Stefanb Posted July 19, 2014 Report Share Posted July 19, 2014 Tenkte bare å lage en rask kamptråd. Kampen sendes live på Arsenal Player klokken 4. Satser på å se mye spennende talent fra Arsenal sin side, men samtidig så er også mange av klubbens store profiler med i dag. Blant annet Ramsey, Rosicky o.l. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted July 19, 2014 Report Share Posted July 19, 2014 Arsenal FC @Arsenal 19m #Arsenal team to play Boreham Wood: Szczesny, Jenkinson, Ajayi, Hayden, Monreal, Ramsey, Coquelin, Zelalem, Willock, Toral, Sanogo #BWFCvAFC #Arsenal subs: Martinez, Bellerin, Gibbs, Miquel, Rosicky, Pleguezuelo, Afobe, Akpom, Olsson, Flamini, Diaby #BWFCvAFC En del spennende ungutter på banen.Blir fantastisk herlig å se arsenalgutta i aksjon igjen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted July 19, 2014 Report Share Posted July 19, 2014 Coquelin er han tilbake? Trodde bestemt han ble solgt, men tydeligvis bare lånt ut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 19, 2014 Author Report Share Posted July 19, 2014 Coquelin er han tilbake? Trodde bestemt han ble solgt, men tydeligvis bare lånt ut? Coquelin ble bare lånt ut ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted July 19, 2014 Report Share Posted July 19, 2014 Ok, hadde småsansen for han til tross for han var elendig når vi ble slaktet av United den gangen... Spennende å se om han har kommet seg ett hakk til oppover, han spillte DM om jeg ikke husker feil. Iallefall tidligere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted July 19, 2014 Report Share Posted July 19, 2014 Er det slik at vi får SE kampen på arsenal.com ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 19, 2014 Author Report Share Posted July 19, 2014 Er det slik at vi får SE kampen på arsenal.com ? http://player.arsenal.com/schedule/live?quality=high Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted July 19, 2014 Report Share Posted July 19, 2014 Hvem er denne Willock? Aldri hørt om Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 19, 2014 Author Report Share Posted July 19, 2014 Hvem er denne Willock? Aldri hørt om Ungt stortalent. Født i 1998. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted July 19, 2014 Report Share Posted July 19, 2014 Shit! DET er ungt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 19, 2014 Author Report Share Posted July 19, 2014 Banens beste i mine øyne var soleklart Akpom. Konstant en trussel selv om han ble plassert ute på venstrekanten. Viste strålende teknikk og spilleforståelse samt at han har godt med fart i beina. Som jeg skrev etter preseason i fjor (og under) så skjønner jeg ikke hvorfor Sanogo blir foretrukket foran den unge Gooneren. I mine øyne er han adskillig mye bedre enn det Sanogo er. Prikken over i-en var denne flotte detaljen fra Akpom i dag som gjorde at han kom seg løs og fikk lagt innlegget som førte til straffespark og 2-0. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted July 19, 2014 Report Share Posted July 19, 2014 Akkuratt den der var helt syk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nihilisten Posted July 20, 2014 Report Share Posted July 20, 2014 Akpom var overraskende kvikk i beina. Blir spennende å følge ham fremover, helt enig i at han bør fortrekkes foran Sanogo. Har Sanogo noen gang scoret mål? Klarer ikke se for meg at han scorer på trening engang, han har en så forferdelig skyteteknikk. Men han er bevegelig og kommer til sjansene, i alle fall, så plutselig kan det hende han begynner å score. Klarer dessverre ikke helt å tro på at det skal skje. Ellers var Bellerin og Olsson gode. Olsson er jo en yngre versjon av Rosicky, kliss like spillere. Godt det ble seier, for den kampen var til tider fryktelig kjedelig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
termax Posted July 20, 2014 Report Share Posted July 20, 2014 Ramsey, Rosicky, Akpom og Bellerin var et hakk over de andre synes jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.