Jump to content

Hvem bør steppe inn for Walcott?


termax

Høyre ving  

30 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nå sies det at han er tilbake veldig snart. Tipper maks 2 uker. Rosicky har fortjent å få en sjanse etter storspillet han har vist i starten, så tipper han erstatter Theo, uten at vi skal bli alt for svekket. ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener Narsri eller Eboue. Egentlig vil jeg se Nasri sentralt i banen, men er ikke mange ledige plasser der, men han er en fantastisk spiller, så jeg vil ha han på banen og han kan spille høyre ving. Eboue mener jeg fordig han er den av de spillerne som er mest lik Theo, han er direkte i spillestilen i motsetning til Nasri, Rosicky osv.

Link to comment
Share on other sites

Nå sies det at han er tilbake veldig snart. Tipper maks 2 uker. Rosicky har fortjent å få en sjanse etter storspillet han har vist i starten, så tipper han erstatter Theo, uten at vi skal bli alt for svekket. :)

Rosicky er en av mine store favoritter, men noen stor kantspiller er han ikke, mangler farta, Pires er jo et gulleksempel på en annen spiller som besatt de samme ferdighetene og svakhetene, men mener Rosicky vil gjøre seg bedre i midten og heller sette opp Vela på kant.

Link to comment
Share on other sites

Ja takk til Eboue i denne posisjonen. Som skrevet over her... unsung hero. Jeg får tårer i øya når jeg ser hvordan den gutten hadde det når han gikk av bana og ble pipi på helt til han ble bytta ut - og da er faen meg "supporterne" så idioter at dem jubler når tallet hans kommer opp på tavla. DER har vi eksempler på folk som ikke er verdige å kalle seg Goonere. huff

Link to comment
Share on other sites

Eboue er en løsning. Men siden det er hjemmekamp ønsker jeg å se Vela.

Jeg føler det vil være lettere for han å prestere på Emirates.

Så da blir det Arsjavin over på høyre, og Vela på venstre kant som blir mitt forslag.

Men kjenner vi Wenger rett, gjør han vel ingen av disse delene..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tja, hva skal vi si?

 

I ettertid er det vel greit å si at det var Nasri som fikk tillitt av Wenger, og som har spilt flest kamper på høyrekanten mens Theo har vært ute.

 

Har det vært vellyket? Ja det må jeg si. Han har spilt godt. Arsenal har spilt godt.

 

Bra vurdert av Wenger!

Link to comment
Share on other sites

Tja, hva skal vi si?

 

I ettertid er det vel greit å si at det var Nasri som fikk tillitt av Wenger, og som har spilt flest kamper på høyrekanten mens Theo har vært ute.

 

Har det vært vellyket? Ja det må jeg si. Han har spilt godt. Arsenal har spilt godt.

 

Bra vurdert av Wenger!

Veldig bra vurdert!

Nasri er vel i sitt livs form, iallfall i Arsenaldrakta. Herlig å se at skaden til Walcott ikke har påvirket formen og avslutteregenskapene hans spesielt mye. Nå handler det bare om å få ham tilbake i topp fysisk form, og så har vi et ordentlig bikkjeslagsmål om kantplassene. Håper virkelig Arsha svarer på denne voldsomme konkurransen med å heve seg noen hakk og vise hvilken fantastisk fotballspiller han egentlig er.

Sånn som Nasri spiller om dagen ser jeg ingen grunn til at han skal ut av startelleveren, og Walcott banker veldig hardt på døren til å starte. Hvis ikke Asha skjerper seg kan han risikere å bli benkesliter. Akkurat nå sitter Wenger i alle treneres drømmeposisjon og når RvP også er tilbake... jeg sier ikke mer! :P

Link to comment
Share on other sites

Tja, hva skal vi si?

 

I ettertid er det vel greit å si at det var Nasri som fikk tillitt av Wenger, og som har spilt flest kamper på høyrekanten mens Theo har vært ute.

 

Har det vært vellyket? Ja det må jeg si. Han har spilt godt. Arsenal har spilt godt.

 

Bra vurdert av Wenger!

Man trenger ikke vær Einstein for å se at Nasri er selvskreven på Arsenal, slik han har spilt i år. Han har vært vår bestemann i år, så uansett hvor han spiller på midten, er det viktigste at han spiller!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...