller det jo liten rolle, ikke sant??? Det laget som vinner CL har fortjent det, og hvertfall når man banker så mange topplag som Liverpool har gjort. Liverpool scora 12 mål på 7 kamper i sluttspillet, Milan putta 11.

 

Jeg ser 2-3 kamper i uka. Er det nok for å få like god peil som deg??? ;)

Link to comment
Share on other sites

Ufordragelige? Samenlignet med United og Chelsea fremstår jo Liverpool som fotballens svar på Florence Nightingale.

12090[/snapback]

United har faktisk en del underholdningsmomenter i form av Ronaldo, og til dels Rooney. Bare spør Lauren.

 

Chealsea spiller jo også finere fotball en Liverpool. Har underholdende spillere som Robben osv.

 

Så jeg synes nok at Liverpool er ufordragelig jeg også.

Link to comment
Share on other sites

Ufordragelige? Samenlignet med United og Chelsea fremstår jo Liverpool som fotballens svar på Florence Nightingale.

12090[/snapback]

United har faktisk en del underholdningsmomenter i form av Ronaldo, og til dels Rooney. Bare spør Lauren.

 

Chealsea spiller jo også finere fotball en Liverpool. Har underholdende spillere som Robben osv.

 

Så jeg synes nok at Liverpool er ufordragelig jeg også.

12096[/snapback]

 

At vi er uenige også her, kommer vel ikke akkurat som noen bombe........

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...