Orakelet Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 Etter at forumet var nede sist gang, så får jeg ikke mobilversjonen til å fungere. Jeg får rett og slett ikke logget inn. Er dette et kjent problem? er det andre som har problemet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 Tok en test. Virket fint for meg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 Virker fint her også BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 Ikke noe problem med iOS5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 Funker perfekt på min Windows mobile, som generelt sett er helt fantastisk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted February 9, 2012 Author Report Share Posted February 9, 2012 Funker perfekt på min Windows mobile, som generelt sett er helt fantastisk Kjenner jeg vrir meg i smerte ved å lese ditt desperate forsøk på å få WM til å virke bra... Kanskje en dag når det kommer en bra telefon med programvaren som kan veie opp for manglene med programvaren.... Da skal jeg vurdere det ellers takk for info folkens.. Da er det noe som er riv ruskene galt med denna møkka jeg har... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.