Jump to content

VM i Sør-Afrika 2010


Verminator5

Recommended Posts

I dag har gruppene blitt trukket og da syns jeg det var på tide med en VM tråd. Her er gruppene:

http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=590479

Jeg kommer til å holde med England under mesterskapet. Hva med dere? Hvem holdere dere med? Enkelte kamper dere ser frem til? Jeg gleder meg hvertfall helt sinnsykt :)

Link to comment
Share on other sites

I dag har gruppene blitt trukket og da syns jeg det var på tide med en VM tråd. Her er gruppene:

http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=590479

Jeg kommer til å holde med England under mesterskapet. Hva med dere? Hvem holdere dere med? Enkelte kamper dere ser frem til? Jeg gleder meg hvertfall helt sinnsykt :)

 

Jeg kommer til å holde med Arsenalspillerne, uavhengig av hvilket lag de spiller på. Med andre ord kommer jeg ikke til å holde med England.

Link to comment
Share on other sites

Skal holde med afrikanske lag og lag som spiller underholdende fotball som f.eks. Nederland og Spania.

Danmark skal selvfølgelig også holdes med. Kanskje mest av alle.

 

Av lag jeg håper ryker fort står Portugal klart i spissen. Hellas følger nok deretter.

Link to comment
Share on other sites

Skal holde med afrikanske lag og lag som spiller underholdende fotball som f.eks. Nederland og Spania.

Danmark skal selvfølgelig også holdes med. Kanskje mest av alle.

 

Av lag jeg håper ryker fort står Portugal klart i spissen. Hellas følger nok deretter.

Helt enig med deg der. Få ut kjedlige Hellas og stygge og sleipe Portugal for som bare mulig. Det samme gjelder for Italia også, mange sleipe og stygge spillere.

Link to comment
Share on other sites

Ligger ann til litt av en intens kamp når England møter USA. Har en tendens til å bli utrolig stemning på tribunene i VM-sluttspill når gamle kolonimakter møter sine tidligere undersåtter. Husker kampen i VM 06 da Portugal spilte mot Angola var det vel? Magisk stemning og trøkk!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...