Jump to content

2015.11.24 Dinamo Zagreb


Polljen

Recommended Posts

Allikevel - vi bør kunne ta med oss en grei porsjon selvtillit av dette. Selv om Zagreb ikke var rare laget.

 

Og håpet om å gå videre i CL nok en gang lever videre. Blir spennende i Athen om to uker!

Det blir særdeles spennende. Der jeg ønsket å spare spillere i kampen mot Zagreb så tenker jeg komplett motsatt når det gjelder kampen i Aten. Der forventer jeg et toppet lag. Kampen mot Olympiakos er ikke bare en kamp om å få forsette i CL, den er like mye en kamp om å "unngå" å komme med i Europa league ;D

Fler enn meg som syntes sanchez var fantastisk beveglig og god som spiss idag? Tenk dere å fått en skikkelig spiss der oppe, som ikke er så skadeutsatt?!

Sanchez gjorde en meget god figur i den perioden han var på topp, jeg anser han likevel ikke som en kandidat til fast spissplass. Han er altfor god i sin rolle på midtbane/kant til det. Men jeg deler ditt ønske om en (ny) ikke skadeutsatt spiss på topp.

 

Sanchez så jo ikke sliten ut under hele tatt. Den fyren trenger tydeligvis aldri å hvile. Jeg derimot blir sliten av å sitte i sofaen å se han jage hver ball som om det stod om livet.

Sanchez går ikke av en bane frivillig, det virker nesten som det er en nederlag for han hvis han ikke starter eller blir byttet ut. Men det er derfor vi har et "team" på benken som skal "tvinge" han av banen av og til :lol: .

 

Sanchez er legemliggjørelsen av en "Duracell-kanin", men også slike "kaniner" bør hviles av og til (selv om det må skje med tvang) :proud:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...