Eboue Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 Hvem har det fineste, mest tricky'e målet for Arsenal og mot hvem...? Forklar det målet som dere synes! Jeg synes det er SELVFØLGELI er DB10 som har det jeg da... mot Newcastle! Der han vender opp fra motspilleren på en måte som jeg ALDRI har sett og smakker ballen lett i mål forbi Given! WooooW! Det er det fineste arsenal-målet EVER synes jeg! Flyttet denne inn i underforumet for nostalgi. Jeg regner med det er scoret flere fine mål også tidligere i Arsenals historie, ikke bare de par siste årene. Endret samtidig tittelen så den ble mer beskrivende. Mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mr. Arsenal Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 Det er nok det målet der er nevnt til nå og PV4 sitt mål mot Newcastle på Highbury for 5-6år siden da han dundret ballen i krysset. Det var vel 3-0målet om jeg ikke husker helt feil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vieira04 Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 Nå har vi som Arsenal supportere fått oppleve magiske øyeblikker i langt oftere grad enn det vi tidligere fikk oppleve. Teknikk, hurtighet, ballkontroll, skudd og klikk klakk spill, er noe av det vi opplever oftere nå enn tidligere. Dette har selvfølgelig noe å si på hvordan fotballen har utviklet seg, men alle mål har hver sin sjarm. Nevner finalen i 1979, Anfield i 1989, eller alle målene som er blitt scoret mot tottenham (totalt 218mål) Slik kunne man holdt på i hele kveld...... Er det samspillet som førte til målet, eller er det enkeltprestasjoner som hurtighet/mot, skudd eller teknikk som får en ekstra plass i hjertet. Siden min hukommelse ikke er av den beste, så blir det et mål i Wenger sin epoke når jeg skal kåre mitt øyeblikk på det fineste Arsenal målet i historien. And the winner is.... Bergkamp (tra la la laaa!!) Var selv til stede på St. James` Park og så denne prestasjonen, hvor balanse, teknikk, overblikk og eleganse var av ypperste klasse. Voksne menn kan absolutt få frysninger på ryggen når man opplever et så himmelsk øyeblikk, og den kvelden der ble en meget livlig kveld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 Reyes vs Chelskjij! PATTAPOM sa det, så var ballen i krysset! Det er så mange fine, men det er min favoritt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 DB10 sitt mot Newcastle. Kan faktisk ikkje sjå noko anna i historia til alle fotballag som kan måle seg.. Maradona og Pele inkludert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 helt klart goalen til Dennis Bergkamp mot Newcastle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 Bergkamp sin er nydelig den, men personlig går det kaldt nedover ryggen når jeg ser Charlie Goerge banker inn 2-1 målet mot Liverpool i FA-cupfinalen i 1971. Magisk!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pires Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 målet til Henry mot man-u i 200 hvis jegi kke tar helt feil. Passning som han vipper opp med hælen/baksiden av beinet og kliner til på halv volly helt oppi hjørnet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vosse Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 Ingen mål gjør meg så skjelven, lykkelig og på gråten som Micheal Thomas mål på Anfield... Samme sesong scoret for øvrig David Rocastle på en perle av en lobb fra om lag 30 meter hjemme på Highbury. Ballen nærmest dalte i krysset. Men jeg husker ikke mot hvem. Anyone? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 DB10 mot Newcastle. Uten tvil! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 Bergkamp sitt mot Newcastle uten tvil. Måten DB gjorde dette målet er et av fotballens magiske øyeblikk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 Ingen mål gjør meg så skjelven, lykkelig og på gråten som Micheal Thomas mål på Anfield... 9143[/snapback] Må absolutt ikke glemmes. Lukic til Dixon, Dixon til Smith og Smith til Thomas: It's Up For Grabs Now!! 2-0! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vosse Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 Ingen mål gjør meg så skjelven, lykkelig og på gråten som Micheal Thomas mål på Anfield... 9143[/snapback] Må absolutt ikke glemmes. Lukic til Dixon, Dixon til Smith og Smith til Thomas: It's Up For Grabs Now!! 2-0! 9151[/snapback] Og etter at dommeren blåser av: Barnes is down, Aldridge is down, Dalglish just stands there... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 Mitt favorittmål er Ljungberg sitt hjemme mot Juve etter at Bergkamp har kjørt en sinnsyk karusell med forsvaret, før han på ubegripeligvis flikker ballen til Freddie som lobber ballen over Buffon. Pure class! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bisk Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 er det noen som har film av det bergkamp gjorde? målet mot everton til pv4 var også niiice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 Barnes is down, Aldridge is down, Dalglish just stands there... 9157[/snapback] Får frysninger av både målene og ikke minst reaksjonen til Liverpool-spillerne, Daglish og tilskuerne. Stort øyeblikk! Her er forresten målet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
knutso Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 Ingen mål gjør meg så skjelven, lykkelig og på gråten som Micheal Thomas mål på Anfield... Samme sesong scoret for øvrig David Rocastle på en perle av en lobb fra om lag 30 meter hjemme på Highbury. Ballen nærmest dalte i krysset. Men jeg husker ikke mot hvem. Anyone? 9143[/snapback] Var det ikke mot Middlesbrough Rocky scorte det flotte målet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted May 20, 2005 Author Report Share Posted May 20, 2005 Mitt favorittmål er Ljungberg sitt hjemme mot Juve etter at Bergkamp har kjørt en sinnsyk karusell med forsvaret, før han på ubegripeligvis flikker ballen til Freddie som lobber ballen over Buffon. Pure class! 9165[/snapback] Åh! JA! Det målet er verd å huske også...det er helt klart DB10 som har skal ha 95% av æren der! Den der flikken der er helt syyyk! Men som sagt lengre oppe så er det jo den andre til DB10 mot det andre svart-hvit-stripete laget som er favoritten min! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haraldac Posted May 20, 2005 Report Share Posted May 20, 2005 Mitt favorittmål er Ljungberg sitt hjemme mot Juve etter at Bergkamp har kjørt en sinnsyk karusell med forsvaret, før han på ubegripeligvis flikker ballen til Freddie som lobber ballen over Buffon. Pure class! 9165[/snapback] Åh! JA! Det målet er verd å huske også...det er helt klart DB10 som har skal ha 95% av æren der! Den der flikken der er helt syyyk! Men som sagt lengre oppe så er det jo den andre til DB10 mot det andre svart-hvit-stripete laget som er favoritten min! 9277[/snapback] Ja...ingen i verden andre enn han kan klare det...det er jeg sikker på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viggo Viking Posted May 20, 2005 Report Share Posted May 20, 2005 Etter min mening er dette en klar kandidat: Bergkamp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Magnus Posted May 21, 2005 Report Share Posted May 21, 2005 Heilt einig i at Bergkamp sitt mål mot Newcastle er det beste. Har vore mange fantastiske mål frå Arsenal opp gjennom åra, men det er noko heilt spesielt med det målet. Bergkamå viser sitt geni. Å i det heile tatt tenke tanken er utruleg. Ingen, absolutt ingen, gjer det Bergkamp gjorde mot Newcastle etter han. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Posted May 27, 2005 Report Share Posted May 27, 2005 Ian Wright tror det var i hjemme debuten, han forserer i allefall i fra egen banehalvdel og går rett på mål Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.