hermz Posted June 22, 2011 Report Share Posted June 22, 2011 En ny sesong nærmer seg, av den grunn er det greit å ha en egen tråd til vårt fantastiske supporterblad for den nye sesongen, der vi kan gi ros og eventuelt komme med innspill rundt hva som kan forbedres. Fikk for øvrig 2010/2011-sesongens siste utgave i postkassen mens jeg var på ferie, og har foreløpig ikke rukket annet enn å se over. Men jeg ser frem til ekstra lesestoff på sommerkveldene! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikl02 Posted June 24, 2011 Report Share Posted June 24, 2011 En ny sesong nærmer seg, av den grunn er det greit å ha en egen tråd til vårt fantastiske supporterblad for den nye sesongen, der vi kan gi ros og eventuelt komme med innspill rundt hva som kan forbedres. Fikk for øvrig 2010/2011-sesongens siste utgave i postkassen mens jeg var på ferie, og har foreløpig ikke rukket annet enn å se over. Men jeg ser frem til ekstra lesestoff på sommerkveldene! Kan røpe at det er som det pleier: Bunnsolid! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umlaut Posted April 26, 2012 Report Share Posted April 26, 2012 Hyll hyll! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted May 4, 2012 Report Share Posted May 4, 2012 TGP er også et innslag i Arsenalgarderoben ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredriktc Posted July 24, 2012 Report Share Posted July 24, 2012 Når fikk vi forrige Gunner post? Lurer på om jeg kanskje har glemt å fornye abonnementet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted July 24, 2012 Report Share Posted July 24, 2012 Rundt 20. juni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overmars Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 Åhhhh herlig med Gunners Post dagen før den store kick off. Takk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted August 18, 2012 Report Share Posted August 18, 2012 Nok en gang - flott blad. MEN Alle som skriver der burde kunne å stave navnet på spillerne de skriver om. Det svir i øynene når jeg leser Wilshire og Ramsay i supporterbladet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted August 6, 2019 Report Share Posted August 6, 2019 Ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.