Pirès#7 Posted January 4 Report Share Posted January 4 4 hours ago, Marius- said: Det er vel liten sjanse for å hente nevnte spiller? Så hva er da alternativene nå i januar? Hente Giroud på kontrakt ut året❤️❤️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 5 Report Share Posted January 5 7 hours ago, Pirès#7 said: Hente Giroud på kontrakt ut året❤️❤️ Da må vi få i gang indreløperne igjen, da han er/var fantastisk som linkup spiss. Jeg har mine tvil om han passer Arteta ball Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted January 5 Author Report Share Posted January 5 23 hours ago, Stefanb said: Jepp. Helt enig. Jesus er fantastisk god på så og si alt minus avslutninger og det å holde seg sentralt som en spiss burde gjøre store deler av tiden. Med Martinelli, Saka og Ødegaard som kan komme inn i hans sentrale posisjon og bidra med mye mål så er ikke dette så merkbart, men når det ikke fungerer så er det utrolig synlig som det har vært den siste måneden. Jeg er usikker på om Toney er riktig fyr for oss. Ja han er bedre enn Nketiah, men samtidig så er han litt som Jesus med at han liker å vandre en del. Personlig tror jeg at det var en grunn til at Arteta var ute etter Vlahovic når han spilte i Fiorentina. Klassisk "nier" som er stor, sterk og klinisk foran mål, men han gikk til Juventus og har vel aldri helt klart å leve opp til potensialet sitt der. En ting er hvertfall klinkende klart for meg: Vi trenger en spiss til som alternativ/konkurranse for Jesus, men som også kan spille sammen med Jesus. Jeg mener det viktigste faktisk er å få inn en Parteyerstatter. Hvis vi kaster 'alle' pengene etter en spiss, blir det mye mindre å bruke på en Parteyerstatter. Ja, på sitt beste er Partey fantastisk, men vi får dessverre se altfor lite til det i løpet av en sesong. Og selv om Rice også er fantastisk, så er han ikke like god på det Partey er best på(enda?), lange pasninger i rom(pasningen til Tomiyasu som fører til Martinellis mål mot Shitty) og å drible seg ut av høyt press. Tchouaméni hadde vært fantastisk å få inn, men han er uaktuell. Real kommer aldri til å selge ham. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted Sunday at 08:43 PM Report Share Posted Sunday at 08:43 PM Denne fyren har jeg nå gitt opp. Vi solgte feil spiss i sommer. Sier litt når Nketiah nå er en bedre spiss enn han. Håper vi får solgt han for noe penger, og at vi får inn en spiss som kan danke ut Havertz (digger Havertz, men han mangler det killer instinktet, og Jesus gir han null konkurranse). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted Sunday at 09:06 PM Report Share Posted Sunday at 09:06 PM 17 minutes ago, Stefanb said: Denne fyren har jeg nå gitt opp. Vi solgte feil spiss i sommer. Sier litt når Nketiah nå er en bedre spiss enn han. Håper vi får solgt han for noe penger, og at vi får inn en spiss som kan danke ut Havertz (digger Havertz, men han mangler det killer instinktet, og Jesus gir han null konkurranse). Kunne solgt både Nketiah og Jesus. Nketiah sliter nå benken i Palace og Jesus er en skygge av seg selv. Vi trenger en skikkelig spiss. I dag er det sånn at vi går og venter på cornere for da scorer midt stopperne våre. Havertz scorer mål ,men ikke nok. I dag mot Fulham var han helt usynlig. Vi trenger en skikkelig spiss for å vinne PL. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted Sunday at 09:35 PM Report Share Posted Sunday at 09:35 PM Er redd eg er på nippet til å skrive av Jesus òg, full av hjerte og innsats, men skorter på resten av arbeidsbeskrivelsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts