xer0ckz Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 Mitt Dream Team Er: Keeper: P.Schmeichel Forsvar: P.Breitner, T.Adams, P.Maldini & A.Cole Midtbane: Garrincha, R.Gullit & J.Cruyff Spiss: D.Maradona, Ian Wright & Pele. Formasjon: 4-3-3 Herlish! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 Mitt lag blir noe preget av min noe unge alder. 19 år er ingen alder og derfor kan ikke jeg uttale meg for mye om Gerd Muller, Pele, og Maradona, så dette blir rett og slett basert på egne opplevelser og hvem som har vært mine favoritter på banen. Hørte jeg Arsenalbriller?? Chilavert Cafu Adams Maldini Carlos Recoba Zidane Pires Bergkamp Batistuta Henry Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 dette er mitt drømmelag: DIDA PUYOL, ADAMS, MALDINI, COLE LJUNGBERG, VIEIRA, NEDVED, DENILSON HENRY, WRIGHT vet ikke så mye om gamle spilere siden jeg fortsatt er ung. derfor setter jeg opp dette laget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 Lev Yashin Cafu - Franz Beckenbauer - Franco Baresi - Paolo Maldini Garrincha - Michel Platini - Johan Cruyff Zidane Diego Maradona - Pele Slå de du Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 jeg er ganske ung, så det preger laget mitt. Yashin Cafu Beckenbauer Maldini Cole Garrincha Platini Zidane Maradona Muller Pele Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 jeg er ganske ung, så det preger laget mitt. Yashin Cafu Beckenbauer Maldini Cole Garrincha Platini Zidane Maradona Muller Pele 8351[/snapback] Oi, nå så jeg at laget ikke var så veldig ungt allikevel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 Safe Hands Dixon-Adams-Bould-Winterburn Merson-Vieira-Rockastle-Pires Henry-Bergkamp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ebbis Posted May 10, 2005 Report Share Posted May 10, 2005 My dream team Cassillias Puyol-Nesta-Bratseth-Cole Vieira Seedorf Kaka Maradona Van Basten Henry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted May 10, 2005 Report Share Posted May 10, 2005 -------------------------------------PAT JENNINGS------------------------------------- -------PAT RICE-----DAVID O'LEARY-----TONY ADAMS-----KENNY SANSOM-------- --DAVID ROCASTLE-----PATRICK VIEIRA-----LIAM BRADY-----MARC OVERMARS-- ------------------------DENNIS BERGKAMP-----THIERRY HENRY----------------------- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted May 11, 2005 Report Share Posted May 11, 2005 ----------------------------Zubizarreta---------------------------------- Thuram----------------Adams------------Maldini-----------------Roberto Carlos ----------------------Pires---------Zidane----------Nedved-------------------------- ------------------Henry-----------Bergkamp-----------Wright----------------------- Hah! Topp den!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted May 13, 2005 Report Share Posted May 13, 2005 ----------------------------Zubizarreta---------------------------------- Thuram----------------Adams------------Maldini-----------------Roberto Carlos ----------------------Pires---------Zidane----------Nedved-------------------------- ------------------Henry-----------Bergkamp-----------Wright----------------------- Hah! Topp den!! 8501[/snapback] Hei, hei! BYTT CARLOS ME COLE TAKK! Du svikter laget! Neida...det er opp til deg på hvem du synes er best! men jeg tipper at hvis vi hadde en poll som spurte: Hvem er best, A. Cole eller R. Carlos? = 99% Cole og 1% Carlos! Men et toppet Arsenal-lag nå er mitt drømmelag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellus Posted May 13, 2005 Report Share Posted May 13, 2005 .............................. Dasaev ........................... ......... Adams ....... Beckenbauer ...... Maldini.... ......... Rocastle ........... Vieira ....... Eder .......... ................ Platini ................ Pele.................... .......... Maradonna ................. Van Basten....... eller noe lignende, og hvem trenger forsvarsspillere da man er så god offensivt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted May 13, 2005 Report Share Posted May 13, 2005 Her mitt drømme lag : Ola By Rise, J A Riise, Hoftun, K Karlsen(Godset), Herman Ekeberg J Cole, M Andresen, Tom Guldbransen, Lasse Olsen Jan Åge Fjørtoft og Jostein Flo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted May 13, 2005 Report Share Posted May 13, 2005 ----------------------------Zubizarreta---------------------------------- Thuram----------------Adams------------Maldini-----------------Roberto Carlos ----------------------Pires---------Zidane----------Nedved-------------------------- ------------------Henry-----------Bergkamp-----------Wright----------------------- Hah! Topp den!! 8501[/snapback] Hei, hei! BYTT CARLOS ME COLE TAKK! Du svikter laget! Neida...det er opp til deg på hvem du synes er best! men jeg tipper at hvis vi hadde en poll som spurte: Hvem er best, A. Cole eller R. Carlos? = 99% Cole og 1% Carlos! Men et toppet Arsenal-lag nå er mitt drømmelag! 8695[/snapback] Coles karriere er for ung for at han skal inn på mitt dream team per dags dato;) vi får se om han er like god om 5-6 år.. Carlos karriere går mot slutten. Men hvilken venstreback kan vise til den samme suksessen og merritene som han? Han fortjener den plassen..inntil videre! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted May 13, 2005 Report Share Posted May 13, 2005 Her mitt drømme lag :Ola By Rise, J A Riise, Hoftun, K Karlsen(Godset), Herman Ekeberg J Cole, M Andresen, Tom Guldbransen, Lasse Olsen Jan Åge Fjørtoft og Jostein Flo 8704[/snapback] Gi meg styrke.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted May 13, 2005 Report Share Posted May 13, 2005 Her mitt drømme lag :Ola By Rise, J A Riise, Hoftun, K Karlsen(Godset), Herman Ekeberg J Cole, M Andresen, Tom Guldbransen, Lasse Olsen Jan Åge Fjørtoft og Jostein Flo 8704[/snapback] Gi meg styrke.. 8732[/snapback] HAHAHAHAHAHAHAHAHA :blush: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted May 13, 2005 Report Share Posted May 13, 2005 Her mitt drømme lag :Ola By Rise, J A Riise, Hoftun, K Karlsen(Godset), Herman Ekeberg J Cole, M Andresen, Tom Guldbransen, Lasse Olsen Jan Åge Fjørtoft og Jostein Flo 8704[/snapback] Gi meg styrke.. 8732[/snapback] Hva mener du med dette og Er ikke teamet: DREAM TEAM Dette er mitt dream team og mere er det ikke å si om denne saken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted May 15, 2005 Report Share Posted May 15, 2005 Her mitt drømme lag :Ola By Rise, J A Riise, Hoftun, K Karlsen(Godset), Herman Ekeberg J Cole, M Andresen, Tom Guldbransen, Lasse Olsen Jan Åge Fjørtoft og Jostein Flo 8704[/snapback] Gi meg styrke.. 8732[/snapback] Hva mener du med dette og Er ikke teamet: DREAM TEAM Dette er mitt dream team og mere er det ikke å si om denne saken 8764[/snapback] Drømte du at disse var gode også da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted May 15, 2005 Report Share Posted May 15, 2005 -------------------------------------PAT JENNINGS------------------------------------- -------PAT RICE-----DAVID O'LEARY-----TONY ADAMS-----KENNY SANSOM-------- --DAVID ROCASTLE-----PATRICK VIEIRA-----LIAM BRADY-----MARC OVERMARS-- ------------------------DENNIS BERGKAMP-----THIERRY HENRY----------------------- 8403[/snapback] Må sette opp ett andrelag også .......... -------------------------------------------DAVID SEAMAN------------------------------------------- -----------LEE DIXON-----FRANK McLINTOCK-----STEVE BOULD-----ASHLEY COLE------------- ------GEORGE ARMSTRONG-----BRIAN TALBOT-----CHARLIE GEORGE-----ROBERT PIRES------ -----------------------------------IAN WRIGHT-----ALAN SMITH----------------------------------- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted May 15, 2005 Report Share Posted May 15, 2005 Temaet er Dream Team, altså et drømmelag og ikke en oppgave i å finne den ultimate startoppstilling. Derfor drømmer jeg meg også til følgende: -------------------------------------Harald Schumacher------------------------------------------- V.Jones--------------Ruddock----------------------Dmitri Baranec-----------------R.Savage P.Ince---------------Keane-------------------------Cantona------------------Sverre Brandhaug ---------------------------Caleb Francis------------Hartson-------------------------- Benk: Grobelaar Rijkaard Völler Bowyer Maradona Head Coach: Graeme Souness Nuvel, ingen god drøm kanskje, men likefullt en meget interessant oppgave, spesielt på benken, for magikeren Graeme... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted May 15, 2005 Report Share Posted May 15, 2005 Du må jaggu ha mye mareritt, SafeHands. Med Schumi og Savage på samme lag, mener jeg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted May 15, 2005 Report Share Posted May 15, 2005 Her mitt drømme lag :Ola By Rise, J A Riise, Hoftun, K Karlsen(Godset), Herman Ekeberg J Cole, M Andresen, Tom Guldbransen, Lasse Olsen Jan Åge Fjørtoft og Jostein Flo 8704[/snapback] Godset-fan? Jostein, Kenneth og Lasse. Har Tom "Bukken" Guldbrandsen spilt for Godset? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted May 15, 2005 Report Share Posted May 15, 2005 Et drømmelag med annet enn Arsenal spillere er intet drømmelag!! Personlige nostalgiske favoritter uten at det er det beste laget: ----------------------------------PAT JENNINGS----------------------------------- -----PAT RICE-----TONY ADAMS-----WILLIE YOUNG-----SAMMY NELSON----- --PETER MARINELLO-----PETER STOREY-----ALAN BALL-----PERRY GROVES-- --------------------MALCOLM MacDONALD-----RAY KENNEDY-------------------- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted May 16, 2005 Report Share Posted May 16, 2005 Skulle gjerne ha fått dette til å virke: Seaman Dixon, Adams, Campbell og Cole Pires, Petit, Vieira og Limpar Henry og Smith På benken: Manninger, Bould, Ljungberg, Bergkamp, Wright Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted May 17, 2005 Report Share Posted May 17, 2005 Her mitt drømme lag :Ola By Rise, J A Riise, Hoftun, K Karlsen(Godset), Herman Ekeberg J Cole, M Andresen, Tom Guldbransen, Lasse Olsen Jan Åge Fjørtoft og Jostein Flo 8704[/snapback] Godset-fan? Jostein, Kenneth og Lasse. Har Tom "Bukken" Guldbrandsen spilt for Godset? 8914[/snapback] Nei han har ikke spilt for Godset og Godset har ALDRI vært mitt DREAM TEAM! Men Fy F hvor gode disse spillerene var en gang i tiden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.