moen22 Posted March 22, 2009 Report Share Posted March 22, 2009 Heisann. Jeg ville bare komme med et par forslag. Det første forslaget var om lov til større avatarer til oss bruker, om det hadde vært mulig og ønskelig av andre brukere. 64 x 64 pixler er jo egentlig ingenting, og tror dette er det forumet jeg har sett med så små avatarer. Postene vil heller ikke blir utvidet til noen stor grad, så det hadde vel ikke vært et problem? En annen ting var om det hadde vært mulig og få sette inn spoiler i forumet. Dette kunne være greit, og da ville forumet sett enda mer oversiktlig ut. Prøvde meg på å lage et lite bilde som viser hva en spoiler er, og hvordan den ser ut: Trykk på bildet for å få det større. Hensikten med en spoiler kan være masse, men blir som oftest brukt til lange sitater slik at posten ikke blir så enormt lang, før du trykker på den. Den kan foreksempel bli brukt på "Spillebørs" tråden, hvor vi først kan skrive alle navnene og alle karakterene, og deretter nedforbi en liten spoiler hvor Magnus "sine" tall ligger, slik at det blir lett for han og kopiere de inn i Excel... Bare noen eksempler, så bare å komme med kommentarer om du er enig /uenig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted March 22, 2009 Report Share Posted March 22, 2009 Helt enig i begge deler. Håper Internettansvarlig kan fikse dette snarest mulig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 22, 2009 Report Share Posted March 22, 2009 Spennende forslag. Tror det ville gjort forumet godt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted March 22, 2009 Report Share Posted March 22, 2009 Hensikten med en spoiler kan være masse, men blir som oftest brukt til lange sitater slik at posten ikke blir så enormt lang, før du trykker på den. På en del foraer er det også slik at "nøstet" quoting ikke er mulig, men at det kun er det innlegget man quoter som synes i ditt innlegg. Det synes jeg er mye ryddigere enn all den håpløse quotinga mange driver med i dag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted March 22, 2009 Report Share Posted March 22, 2009 Det går an å sette en grense for antall quotes. Jeg synes det er dumt å ikke kunne følge opp en sak lenger enn en quote tilbake uten å plukke dem ut av hverandre, men å sette en grense på f.eks. 3, høres ikke dumt ut. Spoilere kan også være hendig i mange tilfeller. Gode forslag, Moen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mei. Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 Min mening er at det bør kun være én quote, syns det blir mye mer oversiktelig da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 80x80 er en fin avatar-størrelse. Jeg er også enig angående "spoiler-tag". Kanskje vi også burde få muligheten til å laste opp bilder direkte fra pcen vår? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 Vakkert forslag. Viste ikke engang at det fantest slike ting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredriktc Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 På noen andre forum her de en sånn regel at man ikke kan quote et innlegg som ligger rett over. Vi kan jo begynne med den regelen sånn at de ikke blir så lange hele tiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.