Jump to content

Seier i pre-sesaon kampene - Positivt eller sovepute?


Oh-To-Be-A-Gooner

Recommended Posts

Jeg er usikker på om det virkelig er så bra at vi "overbeviser" med ungutta i pre-season. Er redd for at det bare bekrefter Wengers antagelser at Wilshire & co er klare for å ta opp kampen med de 3 store.

 

Selv så er jeg rimelig overbevist om at det er ungutta ikke. Vi trenger fremdeles "jern" på midtbanen samt 1-2 klassespillere. Vi var 20 poeng etter toppen sist sesong. Tror ikke at Wilshire, Ramsey ++ Har vokst så mye at det utgjør 20 poeng.

 

Arshavin en hel sesong samt Eduardo og Rosiscy tilbake, kompenserer for noe, men ikke helt inn er jeg redd.

 

Tror desverre at Wenger nå slår seg til ro og vurderer stallen som komplett.

Link to comment
Share on other sites

Tror nok ikke Wenger slår fast at stallen er komplett selv om laget har imponert i pre-season. Så naiv er han neppe. Jeg har latt meg imponere av angrepsspillet, men for meg ser det ut som forsvaret ikke er på rett spor enda. Henter han inn en enda en midtstopper og Patrick Vieira, blir jeg mer enn fornøyd. :)

Link to comment
Share on other sites

Tror nok ikke Wenger slår fast at stallen er komplett selv om laget har imponert i pre-season. Så naiv er han neppe. Jeg har latt meg imponere av angrepsspillet, men for meg ser det ut som forsvaret ikke er på rett spor enda. Henter han inn en enda en midtstopper og Patrick Vieira, blir jeg mer enn fornøyd. :)

Wenger har vel gjort mer naive trekk enn om han hadde slått seg til ro nå. Men håper og tror du har rett ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette er utelukkende positivt. Og laget kan overaske mange denne sesongen,også oss :)

Spillet har vært mye bedre enn forventa.

Godt å se spillere som Eduardo,Rosicky og Wilshire tilbake og

i form. Det er viktig for Arsenal.

 

Disse kampene har nok Wenger brukt for å sjekke stallen.

Det blir spennende å se hva han styrker stallen med.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...