Jump to content

2016.12.13 Everton (B)


Polljen

Recommended Posts

Everton everton.png?2016-2017 arsenal.png?2012-13 Arsenal


Tirsdag 13. desember 2016, kl 20:45. Goodison Park


Premier League, 16. serierunde


Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium / Sumo




Mustafi har dessverre inntatt skadelisten og blir sannsynligvis ikke tilgjengelig igjen i de resterende 2016-kampene. Denne type skader gir normalt et fravær på minimum tre uker.



Vår motstander Everton har inntatt en plass midt på tabellen, men deres manager Koeman hadde et brukbart tak på Arsenal i sin tid i Southampton.



Jeg antar at vi bør stille med et lag som er nært opp til de vi stilte med mot Stoke, men jeg er litt usikker på om jeg vil rokkere litt på vår offensive lagdel. Jeg har fremdeles litt lyst til å hvile Alexis (fra start), med tanke på City-kampen.



Cech


Bellerin - Gabriel - Koscielny - Monreal


Coquelin - Xhaka


Walcott/Lucas - Özil - OX/Iwobi


Giroud/Alexis

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Eg hadde eit håp om å starte med Giroud i dag. Rett og slett for å kvile Sanchez max mot City-kampen og det tøffe juleprogrammet som står for tur. Vi får håpe det medisinske apparatet har kontroll.

Ellers eit sterkt lag som med Evertons form tatt i betraktning bør vinne, men Lukaku er livsfarleg på topp. Kan avgjere dette heilt aleine for eit Everton i motgang

Link to comment
Share on other sites

Arsenal sliter nesten alltid når motstander legger press på Arsenals halvdel... Egentlig en noe skuffende første 45.

 

Özil har ikke dagen så langt, Alexis springer uten å være så altfor farlig, Ox sees bare i dann og vann og Walcott jobber best defensivt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...