Mr Chapman Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 Ikke noe viktig, men vil bare si til at alle goonere at Arsenal season review 08/09 ble gitt ut i går! Her er en link til hvor den kan bestilles. Selv om det ikke ble noe sølvtøy denne sesongen heller, er utvilsomt mange fine øyeblikk å se tilbake på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 Sesong-DVDer er artige å ha. Jeg har for de 5-6 siste årene og venter denne i posten. For de som er litt betenkte i sitt pengebruk, kan jeg anbefale å bestille fra denne siden: http://www.play.com/DVD/DVD/4-/9004853/Ars...09/Product.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted June 16, 2009 Author Report Share Posted June 16, 2009 Den kan også bestilles for en rimelig pris fra Amazon. Synd at Arsenal.com er så grådige. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 Ja. Jeg synes frakt-prisen ødelegger veldig. Det koster 8 pund for å sende ett objekt til Norge uavhengig av størrelse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 Sjeldent jeg kjøper dvd'er, men denne er nok et unntak. Skal nok bestilles i løpet av noen dager. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted June 17, 2009 Report Share Posted June 17, 2009 Så på season reviewen fra 07/08 i går, og jeg må si at fy faen Adebayor var god i fjor. Han virket som en helt annerledes spiller, og det vi har sett i år har kun vært glimt av storhet i forhold til i 07/08 sesongen. Jeg håper virkelig for han sin skyld at han skjerper holdningene sine og slutter å være en fordømt primadonna, for han kan bli en av de virkelig store hvis han kommer inn på rett spor igjen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted June 17, 2009 Author Report Share Posted June 17, 2009 Bestilte 08/09-season review i går! Bestile også Liverpool - Arsenal fra 1989. De to kostet ca £14,35. Rimelig pris. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted June 19, 2009 Report Share Posted June 19, 2009 --> QUOTE(Stefan B @ Jun 17 2009, 09:41 AM) 170163[/snapback] Så på season reviewen fra 07/08 i går, og jeg må si at fy faen Adebayor var god i fjor. Han virket som en helt annerledes spiller, og det vi har sett i år har kun vært glimt av storhet i forhold til i 07/08 sesongen. Jeg håper virkelig for han sin skyld at han skjerper holdningene sine og slutter å være en fordømt primadonna, for han kan bli en av de virkelig store hvis han kommer inn på rett spor igjen.. Så nettopp de første 37 miuttene av 07/08 og må si at Hleb var langt bedre enn jeg husket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted June 19, 2009 Report Share Posted June 19, 2009 --><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jun 17 2009, 09:41 AM) 170163[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec--> Så på season reviewen fra 07/08 i går, og jeg må si at fy faen Adebayor var god i fjor. Han virket som en helt annerledes spiller, og det vi har sett i år har kun vært glimt av storhet i forhold til i 07/08 sesongen. Jeg håper virkelig for han sin skyld at han skjerper holdningene sine og slutter å være en fordømt primadonna, for han kan bli en av de virkelig store hvis han kommer inn på rett spor igjen.. Så nettopp de første 37 miuttene av 07/08 og må si at Hleb var langt bedre enn jeg husket. Hleb også var veldig god i fjor, men det hjelper ikke at "suksessen" gikk til hodet på han og han mente han var større enn Arsenal. Så jo hvordan det har gått i Barcelona etter overgangen Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted June 19, 2009 Report Share Posted June 19, 2009 --><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jun 17 2009, 09:41 AM) 170163[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec--> Så på season reviewen fra 07/08 i går, og jeg må si at fy faen Adebayor var god i fjor. Han virket som en helt annerledes spiller, og det vi har sett i år har kun vært glimt av storhet i forhold til i 07/08 sesongen. Jeg håper virkelig for han sin skyld at han skjerper holdningene sine og slutter å være en fordømt primadonna, for han kan bli en av de virkelig store hvis han kommer inn på rett spor igjen.. Så nettopp de første 37 miuttene av 07/08 og må si at Hleb var langt bedre enn jeg husket. Hleb også var veldig god i fjor, men det hjelper ikke at "suksessen" gikk til hodet på han og han mente han var større enn Arsenal. Så jo hvordan det har gått i Barcelona etter overgangen Kan ikke huske Hleb som så voldsomt positiv han så ut som der, men når jeg tenker over det så var han ganske anonym som oftest, Rosicky var også dødelig i starten av sesongen, må innrømme at jeg har korttidshukommelse her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted June 23, 2009 Author Report Share Posted June 23, 2009 Fikk DVD'en i dag og ble litt skuffet, fordi det var ingen ekstrating. På hovedmenyen sto det bare "Play" og "Select match". Men mellom kampene var det selvsagt intervjuer, da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted June 23, 2009 Report Share Posted June 23, 2009 Sjeldent jeg kjøper dvd'er, men denne er nok et unntak. Skal nok bestilles i løpet av noen dager. Du bør så absolutt kjøpe Ian Wright - Legend som blir anmeldt i neste TGP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.