Arsenalboy93 Posted May 26, 2011 Report Share Posted May 26, 2011 Hvem er Årets spiller sesongen 10/11? Man man velge mellom å kun svare på pollen eller svare på pollen og begrunnet valget sitt i et innlegg etterpå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted May 26, 2011 Report Share Posted May 26, 2011 RvP. Han har vært bedre på ett halvår enn noen andre har vært på ett helt år. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted May 26, 2011 Report Share Posted May 26, 2011 Står mellom de som allerede har flest stemmer i mitt hode, RvP, Wilshere og Sagna, min stemme går til VP fordi han virkelig har båret laget vårt. Sagna og Wilshere er de to eneste stabile spillerene vi har, men uten VP hadde vi knapt klart topp 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted May 26, 2011 Report Share Posted May 26, 2011 Stjernen i første halvdel av sesongen var utvilsomt Samir Nasri og minst like utvilsomt har Robin van Persie vert det i andre halvdel. Bacary Sagna her vært jevnt solid sesongen gjennom og unge Jack Wilshere har også satt sitt klare preg på laget på en positiv måte. Sagna og Wilshere tar 3. og 4. plassen repektivt. Hvem vinner? Tja, laget fungerte best og leverte best resultater mens Nasri var på sitt beste, eller var det omvendt? Uansett har Nasris bidrag vert uvurderlig sesongen sett under ett. Til tross for det, gjennom den pillråtne siste tredjedelen av sesongen er det kun en mann som har stått mellom å klare å redde stumpene med et nødskrik og en fullstendig nedsmeltning. Robin van Persie fikk min stemme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuhi Posted May 26, 2011 Report Share Posted May 26, 2011 Min stemme gikk uten tvil til RvP. Måtte han spille hele sesongen uten skader neste sesong! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted May 26, 2011 Author Report Share Posted May 26, 2011 Statistikk over de nominerte Samir Nasri Kamper fra start: 39 Mål: 15 Assist: 4 Banensbeste(kun PL): 3 Rundes lag(kun PL): 4 Spillerbørs(PL): 6,73 Robin Van Persie Kamper fra start: 26 Mål: 21 Assist: 7 Banensbeste(kun PL): 2 Rundes lag(kun PL): 2 Spillerbørs(PL): 6,92 Jack Wilshere Kamper fra start: 44 Mål: 2 Assist: 6 Banensbeste(kun PL): 5 Rundes lag(kun PL): 4 Spillerbørs(PL): 6,60 Bacary Sagna Kamper fra start: 42 Mål: 2 Assist: 3 Banensbeste(kun PL): 1 Rundes lag(kun PL): 1 Spillerbørs(PL): 6,42 Alex Song Kamper fra start: 39 Mål: 5 Assist: 4 Banensbeste(kun PL): 0 Rundes lag(kun PL): 0 Spillerbørs(PL): 6,48 Johan Djourou Kamper fra start: 35 Mål: 1 Assist: 0 Banensbeste(kun PL): 0 Rundes lag(kun PL): 1 Spillerbørs(PL): 6,14 Wojciech Szczesny Kamper fra start: 24 Mål: 0 Assist: 0 Banensbeste(kun PL): 0 Rundes lag(kun PL): 0 Spillerbørs(PL): 6,60 Theo Walcott Kamper fra start: 25 Mål: 13 Assist: 7 Banensbeste(kun PL): 2 Rundes lag(kun PL): 1 Spillerbørs(PL): 6,46 Cesc Fabregas Kamper fra start: 29 Mål: 9 Assist: 16 Banensbeste(kun PL): 2 Rundes lag(kun PL): 4 Spillerbørs(PL): 7,04 Andrej Arsahvin Kamper fra start: 35 Mål: 10 Assist: 13 Banensbeste(kun PL): 2 Rundes lag(kun PL): 1 Spillerbørs(PL): 6,11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted May 27, 2011 Report Share Posted May 27, 2011 Må bli RvP for min del. Han har vært fantastisk god og en scoringsrate på mål i hvert 98 min er fantastisk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted May 27, 2011 Report Share Posted May 27, 2011 Uten tvil RvP. Nasri er en god runner up, men RvP er den som har tatt ansvar når alt har gått til helvete. PS: Statistikk > Statestikk Link to comment Share on other sites More sharing options...
ms@qpc.no Posted May 27, 2011 Report Share Posted May 27, 2011 Mitt valg faller på Alex Song. Vokst seg til ein bauta på midtbanen, og har i tillegg begynt å score mål. Song er den eneste spilleren me ikkje har hatt brukbar erstatter for når han har vært fraværende, og dermed , i mine øyne, den viktigste spilleren vår i år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.