Orakelet Posted September 1, 2011 Report Share Posted September 1, 2011 Ja for der gjør ingen noen verdens ting, så et sykefravær fra eller til spiller ingen rolle BE Du tok den du... Jeg er faktisk hjemme idag, og i morgen! Feber er no dritt... Problemer er at jeg vet at "the pile of work" bare øker mens jeg er borte... Ikke det at vi gjør noe med det uansett... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 1, 2011 Report Share Posted September 1, 2011 Du tok den du... Jeg er faktisk hjemme idag, og i morgen! Feber er no dritt... Problemer er at jeg vet at "the pile of work" bare øker mens jeg er borte... Ikke det at vi gjør noe med det uansett... Dette bekrefter jo bare min påstand BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted September 1, 2011 Report Share Posted September 1, 2011 Dette bekrefter jo bare min påstand BE Det er jo en grunn til at folk kaller deg for "engel"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted September 1, 2011 Author Report Share Posted September 1, 2011 Stop diskusjonen her, så slipper vi flere warninger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 1, 2011 Report Share Posted September 1, 2011 Stop diskusjonen her, så slipper vi flere warninger Slapp av. Begge tåler å bli køddet med Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted September 1, 2011 Author Report Share Posted September 1, 2011 Det veit jeg og det synes jeg er heftig at man kan ha en sånn kommunikasjon men, jeg tenker mer på at man må holde seg til topic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted September 1, 2011 Report Share Posted September 1, 2011 Synes Wojciech53 og Wilshere fortjener en plass på lista! Men cudos til alle som har vært aktive og skapt bra diskusjoner den siste mnd, da spesielt i deadline-day tråden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 1, 2011 Report Share Posted September 1, 2011 Det veit jeg og det synes jeg er heftig at man kan ha en sånn kommunikasjon men, jeg tenker mer på at man må holde seg til topic. Og på bakgrunn av det truer du med warninger? Halleluja BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted September 2, 2011 Report Share Posted September 2, 2011 Min stemme går til Orakelet. Han er en debattant som tørr å stå for det han sier, og har mange gode innlegg! En fullt fortjent ledelse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted September 2, 2011 Report Share Posted September 2, 2011 Takk for de gode ord, Verminator5. Godt å se at min negativitet den siste perioden ikke har gjort at alle har fått nok av undertegnede! Og tusen takk for nominasjonen til de av dere som gjorde det! Veldig hyggelig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted September 2, 2011 Report Share Posted September 2, 2011 Takk for de gode ord, Verminator5. Godt å se at min negativitet den siste perioden ikke har gjort at alle har fått nok av undertegnede! Og tusen takk for nominasjonen til de av dere som gjorde det! Veldig hyggelig! You and me both, brother! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted September 3, 2011 Report Share Posted September 3, 2011 You and me both, brother! Brother from another mother i presume Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted September 3, 2011 Report Share Posted September 3, 2011 Brother from another mother i presume No doubt about it Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted September 4, 2011 Author Report Share Posted September 4, 2011 Da er det bare å gratulere Orakelet, vel fortjent! Vinner av kåringen månedens bruker: august Premien er navnet ditt i TGP Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 4, 2011 Report Share Posted September 4, 2011 Gratulerer Daniel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umlaut Posted September 4, 2011 Report Share Posted September 4, 2011 Gratulerer. Fullt fortjent. :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted September 5, 2011 Report Share Posted September 5, 2011 Ser man det - Dette var jo veldig hyggelig! Da har jeg tydeligvis lagt lista... Så får vi forsøke å ikke kommer under den igjen. Takk til de som stemte på meg Hadde virkelig ikke forventet dette... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted September 5, 2011 Report Share Posted September 5, 2011 Når dette er sagt må jeg også si: 35 stk som har avgitt sin stemme? ny rekord? Disse avstemningene burde legges under "Websiden" forumet, og ikke off-topic Peace! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.