Simbad Posted May 19, 2021 Report Share Posted May 19, 2021 Noen flere enn meg som får opp dette når de prøver å gå inn på forumet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted May 19, 2021 Report Share Posted May 19, 2021 Yup Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted May 19, 2021 Report Share Posted May 19, 2021 Jeg har vært bort i denne feilmeldingen noen få ganger de siste ukene. Problemet har hver gang vært meget kortvarig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 19, 2021 Author Report Share Posted May 19, 2021 2 minutes ago, Polljen said: Jeg har vært bort i denne feilmeldingen noen få ganger de siste ukene. Problemet har hver gang vært meget kortvarig. Det virker som at det har gitt seg nå. Men vet ikke om dette er noe forumansvarlig har fått med seg, og evt har mulighet til å gjøre noe med? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted May 19, 2021 Report Share Posted May 19, 2021 4 minutes ago, Simbad said: Det virker som at det har gitt seg nå. Men vet ikke om dette er noe forumansvarlig har fått med seg, og evt har mulighet til å gjøre noe med? @Internettansvarlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted May 19, 2021 Report Share Posted May 19, 2021 Jeg tipper problemet ligger hos selskapet som er "host" for forumet. Tviler på at internettansvarlig kan gjøre så mye utenom å melde fra til forumleverandøren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts