Internettansvarlig Posted May 25, 2005 Report Share Posted May 25, 2005 Hei Tenkte å opprette en tråd der dere kan komme med forslag til hva dere ønsker skal være med på nettsidene våre dersom det er noe dere mener mangler. Jostein Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lynet Posted May 25, 2005 Report Share Posted May 25, 2005 Hvor ble serien om Arsenals historie (foreløpig i 5 deler) av? Den burde vel vært et fast punkt på hovedmenyen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thierry Henry Posted May 25, 2005 Report Share Posted May 25, 2005 En ryktebørs der dere skriver inn ferske rykter hver dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Internettansvarlig Posted May 25, 2005 Author Report Share Posted May 25, 2005 Linker til historien om Arsenal skal vi ordne. Når det gjelder ryktebørs så forsøker vi å oppdatere forsiden med nyheter hver dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tony Posted June 5, 2005 Report Share Posted June 5, 2005 http://www.newsnow.co.uk/newsfeed/?name=Arsenal Hva med å legge ut denne linken.. Vet at den var på den gamle siden.. Her er mye bra nyheter/sladder... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Internettansvarlig Posted June 6, 2005 Author Report Share Posted June 6, 2005 Hei. Denne ligger allerede under "Linker" nede til venstre på forsiden. Du er dog ikke den første som spør etter den, så skal flytte den til et litt mer synlig sted. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted June 6, 2005 Report Share Posted June 6, 2005 Hvor ble serien om Arsenals historie (foreløpig i 5 deler) av? Den burde vel vært et fast punkt på hovedmenyen? 9957[/snapback] Dere har jo sagt at denne kommer... men kommer den??? eh...nei! Og her kommer spørsmålet...: KOMMER DEN? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted June 28, 2005 Report Share Posted June 28, 2005 Er det mulig å legge inn en funksjon som gjør at nye forumister ikke kan starte nye tråder, før de f.eks har postet 15-20 svar på andre tråder? Tror moderators jobb hadde blitt langt enklere av dette.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hleb Posted June 28, 2005 Report Share Posted June 28, 2005 Tror moderators jobb hadde blitt langt enklere av dette.. 12783[/snapback] Er jobben til moderatorene så veldig vanskelig den da, dakars. Så den mener altså at et nytt medlem skal lire av seg drit og fjas i 15-20 poster før en eventuelt starter en ny tråd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Carpenter Posted June 28, 2005 Report Share Posted June 28, 2005 Dette er vel eigentleg ikkje noko stort problem, dei fleste forumistar er flinke til å sjå gjennom forumet og ikkje starte dobbelttråder. Om det var det Safe Hands sikta til? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted June 29, 2005 Report Share Posted June 29, 2005 En idè...: Lage det sånn at det går an å slette meldinger som vi selv har skrevet...! Det er vel ikke så stor jobb? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted July 1, 2005 Report Share Posted July 1, 2005 En idè...:Lage det sånn at det går an å slette meldinger som vi selv har skrevet...! Det er vel ikke så stor jobb? 12880[/snapback] Må si meg enig der! Noen ganger skriver jeg feil og har lyst til å kanskje slette denne posten jeg nettopp skrev, men så går det ikke ! og da må jeg bare leve med det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted July 5, 2005 Report Share Posted July 5, 2005 En idè...:Lage det sånn at det går an å slette meldinger som vi selv har skrevet...! Det er vel ikke så stor jobb? 12880[/snapback] Må si meg enig der! Noen ganger skriver jeg feil og har lyst til å kanskje slette denne posten jeg nettopp skrev, men så går det ikke ! og da må jeg bare leve med det! 13006[/snapback] Hallo Internettansvarlig hører du??? Ikke for å mase, men det er litt drit å ha noen sånne innlegg som jeg ikke er fornøyd med, men ikke går an å slette! Pliiiiiiiiiiiiiiiis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted July 8, 2005 Report Share Posted July 8, 2005 Chatrom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted July 17, 2005 Report Share Posted July 17, 2005 Hva med å få i gang en god oversikt på TV-kamper? Man må bare innrømme at liverpool.no har et veldig bra opplegg med TV-kampoversikt, men skal da vel være unødvendig for oss å måtte gå inn dit? Tror de har bra kilder til diverse tv-stasjoner, men det hadde vært stilig å hatt en egen oversikt på gunners.no og med like kjappe oppdateringer. *kremt* Er jeg for kravstor nå kanskje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richardinho Posted July 19, 2005 Report Share Posted July 19, 2005 Er det mulig å legge inn en funksjon som gjør at nye forumister ikke kan starte nye tråder, før de f.eks har postet 15-20 svar på andre tråder? Tror moderators jobb hadde blitt langt enklere av dette.. 12783[/snapback] Da hadde det blitt mer innlegg som: "Jess!!" H*****" "F***".. Bare sånne korte innlegg for å nå de 20 fortest mulig.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest The translator Posted July 19, 2005 Report Share Posted July 19, 2005 Er det mulig å legge inn en funksjon som gjør at nye forumister ikke kan starte nye tråder, før de f.eks har postet 15-20 svar på andre tråder? Tror moderators jobb hadde blitt langt enklere av dette.. 12783[/snapback] Som denne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted July 19, 2005 Report Share Posted July 19, 2005 Du er rimelig husvarm til "fersking" å være, oversetter. Interessant... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kje_sim Posted August 3, 2005 Report Share Posted August 3, 2005 Det hadde vært veldig fint om dere kunne legge ut bilder i supporter-shopen!(F.eks drakter jakker..) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didrik Posted August 23, 2005 Report Share Posted August 23, 2005 Dette er et best fit-valg av tråd, da jeg ikke syns det trengte en egen...: Kanskje noen skal rette kategorien "Seinorspiller" til SeNIor? Typos happen - all the tmie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest andpet Posted August 31, 2005 Report Share Posted August 31, 2005 kan dere ikke legge ut bilder på alle varene i butikken??? har lengtet etter det lenge... gjør det (please) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted August 31, 2005 Report Share Posted August 31, 2005 Må si meg enig med andpet på dette feltet. Greit nok at alle vet hvordan draktene våre ser ut, men dersom man for eksempel har tenkt å hyre på det slipset dere selger så blir saken straks verre. Har man skjorter som passer? Matcher det dressen? Er det stort nok? Her hadde bilder og beskrivelser hjulpet mye, så legger dere inn disse bildene så tipper jeg at salget kommer til å øke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest andpet Posted August 31, 2005 Report Share Posted August 31, 2005 kan dere legge ut bilder på alle artikler for en gangs skyld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted September 6, 2005 Report Share Posted September 6, 2005 Egentlig ikke noe forslag, men en tilbakemelding på tidligere ønsker fra oss brukere: Det er veldig bra med oppdateringer på gunners.no om dagen. Det setter jeg og helt sikkert alle andre stor pris på. Tusen takk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted September 6, 2005 Report Share Posted September 6, 2005 Det hadde vært gøy om dere på gunners.no kunne ha lagt ut bilder av den nye drakta! Ikke bare drakta da, men med folk inni liksom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.