Jump to content

The Championship 10/11


Arsenalboy93

Recommended Posts

Ser ut som West Ham må ta den tunge turen ned ja. Synes det er synd, hadde helst sett at Wolwes, Wigan og Blackburn eller Birmingham hadde rykket ned.

Håper i det minste Blackpool holder seg. De har vært et friskt pust og Holloway er en utrolig karakter å ha i Premier League...

Link to comment
Share on other sites

Blir spennende å følge QPRs Adel Taarbat i Premier League neste sesong.

Ja, Taarabt virker som en god spiller, han har også uttalt at han har lyst til å spille for Arsenal ved flere anledninger så vi kan jo håpe at han kommer hit. Selv om han nok ikke byr på så veldig annerledes ting enn Nasri. Kaptein i QPR er han jo også, det er alltid bra å sikre seg folk som er vant med å ta tak og lede.

 

Hva skjedde med poengstraffen til QPR? Slapp de unna?

Link to comment
Share on other sites

Hva skjedde med poengstraffen til QPR? Slapp de unna?

 

Avgjørelsen er enda ikke tatt, den tas på Fredag. Blir spennende, en poengstraff kan snu opp ned på hele oppryksstriden.

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som West Ham må ta den tunge turen ned ja. Synes det er synd, hadde helst sett at Wolwes, Wigan og Blackburn eller Birmingham hadde rykket ned.

Håper i det minste Blackpool holder seg. De har vært et friskt pust og Holloway er en utrolig karakter å ha i Premier League...

 

Når West Ham rykker ned burde vel kanskje Wenger være kjapp i avtrekkeren for å sikre seg Scott Parker mener jeg. Song, Wilshere og Parker for de 2 "defensive" plassene i laget. Samt Ramsey, Diaby og kanskje Lansbury.

 

Håper Blackpool, Wolves og til dels Wigan holder seg oppe. De står ofte for en temmelig underholdnende fotball i motsetning til Blackburn, Birmingham osv.

Link to comment
Share on other sites

Som en QPR tilhenger, så blir det helt feil å ikke la dem rykke opp. For dette begynte jo for et år siden, og når det har tatt så lang tid, så er det latterlig at det plutselig skal komme opp nå.

For denne situasjonen er jo den samme som når Tevez var i West Ham. Sheffield United hadde sin del av Tevez, og da ble det også et styr.

Jeg håper og tror at QPR rykker opp.

 

Tar forbehold om småfeil.

Link to comment
Share on other sites

Nottingham Forest har fortsatt en mulighet for å rykke opp, da de mest sannsynlig tar den siste play-off plassen. Hadde vært veldig artig med skogvokterene i øverste divisjon igjen.

De har et relativt ungt og engelsk preget lag

Kjipeste som kan skje er at Reading tar det.

Enten vil jeg ha Nottingham opp igjen, eller så ønsker jeg gjerne velkommen et walisisk lag.

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært gøy med Swansea i PL. Morsomt når underdogs klarer å karre seg til toppen. Har jo vært en del av dem de senere år

 

Ja, har vel liten tro på at de har noe i PL å gjøre men :angry:. Tror kanskje Reading har noe bedre økonomi enn det Swansea har og derfor bedre forutsetninger for å klare seg i Premier league?

Link to comment
Share on other sites

Heia Swansea, sier jeg bare!

De som "stemmer imot",har null peiling og ingen argumenter.

Cardiff var storebror, kjøpelag ++

Swansea er lillebroren, uten kjente spillere, som ingen hadde tro på!

Reading er et kjedelig lag, med halvkjente spillere med PL erfaring!

Vi ha et walisisk lag i PL!

Heia Swansea!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...