Jump to content

Topp 20 klubber i Europa


Ravenghost

Recommended Posts

Min liste (selvsagt er det det sportslige som teller her):

 

1. Barcelona

2. Real Madrid

3. ManU

4. Chelsea

5. ManC

6. Inter

7. Arsenal

8. Porto

9. Milan

10. Bayern

11. Tottenham

12. Valencia

13. Bor. Dortmund

14. Liverpool

15. Villareal

16. Lille

17. Shaktar Donetsk

18. Marseille

19. Napoli

20. Benfica/Atl Madrid (umulig å bestemme seg...)

Link to comment
Share on other sites

Min liste (selvsagt er det det sportslige som teller her):

 

1. Barcelona

2. Real Madrid

3. ManU

4. Chelsea

5. ManC

6. Inter

7. Arsenal

8. Porto

9. Milan

10. Bayern

11. Tottenham

12. Valencia

13. Bor. Dortmund

14. Liverpool

15. Villareal

16. Lille

17. Shaktar Donetsk

18. Marseille

19. Napoli

20. Benfica/Atl Madrid (umulig å bestemme seg...)

Vanskelig å si seg uenig i denne Raven. Har stor tro på at Dortmund kan klatre 3-4 plasser neste sesong, dersom de klarer å beholde stammen i laget gjennom hele transfervinduet.

Link to comment
Share on other sites

Min liste (selvsagt er det det sportslige som teller her):

 

1. Barcelona

2. Real Madrid

3. ManU

4. Chelsea

5. ManC

6. Inter

7. Arsenal

8. Porto

9. Milan

10. Bayern

11. Tottenham

12. Valencia

13. Bor. Dortmund

14. Liverpool

15. Villareal

16. Lille

17. Shaktar Donetsk

18. Marseille

19. Napoli

20. Benfica/Atl Madrid (umulig å bestemme seg...)

 

Veldig fin liste Raven. Det er også flott at du greier å se litt utenfor de aller, aller største ligaene også! En liten ting bare, Milan vant jo serien i Italia. Er virkelig Inter så mange plasser bedre enn Milan i år?

Link to comment
Share on other sites

Vanskelig å si seg uenig i denne Raven. Har stor tro på at Dortmund kan klatre 3-4 plasser neste sesong, dersom de klarer å beholde stammen i laget gjennom hele transfervinduet.

De har mista Sahin så tror de kommer til å falle igjen, også enig i Milan/Interproblemet, Milan har da prestert bedre enn Inter i år, det har også Napoli.

Link to comment
Share on other sites

De har mista Sahin så tror de kommer til å falle igjen, også enig i Milan/Interproblemet, Milan har da prestert bedre enn Inter i år, det har også Napoli.

Jo, ser den med Inter, men Inter hadde en meget svak seriestart. De har kommet godt på slutten...

Link to comment
Share on other sites

Jo, ser den med Inter, men Inter hadde en meget svak seriestart. De har kommet godt på slutten...

 

Joda, men du sier i førsteposten at det er sportslig sett og da er Milan hakket bedre enn Inter for tiden :)

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ May 29 2011, 07:27 PM) 225941[/snapback]

Joda, men du sier i førsteposten at det er sportslig sett og da er Milan hakket bedre enn Inter for tiden <_<

At Inter har vært best i Italia etter nyttår, har vel i aller høyeste grad noe med det sportslige å gjøre...

Link to comment
Share on other sites

;)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 29 2011, 07:27 PM) 225941[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Joda, men du sier i førsteposten at det er sportslig sett og da er Milan hakket bedre enn Inter for tiden <_<

 

At Inter har vært best i Italia etter nyttår, har vel i aller høyeste grad noe med det sportslige å gjøre...

 

Så fordi et lag har en bedre nyttårsform enn et annet lag som tar tittelen betyr det at det er et bedre lag? Såfremt Inter faktisk ikke har vunnet noe sportslig sett siden nyttår så er Milan et bedre lag sportslig sett. Hvertfall i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ May 30 2011, 04:12 PM) 225988[/snapback]

Så fordi et lag har en bedre nyttårsform enn et annet lag som tar tittelen betyr det at det er et bedre lag? Såfremt Inter faktisk ikke har vunnet noe sportslig sett siden nyttår så er Milan et bedre lag sportslig sett. Hvertfall i mine øyne.

Jeg skrev "pr nå", ikke "beste lag 2010/2011". Inter har vært bedre etter nyttår...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...