Bergkampboy Posted November 24, 2010 Report Share Posted November 24, 2010 Heisann likesinnede! Som noen av dere allerede er klar over så flyttet jeg og to kamerater til London i september for å følge Arsenal ringside. Av økonomiske årsaker har nå en av mine kompiser flyttet hjem til Norge og vi sitter igjen med to ledige dobbeltrom og ei husleie som er noe i overkant av hva vi evner å betale. Derfor tenkte vi at vi kunne leie ut disse to dobbeltrommene til norske goonere som er over på fotballtur. Prismessig tenkte vi å legge oss på ca. 700,- pr rom for ei natt, altså da 350,- pr person. Det er vel ca. det samme som du betaler for et "dårlig" hotellrom midt i London. I tillegg til overnatting tenker vi eventuelt å tilby dette: - gratis internett - dusj/wc - kjøkken med kjøleskap/mikro - TV - ekte engelsk frokost - vaskemaskin - gangavstand til Highbury/Emirates - muligheten til å tilbringe ei helg eller ei midtuke sammen med andre ihuga goonere fra Norge Ettersom vi har bodd en stund i området kan vi selvfølgelig også hjelpe til med gode råd i forhold til uteliv, restauranter, transport og severdigheter. Også føler vi oss etterhvert ganske rutinerte når det kommer til hvordan en kampdag bør se ut... Tror dere at dette er gjennomførbart? Er dette noe dere forumister eventuelt ville benyttet dere av? Vi lufter ideen her først for å lodde stemningen litt før vi eventuelt begynner å leie ut. Setter veldig stor pris på feedback fra dere. Mvh Magnus Johansen og Thomas Aas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted November 24, 2010 Report Share Posted November 24, 2010 Det høres svært bra ut faktisk! jeg og tre andre kompiser tenkte å dra på en av hjemmekampene i løpet av våren så det passer perfekt! Så da er det bare å ta kontakt med deg når vi har fått bestilt biletter etc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted November 24, 2010 Author Report Share Posted November 24, 2010 Det høres svært bra ut faktisk! jeg og tre andre kompiser tenkte å dra på en av hjemmekampene i løpet av våren så det passer perfekt! Så da er det bare å ta kontakt med deg når vi har fått bestilt biletter etc? Vi kommer til å oppdatere denne tråden fortløpende de nærmeste dagene etterhvert som vi får feedback, og har planer om å opprette en mailadresse hvor vi kan bli kontaktet. Men send meg gjerne en PM så skal vi se om vi ikke får innlosjert dere på Highbury Quadrant "Hotell" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted November 24, 2010 Report Share Posted November 24, 2010 Vi kommer til å oppdatere denne tråden fortløpende de nærmeste dagene etterhvert som vi får feedback, og har planer om å opprette en mailadresse hvor vi kan bli kontaktet. Men send meg gjerne en PM så skal vi se om vi ikke får innlosjert dere på Highbury Quadrant "Hotell" Det høres flott ut! Da kontakter jeg deg i løpet av de nærmeste dagene Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted November 24, 2010 Report Share Posted November 24, 2010 Kjempe bra tilbud Skal selvfølgelig kontakte deg hvis vi reiser over Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted November 25, 2010 Author Report Share Posted November 25, 2010 Kjempe bra tilbud Skal selvfølgelig kontakte deg hvis vi reiser over Flotte greier, og takk for feedback! Vi tar nå i mot "bestillinger" fra og med Partizan-kampen 8. desember. Send oss en mail på adressen norskegoonere@gmail.com eller ring oss på tlfnr 00447905022751 for forespørsel. NB! Vi tar ikke i mot bookinger veldig langt frem i tid da vi ikke vet om vi kommer til å bo i denne leiligheten ut sesongen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted December 15, 2010 Author Report Share Posted December 15, 2010 Påminner samtlige medforumister om vårt "hotelltilbud". Sålangt er det kun opptatt i forbindelse med Wigan i januar og United i april. Vi ønsker likesinnede velkommen til hyggelig samvær et steinkast fra Highbury og Emirates. Send forespørsel til: norskegoonere@gmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted December 16, 2010 Report Share Posted December 16, 2010 Mulig jeg benytter meg av deres tilbud i forbindelse med ligacupfinalen eller en CL kamp i sluttspillet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 Jeg planlegger en tur over i sen-vinter /tidlig-vår delen av sesongen sammen med en kamerat. Vi tenker da om mulig å benytte oss av dere Men er det 2 enkeltsenger på et rom? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted December 17, 2010 Author Report Share Posted December 17, 2010 Jeg planlegger en tur over i sen-vinter /tidlig-vår delen av sesongen sammen med en kamerat. Vi tenker da om mulig å benytte oss av dere Men er det 2 enkeltsenger på et rom? Det er dobbeltseng på begge rommene. Store dobbeltsenger, så ingen fare i forhold til plass. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 Det er dobbeltseng på begge rommene. Store dobbeltsenger, så ingen fare i forhold til plass. Hehe, da må vi ha begge romma Jeg har klaus mot å dele seng med noen andre enn dama BAre det jeg måtte kartlegge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted January 15, 2011 Report Share Posted January 15, 2011 Var det dere som var på tv i pausa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuhi Posted January 15, 2011 Report Share Posted January 15, 2011 Er intressert og kontakter deg/dere hvis jeg bestemmer meg for å komme over Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted January 15, 2011 Report Share Posted January 15, 2011 Var det dere som var på tv i pausa? Siden navnene som står her, og navnene på de som dukket opp i pausa er nøyaktig de samme, så stemmer nok det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted January 16, 2011 Report Share Posted January 16, 2011 Siden navnene som står her, og navnene på de som dukket opp i pausa er nøyaktig de samme, så stemmer nok det Godt mulig, men jeg ikke spesielt god på navn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted January 16, 2011 Report Share Posted January 16, 2011 Godt mulig, men jeg ikke spesielt god på navn Du er da kjempegod på navn. Hva med Runkie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted January 16, 2011 Report Share Posted January 16, 2011 Du er da kjempegod på navn. Hva med Runkie? Jojo, men Runkie er jo i en særstilling. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted January 16, 2011 Author Report Share Posted January 16, 2011 Var det dere som var på tv i pausa? Det stemmer. Har ikke sett klippet selv enda, men etter rapportene hadde vi ikke skjemt oss ut helt. hehe.. Bare aa ta kontakt hvis dere oensker aa leie rom Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjafs Posted February 7, 2011 Report Share Posted February 7, 2011 Plass til to fra 5. mars til 6. mars? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted February 7, 2011 Author Report Share Posted February 7, 2011 Plass til to fra 5. mars til 6. mars? Det er det vettu! Send en mail til norskegoonere@gmail.com, så tar vi videre dialog der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted February 8, 2011 Report Share Posted February 8, 2011 Då skal eg bu i samme huset saman med ein kompis! Blir moro å treffe en gjeng frå forumet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted February 21, 2011 Author Report Share Posted February 21, 2011 God aften, likesinnede! På grunn av litt uforutsigbare økonomiske utsikter i fothold til utleie av rom så har vi sett oss nødt til å leie ut det ene rommet permanent. Men det andre rommet er selvsagt ledig fortsatt og vi ønsker norske medgoonere hjertelig velkommen til "Highbury Quadrant Hotell" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted February 21, 2011 Author Report Share Posted February 21, 2011 Slettet av forfatter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Går ut frå at dette ikkje betyr noko for våre planar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted February 21, 2011 Author Report Share Posted February 21, 2011 Går ut frå at dette ikkje betyr noko for våre planar? Absolutt ikke. Ses om 11 dager. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.