Jump to content

Det går imot sølv


Guest Diksen

Recommended Posts

Guest Diksen

:) Det går imot sølv :D

Arsenal plukker poeng,men United fremstår som mer ustabil. Vi opprettholder den teoretiske spenningen til Chelsea.

 

Hadde Arsenal vært skade fri, så hadde det blitt gull dette året også. Håper at Henry blir klar til finalen. ;)

Link to comment
Share on other sites

Velkommen til forumet Diksen :(

Begynnner å få endel brukere her nå gitt <_<

 

Når det gjelder topicen din, er dette temaet veldig mye diskutert her... og mange er jo misfornøyd med at det "bare" blir FA-cupfinalen å glede seg til, men sølv i premier league med alle skadene vi har hatt er faen ikke dårlig! og så utrolig mange mål vi har scort!!!!

 

noen har sett på dette som en dårlig sesong, og JA den har vært skuffende, men det har nok mye å gjøre med så utrolig stabile vi var forrige sesong! Det står prestisje å gå ubeseiret i 49 kamper på rad... INGEN andre har greid det i England! INGEN!

Og når vi nå står bak et lag som har hatt en utrolig god sesong, leder ligaen klart, og vettu hva? DE HAR JAMMEN FORTJENT DET! Chelsea har vært best i år, ingen tvil... Vi skal egentli være fornøyd med vår 2 plass...

 

Tenk om Chelsea ikke hadde hatt Ambramo-vits.. Da tror jeg jammen i meg at vi hadde leda nå jeg :(

 

Så denne sesongen har som sagt vært skuffende, men likevel bra... vi har et godt grep om andreplassen, vi kom så vidt ikke videre i CL fra 8delsfinalen, og VI er i FINALEN i FA-cupen :o

 

Stand up.... FOR THE 03/04 Champions!!!!!! :(

Link to comment
Share on other sites

Guest Diksen
Velkommen til forumet Diksen ;)

Begynnner å få endel brukere her nå gitt B)

 

Når det gjelder topicen din, er dette temaet veldig mye diskutert her... og mange er jo misfornøyd med at det "bare" blir FA-cupfinalen å glede seg til, men sølv i premier league med alle skadene vi har hatt er faen ikke dårlig! og så utrolig mange mål vi har scort!!!!

 

noen har sett på dette som en dårlig sesong, og JA den har vært skuffende, men det har nok mye å gjøre med så utrolig stabile vi var forrige sesong! Det står prestisje å gå ubeseiret i 49 kamper på rad... INGEN andre har greid det i England! INGEN!

Og når vi nå står bak et lag som har hatt en utrolig god sesong, leder ligaen klart, og vettu hva? DE HAR JAMMEN FORTJENT DET! Chelsea har vært best i år, ingen tvil... Vi skal egentli være fornøyd med vår 2 plass...

 

Tenk om Chelsea ikke hadde hatt Ambramo-vits.. Da tror jeg jammen i meg at vi hadde leda nå jeg ;)

 

Så denne sesongen har som sagt vært skuffende, men likevel bra... vi har et godt grep om andreplassen, vi kom så vidt ikke videre i CL fra 8delsfinalen, og VI er i FINALEN i FA-cupen :)

 

Stand up.... FOR THE 03/04 Champions!!!!!! ;)

7410[/snapback]

 

Greit nok at sølv er ikke som GULL, men må si at laget i mitt hjerte Arsenal er ikke helt perfekt hver sesong. Skal laget ligge med GULL hver sesong, så må laget tilsvarende styrkes, være komplett og være skade fri. Nå er Henry skadet og sånt kan en ikke gjøre så mye med det, som med andre spillere i sesongen som har vært ute. Totalt sett så er ikke jeg så innmari misfornøyd med at vi ikke klarte gullet på tross av skader. Når nøkkel spillere blir skadet, så vet vi at laget svekkes. Reservene er ikke akkurat mirakel mennesker og Wenger er ingen trylle kunstner.

 

Heia Asrenal!

Link to comment
Share on other sites

7410[/snapback]

 

 

Greit nok at sølv er ikke som GULL, men må si at laget i mitt hjerte Arsenal er ikke helt perfekt hver sesong. Skal laget ligge med GULL hver sesong, så må laget tilsvarende styrkes, være komplett og være skade fri. Nå er Henry skadet og sånt kan en ikke gjøre så mye med det, som med andre spillere i sesongen som har vært ute. Totalt sett så er ikke jeg så innmari misfornøyd med at vi ikke klarte gullet på tross av skader. Når nøkkel spillere blir skadet, så vet vi at laget svekkes. Reservene er ikke akkurat mirakel mennesker og Wenger er ingen trylle kunstner.

 

Heia Asrenal!

7683[/snapback]

 

Wenger er ikke langt unna å være tryllekunstner!

Link to comment
Share on other sites

Guest Diksen

7683[/snapback]

 

Wenger er ikke langt unna å være tryllekunstner!

7798[/snapback]

 

Kan være enig med deg i det. For det den mannen får ut av laget selv med skader, så kan vi snart kalle han for Arsenal Wenger <_<

Link to comment
Share on other sites

Vi samler ikke på andreplasser, men hvis Arsenal klarer å komme foran ManU på tabellen og slår dem i cupfinalen, vil jo sesongen totalt sett være god. Vi skal heller ikke glemme at Arsenals poengsum denne sesongen trolig blir den tredje beste under Wenger. Så i ligasammenheng er det ikke Arsenal som primært har hatt en elendig sesong, men Chelsea som har vært så fryktelig stabile.

Link to comment
Share on other sites

Guest Diksen
Vi samler ikke på andreplasser, men hvis Arsenal klarer å komme foran ManU på tabellen og slår dem i cupfinalen, vil jo sesongen totalt sett være god. Vi skal heller ikke glemme at Arsenals poengsum denne sesongen trolig blir den tredje beste under Wenger. Så i ligasammenheng er det ikke Arsenal som primært har hatt en elendig sesong, men Chelsea som har vært så fryktelig stabile.

7935[/snapback]

 

Jeg er svært fornøyd totalt sett med en andre plass foran United. Husk laget har hatt flere nøkkelspillere skadet. Den som til nå har spilt flest kamper er A Cole og T Henry og ellers må en ta til takke med nøkkel spillere som har slitt med skade i deler av sesongen. Det gjør at en blir litt mer ustabil enn Chelsea og mer stabile enn United. Ellers så viste chelsea sine svakheter med å tape for Liverpool i CL.

 

Jeg tror at Arsenal hadde vunnet serien om vi hadde hatt færre skader på våre nøkkelspillere. Nå trenger vi nye spillere og helst to nye nøkkelspillere som kan heve laget ytterligere og da kan vi alle tro på GULL neste år. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Vi samler ikke på andreplasser, men hvis Arsenal klarer å komme foran ManU på tabellen og slår dem i cupfinalen, vil jo sesongen totalt sett være god. Vi skal heller ikke glemme at Arsenals poengsum denne sesongen trolig blir den tredje beste under Wenger. Så i ligasammenheng er det ikke Arsenal som primært har hatt en elendig sesong, men Chelsea som har vært så fryktelig stabile.

7935[/snapback]

 

Plasseringen må helt klart ses i lys av at Chelsea har hatt en ekstraordinær sesong.

 

Arsenal har, når tre kamper gjenstår 77 poeng. Det er bare ett poeng mindre enn vi hadde etter siste kamp da Arsenal vant ligaen i sesongen 1997/1998. Det er for øvrig to poeng mindre enn Man U hadde som ligamester sesongen 1998/1999.

 

Dersom Arsenal vinner de tre siste kampene vil sesongen 2004/2005 ha gitt 86 poeng. Dette ville ha holdt til seriemesterskap i 6 av de 9 sesongene PL har eksistert:

 

Dersom vi holder utenfor Arsenals poengsum sesongene 2001/2002 og 2003/2004 der klubben tok henholdsvis 87 og 90 poeng, samt Chelseas poengplukking denne sesongen, er det bare United som i sesongen 1999/2000 har hatt høyere poengscore enn 86 poeng (United tok 91 poeng denne sesongen).

 

Alt i alt en bra sesong når en tar hensyn til de problemene vi har slitt med på skadefronten og de "katastrofale" vintermånedene.

Link to comment
Share on other sites

2. plassen er så absolutt ikke sikret. Vi har en vanskelig kamp mot Liverpool i morgen, som kjemper om å ta igjen Everton, for å få 4. plassen i ligaen.

 

Du nevner at United har igjen Chelsea. Vel, vi har igjen Everton. Chelsea har ingenting å spille for i denne kampen, mens Everton kjemper for å holde Liverpool bak seg i kampen om 4. plassen. Så jeg tror nok vi får en vanskeligere kamp enn United gjør.

 

Ting ser helt klart lyst ut, men så absolutt ikke avgjort

Link to comment
Share on other sites

Chelsea har ingenting å spille for i denne kampen...

8168[/snapback]

 

Enig i det du sier angående at dette ikke er i boks.

 

Tror dog at Chelsea går for seier i denne kampen. Nøkkelord er prestisje, mens Man U også må tenke FA-cup. Så i dag mot WBA, Rooney og Scholes på benken. FA-cupen ligger nok i bakhodet.

 

Tror dette går veien! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Diksen
Chelsea har ingenting å spille for i denne kampen...

8168[/snapback]

 

Enig i det du sier angående at dette ikke er i boks.

 

Tror dog at Chelsea går for seier i denne kampen. Nøkkelord er prestisje, mens Man U også må tenke FA-cup. Så i dag mot WBA, Rooney og Scholes på benken. FA-cupen ligger nok i bakhodet.

 

Tror dette går veien! ;)

8170[/snapback]

 

Nå slo vi the bad boys from riverside med 2-1. (merkelig annulering, men sånn er det sorte får med fløyte). Man U tenker ikke serie for der har de lite å oppnå resultatmessig. :)

 

Synd at ikke Henry er klar for finalen. Hadde vi bare hatt en healer vi kunne stole på...... :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Chelsea har ingenting å spille for i denne kampen...

8168[/snapback]

 

Enig i det du sier angående at dette ikke er i boks.

 

Tror dog at Chelsea går for seier i denne kampen. Nøkkelord er prestisje, mens Man U også må tenke FA-cup. Så i dag mot WBA, Rooney og Scholes på benken. FA-cupen ligger nok i bakhodet.

 

Tror dette går veien! ;)

8170[/snapback]

 

Nå slo vi the bad boys from riverside med 2-1. (merkelig annulering, men sånn er det sorte får med fløyte). Man U tenker ikke serie for der har de lite å oppnå resultatmessig. B)

 

Synd at ikke Henry er klar for finalen. Hadde vi bare hatt en healer vi kunne stole på...... ;)

8409[/snapback]

Henry er i troppen til kampen i morgen ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Diksen

8409[/snapback]

Henry er i troppen til kampen i morgen ;)

8465[/snapback]

 

YYESSS B) En gledelig overraskelse. Henry er ;) på banen. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Herlig at Arsenal tar sølvet med god margin foran Manu

8790[/snapback]

Vi er nå 9 poeng foran, og Manu kan ikke komme nærmere enn 6 poeng :blush: . Tviler på at vi taper mot Birmingham, og derfor holder avstanden seg på 9 poeng, eller kanskje 12 poeng :blush:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...