Balsnes Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 Supert Det blir fantastisk! Kva er adressa dykkar? Og kva reisemåte vil de anbefale frå Gatwick? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølhund Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 Adressen er 27 Highbury Quadrant N5 2TH, et steinkast unna Gunners pub. Når jeg reiser til/fra Gatwick, bruker jeg Gatwick Express til Victoria. Fra Victoria kan dere ta tuben opp til Finsbury Park, og enten gå derfra eller skifte til Piccadilly line som går til Arsenal. Når på dagen er det dere ankommer ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 Vi kjem til Gatwick i 20-tida og må vel rekne eit par timar før vi er framme? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølhund Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 Nja, par timer er vel å ta litt hardt i. Dere kan bare ringe meg eller Magnus når dere er på vei, så møtes vi bare på Gunners Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 Den er god! Send nummer på pm du.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.