Jump to content

Preseason Boreham Wood B 19.07.2014


Stefanb

Recommended Posts

Tenkte bare å lage en rask kamptråd.

 

Kampen sendes live på Arsenal Player klokken 4. Satser på å se mye spennende talent fra Arsenal sin side, men samtidig så er også mange av klubbens store profiler med i dag. Blant annet Ramsey, Rosicky o.l.

Link to comment
Share on other sites

#Arsenal team to play Boreham Wood: Szczesny, Jenkinson, Ajayi, Hayden, Monreal, Ramsey, Coquelin, Zelalem, Willock, Toral, Sanogo #BWFCvAFC

#Arsenal subs: Martinez, Bellerin, Gibbs, Miquel, Rosicky, Pleguezuelo, Afobe, Akpom, Olsson, Flamini, Diaby #BWFCvAFC

 

 

 

En del spennende ungutter på banen.
Blir fantastisk herlig å se arsenalgutta i aksjon igjen :)

Link to comment
Share on other sites

Ok, hadde småsansen for han til tross for han var elendig når vi ble slaktet av United den gangen... Spennende å se om han har kommet seg ett hakk til oppover, han spillte DM om jeg ikke husker feil. Iallefall tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Banens beste i mine øyne var soleklart Akpom. Konstant en trussel selv om han ble plassert ute på venstrekanten. Viste strålende teknikk og spilleforståelse samt at han har godt med fart i beina.

 

Som jeg skrev etter preseason i fjor (og under) så skjønner jeg ikke hvorfor Sanogo blir foretrukket foran den unge Gooneren. I mine øyne er han adskillig mye bedre enn det Sanogo er.

 

Prikken over i-en var denne flotte detaljen fra Akpom i dag som gjorde at han kom seg løs og fikk lagt innlegget som førte til straffespark og 2-0.

Link to comment
Share on other sites

Akpom var overraskende kvikk i beina. Blir spennende å følge ham fremover, helt enig i at han bør fortrekkes foran Sanogo. Har Sanogo noen gang scoret mål? Klarer ikke se for meg at han scorer på trening engang, han har en så forferdelig skyteteknikk. Men han er bevegelig og kommer til sjansene, i alle fall, så plutselig kan det hende han begynner å score. Klarer dessverre ikke helt å tro på at det skal skje.

 

Ellers var Bellerin og Olsson gode. Olsson er jo en yngre versjon av Rosicky, kliss like spillere.

 

Godt det ble seier, for den kampen var til tider fryktelig kjedelig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...