Jump to content

Chuks Aneke


Umlaut

Recommended Posts

Chuks Aneke

 

gun__1314089631_player_aneke.jpg

 

Fullt navn: Chucks Aneke

Kallenavn: Chuckie

Nasjonalitet: Engelsk

Født: 03.07.1993

Fødested: London,England

Posisjon: Midtbanespiller sentral

Høyde: -

Overgang: -

Arsenal-debut: -

Klubber:

2010- Arsenal

 

Ungdomsklubber:

?-2010 Arsenal

 

 

Spillerprofilen er laget av Wojciech53.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

YoungGunsBlog Stevenage have extended Chuks Aneke's loan from Arsenal until the end of the season. Much needed experience for exciting play-maker

 

Det har han nok godt av. Blir artig å se om han kan utvikle seg i riktig retning. En meget talentfull spiller som har en helt vanvittig god forståelse med et annet stort talent i Afobe. Hadde vært meget artig å se disse to sammen på førstelaget i fremtiden.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Stevenage møter i dag Tottenham i FA cupen, men i motsetning til Miyaichi så er Aneke utilgjengelig for spill i FA cupen uten at jeg helt skjønner hvorfor. Uansett så er det ufattelig synd da jeg ikke har fått sett en eneste kamp av Aneke siden han dro på utlån.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Chucks hadde opprinnelig signert låneavtale med Stevenage. Spilte 6 kamper der, og fikk 3-kampers karantene for et stygt rødt kort. Avtalen med Stevenage er nå kansellert. Manager Graham Westley har sluttet i Stevenage for å overta Preston. Nå har han hentet Chucks til Preston på lån ut sesongen. Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Stevenage lånet ble på ingen måte noen suksess. Håper han gjør det bedre i Preston. Et stort talent, men han må begynne å vise potensialet sitt på andre plattformer enn for reservelaget.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

http://www.youtube.com/watch?v=nxPbcO-fCBk&hd=1

 

Er en grunn til at jeg har snakket såpass om Aneke. Gjorde en temmelig brukbar kamp i går syntes jeg. Virker fortsatt litt treg til tider, men han fylte nylig 19 år så tiden er fortsatt på hans side. Viser veldig frem pasningsfoten og det nydelige blikket sitt hvertfall. 2 knallpasninger til Ryo (Song style) og også en til Afobe som han til tider har en telepatisk forståelse med.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Aneke har jeg alltid likt. En spiller som har det meste, men som jeg fortsatt er litt usikker på. Dominerte stort for reservene og har vært god de gangene han har fått spille for førstelaget (innhopp i CC og i et par treningskamper), men virker ikke å etablere seg i klubber han er på utlån hos.

 

Håper dog han snur trenden og sammen med Afobe og forhåpentligvis Miyaichi så danner de etterhvert en stor karriere i Arsenal F.C., men sjansen for det er dessverre liten.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Gøy at noen av våre spillere vinner trofèer. Denilson vant jo den søramerikanske 'Europe League', og nå har Chucks Aneke vunnet JOHNSTONE'S PAINT TROPHY med Crewe. Han var tredjesist på andremålet på Wembley i 2-0 seieren over Southend.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

 

Nok et herlig mål fra Aneke. Har vært meget god for Crewe denne sesongen og i fjor. 76 kamper på sine to opphold i Crewe så langt og regner med han ender opp med rundt 100 kamper før han returnerer til Arsenal.

 

Hadde vært så ufattelig moro om han lyktes i Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Det er helt rått hvordan du klarer å finne en negativ vri i bortimot alle innleggene dine :shy:. Og, ja. Jeg har virkelig tenkt etter om jeg er interessert i fotball. Svaret ble JA. Og jeg er veldig glad for at jeg slipper å se så mørkt på alt. Jeg nyter når laget mitt spiller en godt gjennomført kamp, vinner, og topper ligaen.

 

Heia Aneke. Jeg leste en artikkel av manageren til Crewe for en stund tilbake. Han var imponert over hvordan Aneke taklet det fysiske aspektet fordi han ble mannsmarkert av en grisespiller i omtrent hver kamp. I League One er det visst vanlig å sette en svær jævel til å ta ut motstanderens beste offensive spiller.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Alltid digget Aneke (ganske åpenbart) og det er herlig at han blomstrer såpass i Crewe. Spiller dog en betydelig mer offensiv rolle der enn han ville gjort (eller gjør for den saks skyld) i Arsenal, men det er ikke helt uvanlig.

 

Håper han får en del spilletid i preseason på sentral midtbane til å vise hvor han ligger ann. Hadde vært ufattelig morsomt med en ny egenprodusert spiller på førstelaget, men han forsvinner vel trolig på lån i en sesong til vil jeg tenke meg.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...