Jump to content

Mario Mandzukic


ben lakris

Recommended Posts

Jeg tviler på at Mandzukic er spilleren vi trenger. I tillegg til hans manglende ferdigheter, oppfører han seg som en bortskjemt drittunge til tider. Som en slags "Adebayor" som har blitt for god for klubben sin. Jeg tror heller ikke hans fotball ferdigheter kan tilføye Arsenal noe nytt. Han har en grei fart, ingen stor avslutter, ei heller er han stor og sterk nok til å stange inn mange mål på hodet.

Link to comment
Share on other sites

Spørs vel om Wenger kommer til å få hentet inn noen spiss nå i Januar, ettersom han sier selv at han sliter med å finne den rette spilleren.

 

Det er vel ikke akkurat mange spisser som er tilgjengelige nå heller, som er bedre enn de vi har allerede. Luis Suarez er en jeg gjerne skulle sett i Arsenal, men han blir jo ganske lik Eduardo f.eks. Agüero skulle jeg også gjerne sett i Arsenal, men han er ikke akkurat billig.

 

Vi får se, får Wenger tilslag på en spiss nå i Januar så blir det nok enten en låneavtale, eller en relativt ukjent spiss. :D

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 19 2010, 02:46 PM) 186053[/snapback]

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...%28News+Feed%29

 

Tenkte jeg skulle legge inn den her, så aldri på dette som et rykte det var noe hold i uansett så da er det like greit å få det avkreftet :)

 

Hvorfor avkreftes enkelte av ryktene på den offisielle siden.

Og andre rykter ikke.

Kan det være fordi det var litt mer hold i de, at det hadde vært mer enn et rent rykte, at det hadde vært noe kontakt?

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jan 19 2010, 02:46 PM) 186053[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...%28News+Feed%29

 

Tenkte jeg skulle legge inn den her, så aldri på dette som et rykte det var noe hold i uansett så da er det like greit å få det avkreftet :)

Hvorfor avkreftes enkelte av ryktene på den offisielle siden.

Og andre rykter ikke.

Kan det være fordi det var litt mer hold i de, at det hadde vært mer enn et rent rykte, at det hadde vært noe kontakt?

 

Hvilke rykter tenker du på som ikke har blitt avkreftet gjennom Arsenal.com? Såvidt jeg kan huske har Dzeko, Huntelaar, Gignac, van Nistelrooy, Zarate, Chamakh og Cole blitt avkreftet der så langt B)

 

Er uansett en del navn der som jeg gjerne kunne tenkt meg, men dessverre ender vi vel opp med nada i dette vinduet (bortsett fra Sol da).

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 19 2010, 05:39 PM) 186061[/snapback]

Hvilke rykter tenker du på som ikke har blitt avkreftet gjennom Arsenal.com? Såvidt jeg kan huske har Dzeko, Huntelaar, Gignac, van Nistelrooy, Zarate, Chamakh og Cole blitt avkreftet der så langt :)

 

Er uansett en del navn der som jeg gjerne kunne tenkt meg, men dessverre ender vi vel opp med nada i dette vinduet (bortsett fra Sol da).

Nei det jeg mener er at denne type stoff ikke var s¨hyppig på de offisielle sidene tidligere og så funderer jeg over hvorfor.

I fjor hadde vi linket 100 spillere gjennom diverse rykter. Hva er det som gjør at noen skrives det om på Arsenal.com og andre ikke.

Link to comment
Share on other sites

Nei det jeg mener er at denne type stoff ikke var s¨hyppig på de offisielle sidene tidligere og så funderer jeg over hvorfor.

I fjor hadde vi linket 100 spillere gjennom diverse rykter. Hva er det som gjør at noen skrives det om på Arsenal.com og andre ikke.

Det er tatt ut i fra pressekonferansene med Wenger, hvor han svarer "no" og avkrefter de ryktene han blir spurt om.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...