Jump to content

Gabriel Jesus


Simbad

Recommended Posts

7 hours ago, Pirès#7 said:

Hente Giroud på kontrakt ut året❤️❤️

Da må vi få i gang indreløperne igjen, da han er/var fantastisk som linkup spiss. Jeg har mine tvil om han passer Arteta ball

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Stefanb said:

Jepp. Helt enig. Jesus er fantastisk god på så og si alt minus avslutninger og det å holde seg sentralt som en spiss burde gjøre store deler av tiden. Med Martinelli, Saka og Ødegaard som kan komme inn i hans sentrale posisjon og bidra med mye mål så er ikke dette så merkbart, men når det ikke fungerer så er det utrolig synlig som det har vært den siste måneden.

Jeg er usikker på om Toney er riktig fyr for oss. Ja han er bedre enn Nketiah, men samtidig så er han litt som Jesus med at han liker å vandre en del. Personlig tror jeg at det var en grunn til at Arteta var ute etter Vlahovic når han spilte i Fiorentina. Klassisk "nier" som er stor, sterk og klinisk foran mål, men han gikk til Juventus og har vel aldri helt klart å leve opp til potensialet sitt der.

En ting er hvertfall klinkende klart for meg: Vi trenger en spiss til som alternativ/konkurranse for Jesus, men som også kan spille sammen med Jesus.

Jeg mener det viktigste faktisk er å få inn en Parteyerstatter. Hvis vi kaster 'alle' pengene etter en spiss, blir det mye mindre å bruke på en Parteyerstatter. Ja, på sitt beste er Partey fantastisk, men vi får dessverre se altfor lite til det i løpet av en sesong. Og selv om Rice også er fantastisk, så er han ikke like god på det Partey er best på(enda?), lange pasninger i rom(pasningen til Tomiyasu som fører til Martinellis mål mot Shitty) og å drible seg ut av høyt press. Tchouaméni hadde vært fantastisk å få inn, men han er uaktuell. Real kommer aldri til å selge ham.

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...