Jump to content

I kveld boykotter jeg Arsenal


Tusmo

Recommended Posts

Jepp, dere leste riktig; Jeg boykotter mitt kjære Arsenal i kveld.

 

På grunn av at laget kastet bort tre livsviktige poeng, på hjemmebane, mot erkerivalen vår, velger jeg å boykotte Arsenal.

 

Misforstå ikke; Jeg elsker Arsenal, har gjort det i mange år, og kommer til å gjøre det så lenge jeg puster, men jeg er bare så dypt skuffet.

 

Skuffet over laget, skuffet over manageren og ikke minst skuffet over kapteinen som med viten og vilje strakk hånden opp inne i feltet for å stoppe et frispark da vi fortsatt ledet.

 

Så i kveld boykotter jeg mitt kjære Arsenal, som sagt. Det er ikke snakk om mer enn en kamp, neste kamp er jeg selvfølgelig tilbake igjen foran skjermen, men i kveld får det være.

 

Gidder ikke arsenalspillerne vinne en kamp de leder 2-0 til pause hjemme mot vår erkerival, så gidder faen ikke jeg løpe rundt i Ålesund for å finne et sted å se en kamp mot et middelmådig portugisisk lag.

Link to comment
Share on other sites

Ekstremt nysgjerrig på hva Wenger har sagt til Fabregas (hvis han har sagt noe)

 

Vet ikke hvorfor, men har en følelse av at Wenger spontant etter kampen (var jo rimelig pissed..) muligens har sagt noe til Fabregas og at dette ikke har blitt godt motatt av vår kaptein

 

Håper jeg har feil...

 

Skjønner du er forbanna og såra Tusmo, er det selv. Tapet "dukker opp" oppe i topplokket i ny og ned, og det er fortsatt jæævla vondt...

Link to comment
Share on other sites

Sir John: Nei.

 

RP7: Legger meg flat for den skrivefeilen, det er ikke et ord jeg benytter meg av ofte. Jeg står ofte langt frem i køen av de som liker å pirke i andres skriveleifer, så her er det fritt frem for de som ønsker å ta igjen.

 

vieira04: Jeg kommer neppe til å løpe rundt i Ålesund i kveld, selv om jeg har refleks :)

Link to comment
Share on other sites

Tro det eller ei Tusmo. Jeg tenkte også AKKURAT i samme bane, og det er FØRSTE gang jeg noen ganger har tenkt tanken. Holdt på å boikotte kampen, forklaring blir overflødig. Grunnen til at jeg velger å se kampen allikevel, er at jeg sikkert kommer til å angre etterpå og har heller ikke særlig mye annet å finne på... En annen ting er dog sikkert, jeg kommer ikke til å reise på annet enn bortekamper i fremtiden, det er det flere grunner til. Priser, stemning, sjelløs stadion (rett og slett), spillere som ikke bryr seg om NLD osv. Ved bortekamper møter du hvertfall diehard gooners, som alle ser hva som er galt med utviklingen av dagens fotball. Det er eneste plassen for litt nostalgi og tegn på klubbfølelse, skikkelig 'banter' og atmosfære.

 

Og forresten passer det vel å si at jeg HATER gruppespill-kamper i CL. Eneste motivasjonen min er at vi får scoringsrekord i gruppespillet. Vi mangler vel 6 mål på å slå United fra '99. Er så lei - det virker som spillerne bryr seg mer om CL enn PL - A F*****G DISGRACE!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...