Marinello Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 Spant litt videre på dette og kom fram til følgende analogier: Arsenal - Sagene, Torshov, Grunerløkka Chelsea - Majorstua, Frogner Fulham - Skøyen Tottenham - Sinsen, Bjerke, Årvoll West Ham - Vålerenga Mange Arsenal-spillere bor i Hampstead, som blir Nordberg som har samme utsikt som "the Heath". Ja ja, dette var kanskje ikke så veldig interessant... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herlik Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 Jeg syns det var morsomt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 Jeg syns også dette var morsomt, men syns du ikke hele bydel Gamle Oslo fortjener å komme inn i Arsenals sfære? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 Synes det var herlig, og er veldig enig! Bor selv på Bjølsen, så føler meg ganske hjemme I tillegg har du jo drabantbyene Nordstrand og Lambertseter, som vel må relateres til Crystal Palace og Charlton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marinello Posted March 27, 2009 Author Report Share Posted March 27, 2009 Jeg syns også dette var morsomt, men syns du ikke hele bydel Gamle Oslo fortjener å komme inn i Arsenals sfære? Nja, Gamlebyen og Grønland blir Millwall for meg Synes det var herlig, og er veldig enig! Bor selv på Bjølsen, så føler meg ganske hjemme I tillegg har du jo drabantbyene Nordstrand og Lambertseter, som vel må relateres til Crystal Palace og Charlton Tenkte på dette selv etterpå, men du kom meg i forkjøpet! Slenger på Ekeberg og Manglerud også for det er svært der sør for elva... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 Jeg syns også dette var morsomt, men syns du ikke hele bydel Gamle Oslo fortjener å komme inn i Arsenals sfære? Nja, Gamlebyen og Grønland blir Millwall for meg Takk skal du fan meg ha Nå blir jeg nødt til å flytte Link to comment Share on other sites More sharing options...
4145 Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 Spant litt videre på dette og kom fram til følgende analogier: Arsenal - Sagene, Torshov, Grunerløkka Chelsea - Majorstua, Frogner Fulham - Skøyen Tottenham - Sinsen, Bjerke, Årvoll West Ham - Vålerenga Mange Arsenal-spillere bor i Hampstead, som blir Nordberg som har samme utsikt som "the Heath". Ja ja, dette var kanskje ikke så veldig interessant... Passer meg glimrende, bor midt i det området du har beskrevet som Arsenal-område! Strålende! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonymontana Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 Kva lag kan man då plassere i Bislet/st.hanshaugenområdet då? QPR kanskje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ramsey16 Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 Hvis London var Oslo så hadde jeg begynnt å heie på et anna lag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 ja hva blir Bislett/st.hanshaugen da? Jeg vet ikke, men QPR er vel kanskje ikke helt gærnt nei? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal-jay Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 Spant litt videre på dette og kom fram til følgende analogier: Arsenal - Sagene, Torshov, Grunerløkka Chelsea - Majorstua, Frogner Fulham - Skøyen Tottenham - Sinsen, Bjerke, Årvoll West Ham - Vålerenga Mange Arsenal-spillere bor i Hampstead, som blir Nordberg som har samme utsikt som "the Heath". Ja ja, dette var kanskje ikke så veldig interessant... Passer meg glimrende, bor midt i det området du har beskrevet som Arsenal-område! Strålende! hehe, passet meg og bra, bor også i området du beskriver som "Arsenal område" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marinello Posted April 2, 2009 Author Report Share Posted April 2, 2009 ja hva blir Bislett/st.hanshaugen da? Jeg vet ikke, men QPR er vel kanskje ikke helt gærnt nei? Nå har jeg gransket saken. Dette er Arsenal-område! St. Hanshaugen-Barnsbury, Bislett-Camden, St. Hanshaug-parken er faktisk Regent's Park! http://en.wikipedia.org/wiki/Arsenal_F.C.#Supporters QPR er Fulham/Hammersmith, altså langt vest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trønderbart Posted April 2, 2009 Report Share Posted April 2, 2009 Hvis London var Oslo? Nei, Gud forby! Da ville vel Trondheim vært Manchester eller Liverpool? Stakkars meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.