Jump to content

Alessandro Del Piero


Kim

Recommended Posts

I dagens artikkel i nettavisen om at Trezeguet ønsker seg til Arsenal, står det også at Arsenal har forhørt seg om Del Piero, etter som han har slitt med å få tillit i Juventus

 

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/article377784.ece

 

 

Ingen tvil om at Del Piero er i besittelse av kvaliteter som ville gjort seg godt i Bergkamp-rollen.

 

Det eneste negative jeg ser i denne saken, er alderen, og usikkerheten på om han ville ha passet inn i engelsk fotball

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

engi med at del piero hadde passet i bergkamp rollen, men han begynner jo og dra på årene er 30.

tror ikkje han hadde passet i den engelske spillerstilen heller. så du mot liverpool, han hadde kansje en god ball i de to kampene ikkje noe annet. liverpool spillerene trengte bare å skubbe litt i han, så falt han. dermed viss arsenal hadde kjøpt del piero tror jeg ikkje det hadde blitt noe suksess!!

han ville nok hatt en rimelig høy ukelønn også!

 

 

 

for all del del piero er en fantastisk spiller, men Mr.Wenger ikke kjøp han!!!

Link to comment
Share on other sites

Var oppskrytt då han var på høgda, og er enda dårligare no. Nei takk..

 

Sammen med Totti den italiener som eg har blitt mest skuffa over. Myta er større enn mannen.

Link to comment
Share on other sites

Var oppskrytt då han var på høgda, og er enda dårligare no. Nei takk..

 

Sammen med Totti den italiener som eg har blitt mest skuffa over. Myta er større enn mannen.

6579[/snapback]

Ja, et spennende navn, men dårlig fotballspiller

Link to comment
Share on other sites

Oppskrytt var han langt i fra. Del Piero før skadene "tok han" var en playmaker av dimensjoner. At en ikke liker personen er en sak, men spilleren Del Piero ville gått inn på hvilket som helst klubblag eller landslag i verden - og med rette.

 

Det er imidlertid mange år siden nå, så svaret på spørsmålet blir nei. Del Piero til Arsenal er ingen god idé nå.

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om at Del Piero var en kanonspiller av rang, men

ikke samme spiller i dag. Er for gammel nå.

 

Trezen har benektet at han vil til Arsenal, og jeg tror

heller ikke han hadde passet i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Det har vært hærlig med Trezeguet på laget....Tenk når frankrike for noen år siden vant både VM & EM  Da spilte Henry & Trezeguet en del sammen!

6650[/snapback]

 

Jeg mener å huske at i VM '98 spilte Henry ving, og i EM 2000 fikk ikke Trezeguet så altfor mye spilletid?

 

Men til Del Piero: Tror ærlig talt ikke han har så mye å tilføre Arsenal. Han er en kjeks, og på grunn av det er han ikke lenger den enorme spilleren han var for noen år tilbake..

Link to comment
Share on other sites

Guest stian88
I dagens artikkel i nettavisen om at Trezeguet ønsker seg til Arsenal, står det også at Arsenal har forhørt seg om Del Piero, etter som han har slitt med å få tillit i Juventus

 

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/article377784.ece

 

 

Ingen tvil om at Del Piero er i besittelse av kvaliteter som ville gjort seg godt i Bergkamp-rollen.

 

Det eneste negative jeg ser i denne saken, er alderen, og usikkerheten på om han ville ha passet inn i engelsk fotball

6574[/snapback]

 

nei, han vil vi ikke ha...

Vi må nok ut me endel penger..

da kan vi like godt legge til litt å rå Ronaldinho !!

D hadde vært perfekt

Link to comment
Share on other sites

Guest Kolo28

Del Piero hadde vært totalt håpløst, han er for gammel og "dårlig" nå. Han var knall en gang ;)

 

Trezeguet er en spillertype Arsenal har savnet siden John Hartsons dager i klubben, altså en stor og sterk angriper som er veldig målfarlig inne i boksen. Gå for Trez Wenger!

Link to comment
Share on other sites

Guest gunner13

Selv om Del Piero er en bra spiller tror jeg at Adriano vil gjøre det bedre enn han... :P :blink:

Adriano han jo imponert i Inter... :P

Jeg tror Adriano kan være det rette kjøpet fordi han er ung og spiller kjempe bra i Inter.... <_< :P

Link to comment
Share on other sites

I dagens artikkel i nettavisen om at Trezeguet ønsker seg til Arsenal, står det også at Arsenal har forhørt seg om Del Piero, etter som han har slitt med å få tillit i Juventus

 

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/article377784.ece

 

 

Ingen tvil om at Del Piero er i besittelse av kvaliteter som ville gjort seg godt i Bergkamp-rollen.

 

Det eneste negative jeg ser i denne saken, er alderen, og usikkerheten på om han ville ha passet inn i engelsk fotball

6574[/snapback]

 

er enig i det med at Del Piero er gammel og at det erusikkert om han passer inn i PL.

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es

For å være helt ærlig, så tror jeg ikke Arsene kommer til å splash'e ut mye cash i sommer. Dere som tror han vil bruke 20-30 mill pund....forget it...det skjer ikke. That's it! Så lenge ingen forlater klubben da....f.eks. Reyes og Cole....men det skjer heller ikke. 2-3 spillere på billig-salg er vel det vi kan vente oss.

Link to comment
Share on other sites

Del Piero i Arsenal sin vinrøde drakt, ja takk

 

Del Piero er en liten (1,73m høy) teknisk god spiller, bra på å slå frispark, raskere en de fleste tror, en teknikk som selv vår egen Bergkamp ville lagt merke til, rett og slett en glimrende spiller.

 

Født 09.11.1974, gjør han jo ikke akkurat til noen ung spiller med fremtiden for sine føtter, men i den kategorien har vi mange andre i klubben og akkurat her er det Del Piero virkelig kan være verdifull for oss. Del Piero kan helt sikkert levere en 3-4 sesonger med kvaliteter fra aller øverste hylle, han kan være en inspirator for våre unge spillere og tillføre klubben litt andre impulser enn de vi har pr i dag.

 

Å komme å si at Del Piero er såååå oppskrytt og sååå langt over toppen er uttalelser som ikke beviser annet enn at de som sier det ikke aner hva de snakker om. Han har magi i skoene sine enda. Gi Del Piero en ny lekegrind og jeg skal vedde på at han snart omtales som en av verdens 10 beste spisser. Juventus er ett rart lag hvor store spillere ofte drukner, vinner man ikke to pokaler i sesongen der, ja da er det en dårlig sesong. Presset er stort så kommer ett tap ja da skriver de fleste at alt og alle er dårlige.

 

Til slutt vil jeg også hevde at spillestilen til Del Piero ville passe meget godt med stilen vi har i dag. Tror også de andre etablerte spillerene ville satt pris på en spiller av hans kvaliteter.

 

Truls

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...