Jump to content

Champions League - Trekning 2015


Polljen

Recommended Posts

 

 

Ok, eg burde heilt klart vite dette, men hugser i fjor når vi "bæsja på leggen" og ikkje klarte fysteplassen i gruppa og var med det "heldige" som fekk gruppevinnar Monaco. Da var det sånn 1. vs 2. i forskjellige grupper man visste om på førehand, men det var kanskje trekt 14. desember? eg hugser ikkje, dette burde eg eigentleg vite.

Sannsynligvis var ikke trekningen i fjor den 14. desember, men en dag rundt det tidspunktet :D

 

I fjor var Arsenal egentlig "griseheldige" med trekningen til åttendedelsfinalen, men surret bort den gode trekningen de fikk.

 

Vi får med 99.9% sikkerhet en gruppevinner (hvis vi går videre) og ikke evt engelsk. Blir nok fort real, Barca eller juventus. Vi møter iallefall ikke BM denne gang i en evt 16-dels finale.

Jeg tar en sjanse og sier at det er 100% sikkerhet for at vi møter en gruppevinner :lol: men at sjansen er stor for en spansk motstander er jeg sikker på.

Nei fanken den 100 % var for pessimistisk av meg, det er for tidlig å innkassere seks tapte poeng mot Bayern

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...