Jump to content

Utleie av dobbeltrom 200 meter fra Highbury


Bergkampboy

Recommended Posts

Heisann likesinnede!

 

Som noen av dere allerede er klar over så flyttet jeg og to kamerater til London i september for å følge Arsenal ringside. Av økonomiske årsaker har nå en av mine kompiser flyttet hjem til Norge og vi sitter igjen med to ledige dobbeltrom og ei husleie som er noe i overkant av hva vi evner å betale.

 

Derfor tenkte vi at vi kunne leie ut disse to dobbeltrommene til norske goonere som er over på fotballtur. Prismessig tenkte vi å legge oss på ca. 700,- pr rom for ei natt, altså da 350,- pr person. Det er vel ca. det samme som du betaler for et "dårlig" hotellrom midt i London.

 

I tillegg til overnatting tenker vi eventuelt å tilby dette:

 

- gratis internett

- dusj/wc

- kjøkken med kjøleskap/mikro

- TV

- ekte engelsk frokost

- vaskemaskin

- gangavstand til Highbury/Emirates

- muligheten til å tilbringe ei helg eller ei midtuke sammen med andre ihuga goonere fra Norge

 

Ettersom vi har bodd en stund i området kan vi selvfølgelig også hjelpe til med gode råd i forhold til uteliv, restauranter, transport og severdigheter. Også føler vi oss etterhvert ganske rutinerte når det kommer til hvordan en kampdag bør se ut... :(

 

Tror dere at dette er gjennomførbart? Er dette noe dere forumister eventuelt ville benyttet dere av? Vi lufter ideen her først for å lodde stemningen litt før vi eventuelt begynner å leie ut. Setter veldig stor pris på feedback fra dere.

 

Mvh

 

Magnus Johansen og Thomas Aas

Link to comment
Share on other sites

Det høres svært bra ut faktisk! jeg og tre andre kompiser tenkte å dra på en av hjemmekampene i løpet av våren så det passer perfekt!

Så da er det bare å ta kontakt med deg når vi har fått bestilt biletter etc?

Link to comment
Share on other sites

Det høres svært bra ut faktisk! jeg og tre andre kompiser tenkte å dra på en av hjemmekampene i løpet av våren så det passer perfekt!

Så da er det bare å ta kontakt med deg når vi har fått bestilt biletter etc?

 

Vi kommer til å oppdatere denne tråden fortløpende de nærmeste dagene etterhvert som vi får feedback, og har planer om å opprette en mailadresse hvor vi kan bli kontaktet. Men send meg gjerne en PM så skal vi se om vi ikke får innlosjert dere på Highbury Quadrant "Hotell" ;)

Link to comment
Share on other sites

Vi kommer til å oppdatere denne tråden fortløpende de nærmeste dagene etterhvert som vi får feedback, og har planer om å opprette en mailadresse hvor vi kan bli kontaktet. Men send meg gjerne en PM så skal vi se om vi ikke får innlosjert dere på Highbury Quadrant "Hotell" ;)

 

Det høres flott ut! Da kontakter jeg deg i løpet av de nærmeste dagene ;)

Link to comment
Share on other sites

Kjempe bra tilbud :) Skal selvfølgelig kontakte deg hvis vi reiser over :)

 

Flotte greier, og takk for feedback!

 

Vi tar nå i mot "bestillinger" fra og med Partizan-kampen 8. desember. Send oss en mail på adressen norskegoonere@gmail.com eller ring oss på tlfnr 00447905022751 for forespørsel.

 

NB! Vi tar ikke i mot bookinger veldig langt frem i tid da vi ikke vet om vi kommer til å bo i denne leiligheten ut sesongen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Påminner samtlige medforumister om vårt "hotelltilbud". Sålangt er det kun opptatt i forbindelse med Wigan i januar og United i april.

 

Vi ønsker likesinnede velkommen til hyggelig samvær et steinkast fra Highbury og Emirates.

 

Send forespørsel til: norskegoonere@gmail.com

Link to comment
Share on other sites

Jeg planlegger en tur over i sen-vinter /tidlig-vår delen av sesongen sammen med en kamerat. Vi tenker da om mulig å benytte oss av dere B) Men er det 2 enkeltsenger på et rom?

 

Det er dobbeltseng på begge rommene. Store dobbeltsenger, så ingen fare i forhold til plass. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

God aften, likesinnede!

 

På grunn av litt uforutsigbare økonomiske utsikter i fothold til utleie av rom så har vi sett oss nødt til å leie ut det ene rommet permanent. Men det andre rommet er selvsagt ledig fortsatt og vi ønsker norske medgoonere hjertelig velkommen til "Highbury Quadrant Hotell"

 

:P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...