Jump to content

Hva sier dere?


Gooner For Life

Recommended Posts

Hva pleier dere å si når Arsenal taper kamper, og dere kommer på jobb/skole?

Hadde vert artigt å høre hva andre sa, kan få nye tips, om å ta kjepphøye United, Liverpool, Chelsea fans på ordet. :P

kan også si omvendt, om United, Liverpool mm. taper, så har man vel noe ess i èrmet ? ;)

Kan også skrive hva du har funnet på, eller har tenkt å si, kan komme nye kommentarer etter hver kamp som blir spillt. Alltid nye ideer ;)

 

Jeg kan begynne, jeg har tenkt å si til United fans at "det er pokaler som lilleputtlag vinner når dem har vært med i turneringer!" :P

 

Noen flere ? :P

Alltid gøy a se hva andre har i bakhånd, kan også få nye ideer, og ikke minst en god latter :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg sier "hold kjeft" eller verre, gir dem et drapsblikk og de tør ikke snakke med meg de neste to ukene og nevner aldri et Arsenaltap til meg igjen. ;) Når de "taper selv" bryr jeg meg ikke om dem, 90% av dem bryr seg ikke allikevel.......

 

Og uansett om vi hadde tapt 6-0 mot Spurs ville jeg aldri skjult meg (borte fra jobb/skole) eller Arsenaldrakta mi. Jeg er alltid stolt av klubben min (med mindre de skulle knekke bein på motspiller for så å forsvare handlingen, da skal jeg heller være sykemeldt...).

 

Men det er meg, jeg hater å høre andre snakke om et Arsenaltap, derfor har jeg gjort noe med det. :P

Link to comment
Share on other sites

Det jeg liker best med dagen etter et Arsenal-tap er alle blikkene og kommentarene jeg får fra medelever når jeg vandrer rundt i den stolte drakta!

 

Du behøver ikke si så mye.

 

Trenger egentlig ikke det nei.

Men det å gå rundt som deg er jo jo bare positivt, viser hvor mye man bryr seg om klubben, og er stolt, uanset tap eller seier !

 

Jeg fikk en del kommentarer fra en kødd i klassen min som synes "det var så gydd å sjå på" når Ramsey ble takla. Da kokte det sinne, fikk lyst å gi han juling, men er bare en feit gris som sipper, og jeg sitter igjen med kjeften/utestengingen..

 

jeg pleier ikke si en dritt, bare ta det med ro, og bare riste lit på hodet.

Simbad: Den sangen skal jeg lære meg utenat, så skald et synges :P

 

Forrsten så er det en side med alle Arsenal sanger og slikt:

www.fanchants.com

 

der kan en finen sanger om klubben, og sanger mot andre spillere og klubber :P

pleier å lete der når United, Pool etc. har tapt, finner alltid noen sanger eller setninger :)

Link to comment
Share on other sites

Det jeg gjør etter et tap, er å gå i Arsenal drakta. Nesten ingen som sier noe da. Og hvis noen sier noe, så sier jeg alltid "Vell, jeg er ivertfall stolt av klubben min." (siden jeg aldri ser noen av de andre i drakta til laget de holder med etter et tap.)

Link to comment
Share on other sites

United-supportere

 

Jeg pleier som regel å smøre det godt opp i fjeset på Utd-supp. at de bare er medgangsupportere, da de som regel er født på 80-tallet og er vokst opp med Utd på toppen av tabellen.

 

Liverpool-supportere

Lykke til i Europa League, og ønsker de bare god bedring.

 

Chelsea-supportere

You aint got no history! Same old Terry, always cheating!

 

Tottenham-supportere

Trenger jeg å si mer?!

 

Resten

Bortkasta tid

Link to comment
Share on other sites

Mitt svar er alltid like forutsigbart som det er ærlig:

 

Manchester united:

 

"Alle 11 åringers favorittlag."

 

Liverpool:

 

"Vi gav dere Michael Thomas. Det kalles veldedighet."

 

Tottenham:

 

Vel...Her spør jeg bare vedkommende om han hadde sluttet med bleier sist Tottenham slo Arsenal :angry:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...