Jump to content

Vil vi savne Edu?


Guest Diksen

Vil vi savne Edu?  

48 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Diksen

Jeg mener at Edu er en glimrende spiller og har vist at han kan score mål og spille gode fotball. Han sliter nok benken, men jeg mener at Wenger bør gi han muligheten til å starte neste kamp. ;)

 

Håper han blir i klubben. B)

Link to comment
Share on other sites

Edu går fra klubben. Det er bestemt og offentliggjort nå.

 

Derfor lite poeng i å håpe at han blir - og å diskutere mulighetene for det i det hele tatt..

 

Wenger vil heller ikke erstatte ham. Han mener de fire gjenværende vi har tydeligvis er nok.

 

Wenger - I won't buy to replace Edu

 

No [i won’t buy],” said Wenger. “I have Fabregas, Flamini, Vieira and Gilberto. Four is enough for me.”

Link to comment
Share on other sites

Guest stianarn

100% sikkert at Edu reiser,men de vi har er mer enn gode nok, Cesc og Flamini har overbevist,mens Gilberto med en skadefri oppkjøring kommer til å dominere midten!

Vieira er verdens beste i sin posisjon, så vi trenger ingen umotivert Edu...

Link to comment
Share on other sites

Guest Diksen
Edu går fra klubben. Det er bestemt og offentliggjort nå.

 

Derfor lite poeng i å håpe at han blir - og å diskutere mulighetene for det i det hele tatt..

 

Wenger vil heller ikke erstatte ham. Han mener de fire gjenværende vi har tydeligvis er nok.

 

Wenger - I won't buy to replace Edu

 

No [i won’t buy],” said Wenger. “I have Fabregas, Flamini, Vieira and Gilberto. Four is enough for me.”

8503[/snapback]

 

Hva med å erstatte EDU med Gerrard fra Liverpool. Eller Lampard fra Chelsea. Har ikke tro på at Wenger finner noen hos Rosenborg i kommende kamp mot malmø. Hører Wenger vil se på spillere fra trønder hovedstaden.

 

Wenger vet å finne de beste spillerne, mens vi alle her kan spekulere litt etter at Edu går fra klubben. :D

Link to comment
Share on other sites

Edu går fra klubben. Det er bestemt og offentliggjort nå.

 

Derfor lite poeng i å håpe at han blir - og å diskutere mulighetene for det i det hele tatt..

 

Wenger vil heller ikke erstatte ham. Han mener de fire gjenværende vi har tydeligvis er nok.

 

Wenger - I won't buy to replace Edu

 

No [i won’t buy],” said Wenger. “I have Fabregas, Flamini, Vieira and Gilberto. Four is enough for me.”

8503[/snapback]

 

Hva med å erstatte EDU med Gerrard fra Liverpool. Eller Lampard fra Chelsea. Har ikke tro på at Wenger finner noen hos Rosenborg i kommende kamp mot malmø. Hører Wenger vil se på spillere fra trønder hovedstaden.

 

Wenger vet å finne de beste spillerne, mens vi alle her kan spekulere litt etter at Edu går fra klubben. :D

8581[/snapback]

Det er vel Rosenberg, den svenske spelaren han skal sjå på. Ikkje Rosenborg. Då er det i tilfelle kun Daniel Braaten som har det minste internasjonale snitt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Diksen
Edu går fra klubben. Det er bestemt og offentliggjort nå.

 

Derfor lite poeng i å håpe at han blir - og å diskutere mulighetene for det i det hele tatt..

 

Wenger vil heller ikke erstatte ham. Han mener de fire gjenværende vi har tydeligvis er nok.

 

Det er vel Rosenberg, den svenske spelaren han skal sjå på. Ikkje Rosenborg. Då er det i tilfelle kun Daniel Braaten som har det minste internasjonale snitt.

8586[/snapback]

 

For den slagskyld forstår jeg ikke hva disse to andre bakgårdsklubbene i England krangler om Mikel. Det får meg til å nynne på sangen:"- Mikkel rev satt å skrev på ei lita tavle...... " Tro nok at Bråten må bedre seg betydelig for å bli med i Arsenal. :P

Link to comment
Share on other sites

Edu - Why I will be leaving Arsenal

 

“I have talked to the boss [about my future] for a long time,” said the Brazilian, who turns 27 on Monday. “He explained his feelings and I explained mine.

 

“In the beginning I said I was not sure if I want to stay or not. Then my feelings started to tell me it was a good time to leave. Also I heard about other clubs and what they want to do with me. I started to realise that it was maybe a good time to leave.

 

“People think it is about money but Arsenal offered me a very good contract. It is not all about money. I just think that now is a good time to change my life and start another one.”

 

 

Ganske ullent sagt.

"Jeg vil startet et nytt liv og en ny tilværelse." Javel.

"Pengene hadde ingenting med det å gjøre." Neivel.

 

I disse Mikel-tider, har alt med penger å gjøre. Broren og agenten til Edu så nok i det minste gode muligheter til å cashe inn et pent sign on-fee her. Jeg vil ikke tillegge Edu selv motiver, men at det er så enkelt som at han vil ha nye utfordringer, kjøper jeg ikke helt.

 

Selv om han tidvis har imponert i Arsenal, har han vært veldig ustabil og burde fremdeles hatt mye å bevise.

Link to comment
Share on other sites

Edu er 27år og litt inn og ut av det brasilianske landslaget....

Når da Wenger ikke kan garantere han å være førstevalg i klubben kan jeg fra et objektivt synspunkt godt forstå at han vil skifte klubb...

(Som Arsenal-supporter vil jeg dog aldri 100% forstå at noen vil bort fra vår fantastiske klubb).

 

Edu skal nok allikevel få merke at livet etter Arsenal ikke alltid er like lett jmfr. Petit, Overmars, Anelka m.fl...

 

Lykke til Edu....

Link to comment
Share on other sites

hvis edu og wenger har blitt enige om edus fremtid i arsenal så må vi akseptere den!

Wenger har ingen planer i fremtiden for Edu og sånn blir det..

Edu er en fantastisk spiller, men jeg tror Wenger vil overaske oss med et klasse kjøp i sommer..*

 

Edu har hatt mange fine mål for arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Lurer litt på hva dere andre syns om at edu ikke spiller i rødt og hvitt til neste sesong. Jeg er selvfølgelig skuffet over at han forlater oss, men mener han er "replaceble". Likevel tror jeg at Edu kunne blitt enda større om han hadde fortsatt i klubben noen år til. Nå tror jeg det bare kan gå nedover.

 

En spiller som wenger kjøpte for noen slanter og gjorde til stor stjerne. Det fins mange av dem, men de fleste velger å bli i klubben.

Uansett lykke til videre Edu Gaspar Cesar Daudi!

Link to comment
Share on other sites

Tror vi kan komme til å savne han til en viss grad. Nå har jo Wenger gått ut og sagt at han ikke har planer om å erstatte han. 4 spillere er faktisk ikke all verden til å dekke 2 plasser, og jeg mener ikke det er godt nok. I tillegg bruker vi jo Fabregas ute på høyrekanten når Ljungen er skadet. Så jeg mener vi har behov for 5 sentrale midtbanespillere.

 

Om Edu faktisk går er jeg faktisk ikke like sikker på som alle andre. Det har skjedd før det at en spiller har erklært at han forlater Arsenal, men som allikevel har endt opp med å bli. Jeg tror selvfølgelig at Edu forsvinner, men jeg har ikke gitt opp alt håp enda :lol:

Link to comment
Share on other sites

Det hadde ikke vært en ulempe å beholde Edu, men i praksis har vi allerede hatt en sesong uten.

 

Flamini har langt på vei fyllt skoene til Parlour og Fabregas har langt på vei fyllt skoene til Edu. Langt på vei, men ikke helt. Det har vi tapt poeng på i år, men med denne sesongen som ballast ser jeg ingen grunn til at de blir fullverdige erstattere (og vel så det) den kommende sesongen.

 

Med Gilberto/Flamini og Vieira/Fabregas er den sentrale delen av midtbanen bra inndekket. At Edu drar er ingen krise.

Link to comment
Share on other sites

Syns det var mye verre når Petit forlot oss.

Edu er en ok spiller, men ingen hadde vel regnet

med at en ungutt fra Spania skulle slå til slik på midten.

Synd at en fin type som Edu forlater oss, men med Fabregas

har vi en mer enn habil erstatter.

Link to comment
Share on other sites

Selg han...vi trenger penger!  :P :D ;)

 

Men jeg synes at vi har MANGE gode nok midtbanespillere...!  :lol: ;)

9096[/snapback]

 

Til din opplysning så går kontrakten hans ut i sommer, og han vil forsvinne helt gratis.

Link to comment
Share on other sites

Edu skal nok allikevel få merke at livet etter Arsenal ikke alltid er like lett jmfr. Petit, Overmars, Anelka m.fl...

 

Lykke til Edu....

8635[/snapback]

Enig. Enig.

 

Hvor mange i Wengers tid på Highbury er det som har forlatt klubben og virkelig slått til i sin nye klubb? Er det litt det samme syndromet som eks-rosenborgere har slitt med? Det er LAGET som har gjort dem (mer eller mindre) fryktelig gode. De har vært drillet i et system, og det er vanskelig å slå til i delvis nye roller.

 

Etter fire år på THOF forstår jeg godt at Edu drar når han ennå ikke er bankers i førsteelleveren. Selv om jeg gjerne skulle sett han fortsette. Lykke til videre! (Men du kommer nok til å angre ;) )

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...