Jump to content

Flotteste Arsenal-mål?


Eboue

Recommended Posts

Hvem har det fineste, mest tricky'e målet for Arsenal og mot hvem...?

 

Forklar det målet som dere synes!

 

 

Jeg synes det er SELVFØLGELI er DB10 som har det jeg da...

mot Newcastle!

 

Der han vender opp fra motspilleren på en måte som jeg ALDRI har sett og smakker ballen lett i mål forbi Given! ;) :D ;)

 

WooooW! :lol: :D

 

Det er det fineste arsenal-målet EVER synes jeg! :P

 

 

 

Flyttet denne inn i underforumet for nostalgi. Jeg regner med det er scoret flere fine mål også tidligere i Arsenals historie, ikke bare de par siste årene.

Endret samtidig tittelen så den ble mer beskrivende.

 

Mod

Link to comment
Share on other sites

Guest Mr. Arsenal

Det er nok det målet der er nevnt til nå og PV4 sitt mål mot Newcastle på Highbury for 5-6år siden da han dundret ballen i krysset. Det var vel 3-0målet om jeg ikke husker helt feil.

Link to comment
Share on other sites

Nå har vi som Arsenal supportere fått oppleve magiske øyeblikker i langt oftere grad enn det vi tidligere fikk oppleve.

Teknikk, hurtighet, ballkontroll, skudd og klikk klakk spill, er noe av det vi opplever oftere nå enn tidligere. Dette har selvfølgelig noe å si på hvordan fotballen har utviklet seg, men alle mål har hver sin sjarm. Nevner finalen i 1979, Anfield i 1989, eller alle målene som er blitt scoret mot tottenham (totalt 218mål) Slik kunne man holdt på i hele kveld......

 

Er det samspillet som førte til målet, eller er det enkeltprestasjoner som hurtighet/mot, skudd eller teknikk som får en ekstra plass i hjertet.

Siden min hukommelse ikke er av den beste, så blir det et mål i Wenger sin epoke når jeg skal kåre mitt øyeblikk på det fineste Arsenal målet i historien.

 

And the winner is.... Bergkamp (tra la la laaa!!)

 

Var selv til stede på St. James` Park og så denne prestasjonen, hvor balanse, teknikk, overblikk og eleganse var av ypperste klasse. Voksne menn kan absolutt få frysninger på ryggen når man opplever et så himmelsk øyeblikk, og den kvelden der ble en meget livlig kveld ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest vosse

Ingen mål gjør meg så skjelven, lykkelig og på gråten som Micheal Thomas mål på Anfield...

 

Samme sesong scoret for øvrig David Rocastle på en perle av en lobb fra om lag 30 meter hjemme på Highbury. Ballen nærmest dalte i krysset. Men jeg husker ikke mot hvem. Anyone?

Link to comment
Share on other sites

Guest vosse
Ingen mål gjør meg så skjelven, lykkelig og på gråten som Micheal Thomas mål på Anfield...

9143[/snapback]

 

Må absolutt ikke glemmes. Lukic til Dixon, Dixon til Smith og Smith til Thomas: It's Up For Grabs Now!! 2-0!

9151[/snapback]

 

Og etter at dommeren blåser av:

 

Barnes is down, Aldridge is down, Dalglish just stands there...

Link to comment
Share on other sites

Mitt favorittmål er Ljungberg sitt hjemme mot Juve etter at Bergkamp har kjørt en sinnsyk karusell med forsvaret, før han på ubegripeligvis flikker ballen til Freddie som lobber ballen over Buffon. Pure class!

Link to comment
Share on other sites

Ingen mål gjør meg så skjelven, lykkelig og på gråten som Micheal Thomas mål på Anfield...

 

Samme sesong scoret for øvrig David Rocastle på en perle av en lobb fra om lag 30 meter hjemme på Highbury. Ballen nærmest dalte i krysset. Men jeg husker ikke mot hvem. Anyone?

9143[/snapback]

 

Var det ikke mot Middlesbrough Rocky scorte det flotte målet?

Link to comment
Share on other sites

Mitt favorittmål er Ljungberg sitt hjemme mot Juve etter at Bergkamp har kjørt en sinnsyk karusell med forsvaret, før han på ubegripeligvis flikker ballen til Freddie som lobber ballen over Buffon. Pure class!

9165[/snapback]

 

Åh! ;)

JA!

Det målet er verd å huske også...det er helt klart DB10 som har skal ha 95% av æren der!

Den der flikken der er helt syyyk! :D ;) :D

 

Men som sagt lengre oppe så er det jo den andre til DB10 mot det andre svart-hvit-stripete laget som er favoritten min! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Mitt favorittmål er Ljungberg sitt hjemme mot Juve etter at Bergkamp har kjørt en sinnsyk karusell med forsvaret, før han på ubegripeligvis flikker ballen til Freddie som lobber ballen over Buffon. Pure class!

9165[/snapback]

 

Åh! ;)

JA!

Det målet er verd å huske også...det er helt klart DB10 som har skal ha 95% av æren der!

Den der flikken der er helt syyyk! :D ;) :D

 

Men som sagt lengre oppe så er det jo den andre til DB10 mot det andre svart-hvit-stripete laget som er favoritten min! :lol:

9277[/snapback]

Ja...ingen i verden andre enn han kan klare det...det er jeg sikker på

Link to comment
Share on other sites

Guest Magnus

Heilt einig i at Bergkamp sitt mål mot Newcastle er det beste. Har vore mange fantastiske mål frå Arsenal opp gjennom åra, men det er noko heilt spesielt med det målet. Bergkamå viser sitt geni. Å i det heile tatt tenke tanken er utruleg. Ingen, absolutt ingen, gjer det Bergkamp gjorde mot Newcastle etter han.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...