Simbad Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 Jeg tenkte vi kunne ha en tråd hvor folk delte info om billige hoteller. Jeg skal til Dublin med gutta boys i påskeferien, og lurte på om det var folk er som var kjente med noen rimelige hoteller der? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 Kommer jo veldig an på hvor kresen du er. Hotels.com er uansett en knallside for å finne billige hoteller, uansett når og hvor du skal reise. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maestro Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 Hvis dere er mange som drar anbefaler jeg å ta en titt på www.laterooms.com. Jeg har flere ganger bestilt her når vi er mange på tur, for du kan få meget bra og topputstyrte leiligheter med plass til alt fra 2-10 personer for meget bra pris. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 Hotels.com er vel og bra, men har ofte opplevd at prisane du finn ved å ikkje bestille via Hotels.com er betre. Eit godt råd vil difor vere å finne hotellet via hotels.com, men å samanlikne prisen med den prisen du kan få ved å bestille direkte frå hotellet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 Hotels.com er ofte dyrere enn andre gode hotellsider jeg benytter meg ofte av. Kan nevne: www.hotelsclick.com www.otel.com www.yeego.com Ta en titt og sammenlign disse sidene med pris på det hotellet du ønsker å bo på i London. Kan nesten garantere deg ut du finner de fleste gode hoteller billigere på sidene nevnt her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 Eller bruk gode, gamle finn.no. Gå på reise og søk hoteller, siden browser da mange av de store bookingssidene som hotels.com, booking.com og en hel mengde andre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted February 24, 2012 Author Report Share Posted February 24, 2012 Takk for tips folkens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.