termax Posted September 7, 2010 Report Share Posted September 7, 2010 Nå meldes det at Walcott har sluppet beinbrudd, så forhåpentligvis blir han ikke borte alt for lenge. Tviler på at han spiller mot Bolton, så hvem burde ta over? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted September 7, 2010 Report Share Posted September 7, 2010 Nå sies det at han er tilbake veldig snart. Tipper maks 2 uker. Rosicky har fortjent å få en sjanse etter storspillet han har vist i starten, så tipper han erstatter Theo, uten at vi skal bli alt for svekket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian96 Posted September 8, 2010 Report Share Posted September 8, 2010 Jeg mener Narsri eller Eboue. Egentlig vil jeg se Nasri sentralt i banen, men er ikke mange ledige plasser der, men han er en fantastisk spiller, så jeg vil ha han på banen og han kan spille høyre ving. Eboue mener jeg fordig han er den av de spillerne som er mest lik Theo, han er direkte i spillestilen i motsetning til Nasri, Rosicky osv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
no4vieira Posted September 8, 2010 Report Share Posted September 8, 2010 Eboue... Fyren er en skrue, men steike han kan spille ball om han vil. Dessuten bør vi ikke rushe Nasri inn på banen. Nasri kan komme inn som innbytter de 20 siste dersom det trengs. Det vi ikke trenger nå er at han slår opp skaden sin for at vi sendte han på fortidlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 8, 2010 Report Share Posted September 8, 2010 Nå sies det at han er tilbake veldig snart. Tipper maks 2 uker. Rosicky har fortjent å få en sjanse etter storspillet han har vist i starten, så tipper han erstatter Theo, uten at vi skal bli alt for svekket. Rosicky er en av mine store favoritter, men noen stor kantspiller er han ikke, mangler farta, Pires er jo et gulleksempel på en annen spiller som besatt de samme ferdighetene og svakhetene, men mener Rosicky vil gjøre seg bedre i midten og heller sette opp Vela på kant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted September 8, 2010 Report Share Posted September 8, 2010 Ja takk til Eboue i denne posisjonen. Som skrevet over her... unsung hero. Jeg får tårer i øya når jeg ser hvordan den gutten hadde det når han gikk av bana og ble pipi på helt til han ble bytta ut - og da er faen meg "supporterne" så idioter at dem jubler når tallet hans kommer opp på tavla. DER har vi eksempler på folk som ikke er verdige å kalle seg Goonere. huff Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daggy Posted September 8, 2010 Report Share Posted September 8, 2010 Eboue er en løsning. Men siden det er hjemmekamp ønsker jeg å se Vela. Jeg føler det vil være lettere for han å prestere på Emirates. Så da blir det Arsjavin over på høyre, og Vela på venstre kant som blir mitt forslag. Men kjenner vi Wenger rett, gjør han vel ingen av disse delene.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
termax Posted October 30, 2010 Author Report Share Posted October 30, 2010 Tja, hva skal vi si? I ettertid er det vel greit å si at det var Nasri som fikk tillitt av Wenger, og som har spilt flest kamper på høyrekanten mens Theo har vært ute. Har det vært vellyket? Ja det må jeg si. Han har spilt godt. Arsenal har spilt godt. Bra vurdert av Wenger! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Gibbs Wilshere Posted October 30, 2010 Report Share Posted October 30, 2010 Tja, hva skal vi si? I ettertid er det vel greit å si at det var Nasri som fikk tillitt av Wenger, og som har spilt flest kamper på høyrekanten mens Theo har vært ute. Har det vært vellyket? Ja det må jeg si. Han har spilt godt. Arsenal har spilt godt. Bra vurdert av Wenger! Veldig bra vurdert! Nasri er vel i sitt livs form, iallfall i Arsenaldrakta. Herlig å se at skaden til Walcott ikke har påvirket formen og avslutteregenskapene hans spesielt mye. Nå handler det bare om å få ham tilbake i topp fysisk form, og så har vi et ordentlig bikkjeslagsmål om kantplassene. Håper virkelig Arsha svarer på denne voldsomme konkurransen med å heve seg noen hakk og vise hvilken fantastisk fotballspiller han egentlig er. Sånn som Nasri spiller om dagen ser jeg ingen grunn til at han skal ut av startelleveren, og Walcott banker veldig hardt på døren til å starte. Hvis ikke Asha skjerper seg kan han risikere å bli benkesliter. Akkurat nå sitter Wenger i alle treneres drømmeposisjon og når RvP også er tilbake... jeg sier ikke mer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted October 30, 2010 Report Share Posted October 30, 2010 Tja, hva skal vi si? I ettertid er det vel greit å si at det var Nasri som fikk tillitt av Wenger, og som har spilt flest kamper på høyrekanten mens Theo har vært ute. Har det vært vellyket? Ja det må jeg si. Han har spilt godt. Arsenal har spilt godt. Bra vurdert av Wenger! Man trenger ikke vær Einstein for å se at Nasri er selvskreven på Arsenal, slik han har spilt i år. Han har vært vår bestemann i år, så uansett hvor han spiller på midten, er det viktigste at han spiller! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted October 30, 2010 Report Share Posted October 30, 2010 Hva med å endre topic til: hvem bør Walcott steppe inn for ? For øyeblikket er Arshavin er mitt soleklare valg. Wilshere kommer nok til å ta fra plassen til Denilson fra og med neste kamp håper jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnabOle Posted October 30, 2010 Report Share Posted October 30, 2010 Hva med å endre topic til: hvem bør Walcott steppe inn for ? For øyeblikket er Arshavin er mitt soleklare valg. Wilshere kommer nok til å ta fra plassen til Denilson fra og med neste kamp håper jeg 100% enig. Du er smart! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.