Jump to content

16.10.2022 Leeds (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 180
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

37 minutes ago, Marius- said:

Vurdering av dommersituasjonene i helgen

Må si jeg ikke forstår hvordan de kan si straffa Leeds fikk skulle bli stående. De mener altså det er for langt i mellom offsiden til handsen? Bortsett fra det mener de jo ikke det er veldig mye som er feildømt i kampen vår. 

Snålt hvordan de kan mene det når det praktisk talt er like etterpå, men de maser faen meg om Saka som var 6 trekk før og som i verste fall var marginalt offside.

The agenda is real. The Arsenal is back!

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, Marius- said:

Vurdering av dommersituasjonene i helgen

Må si jeg ikke forstår hvordan de kan si straffa Leeds fikk skulle bli stående. De mener altså det er for langt i mellom offsiden til handsen? Bortsett fra det mener de jo ikke det er veldig mye som er feildømt i kampen vår. 

Det virker jo som at de endrer hands og offsideregelen fra runde til runde... 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Simbad said:

Det virker jo som at de endrer hands og offsideregelen fra runde til runde... 

handsen er soleklar, og isolert sett straffe. Det jeg ikke forstår er at de mener offisiden er for lenge før hands. Det er for meg merkelig 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Marius- said:

handsen er soleklar, og isolert sett straffe. Det jeg ikke forstår er at de mener offisiden er for lenge før hands. Det er for meg merkelig 

Absolutt. I en annen kamp mellom andre lag, er det mulig de ikke hadde gitt den. Det er så inkonsekvent. Så du handsen til Scamacca da han scoret forrige runde? I enkelte situasjoner virker det som at de rett og slett ikke følger reglene som er satt en gang. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...