Jump to content

bergkampje

Recommended Posts

Hei.

 

Har over lengre tid hatt problemer når jeg spiller FIFA 12 når det kommer til kontrollene.

 

Feks byttes den markerte spilleren hele tiden, laget mitt lager offsidefelle hele tiden, det kommer lobb når jeg skyter, vingene bytter kanter osv. Det virker som at alle instillingene er rette, jeg har ihvertfall ikke forandret dem siden jeg kjøpte det, og når jeg sjekker ser alt helt riktig ut. Det kan virke som at de knappene som er til venstre på kontrollen på en eller annen måte har forflyttet seg til selve joysticken. For det er jo normalt sett de fire knappene som styrer offsidefelle, bytte av vinger mm. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre eller er kontrollen rett og slett ødelagt?

Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

Har over lengre tid hatt problemer når jeg spiller FIFA 12 når det kommer til kontrollene.

 

Feks byttes den markerte spilleren hele tiden, laget mitt lager offsidefelle hele tiden, det kommer lobb når jeg skyter, vingene bytter kanter osv. Det virker som at alle instillingene er rette, jeg har ihvertfall ikke forandret dem siden jeg kjøpte det, og når jeg sjekker ser alt helt riktig ut. Det kan virke som at de knappene som er til venstre på kontrollen på en eller annen måte har forflyttet seg til selve joysticken. For det er jo normalt sett de fire knappene som styrer offsidefelle, bytte av vinger mm. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre eller er kontrollen rett og slett ødelagt?

Hvor mange ganger har denne kontrollen gått veggimellom da? :P

Det at den markerte spilleren byttes kan skyldes rykk i venstre (?) joystick. Det at det kommer lobb når du skyter kan vel tyde på at "L1" knappen har hengt seg opp? Offsidefellen og vingbytte har jeg aldri opplevd, men det problemet er vel av mer taktisk karakter? Prøv å lån en annen kontroll og se hva som skjer da, gjerne en som ikke har fått et ublidt møte med vegg, bord eller gulv!

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange ganger har denne kontrollen gått veggimellom da? :P

Det at den markerte spilleren byttes kan skyldes rykk i venstre (?) joystick. Det at det kommer lobb når du skyter kan vel tyde på at "L1" knappen har hengt seg opp? Offsidefellen og vingbytte har jeg aldri opplevd, men det problemet er vel av mer taktisk karakter? Prøv å lån en annen kontroll og se hva som skjer da, gjerne en som ikke har fått et ublidt møte med vegg, bord eller gulv!

 

Jeg frykter vel at kontrollen muligens kan ha "falt" i bakken et par ganger, så regner med at svaret ligger der dessverre:P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Sczczczczczczney

Sagna-Ivanovic-Kompany-Luiz-Baines

Song-Essien

Gervinho-RVP-Valencia

Subs: Enrique, Walker( :mmkay: ), Vermaelen, Wilshere, Walcott, Mata og Bent

 

Vunnet 19 av de siste 20 kampene eller noe slik på mitt Ultimate Team, dette gjorde at jeg kunne kjøpe en spiller som Van Persie på topp, eller så er hele laget stort sett kjøpt av penger jeg tjente på å selge Thiago Silva når jeg fikk han i en kortpakke. Må ha fem i forsvar for klarer ikke spille med to stoppere :shy:

 

Ganske fornøyd med PL-laget mitt nå så skal lage fra andre ligaer også, mulig jeg selger Enrique og henter inn Gibbs, høyreback-reserven er relativt umulig, ikke aktuelt å ha en stopper som back og er ikke mange gode høyrebacker i PL, siden de backene alltid fyller inn i en eller annen kamp i cupen er det viktig at de ikke er langt under nivået til Sagna og Baines.

 

Alt i alt et godt team for en som har eid Fifa i under en mnd(Spilt mye, det skal sies!)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...