Jump to content

Avatar + Spoiler


moen22

Recommended Posts

Heisann.

 

Jeg ville bare komme med et par forslag.

 

Det første forslaget var om lov til større avatarer til oss bruker, om det hadde vært mulig og ønskelig av andre brukere.

 

64 x 64 pixler er jo egentlig ingenting, og tror dette er det forumet jeg har sett med så små avatarer.

Postene vil heller ikke blir utvidet til noen stor grad, så det hadde vel ikke vært et problem?

 

 

En annen ting var om det hadde vært mulig og få sette inn spoiler i forumet. Dette kunne være greit, og da ville forumet sett enda mer oversiktlig ut.

 

Prøvde meg på å lage et lite bilde som viser hva en spoiler er, og hvordan den ser ut:

Trykk på bildet for å få det større.

372412.jpeg

 

Hensikten med en spoiler kan være masse, men blir som oftest brukt til lange sitater slik at posten ikke blir så enormt lang, før du trykker på den.

Den kan foreksempel bli brukt på "Spillebørs" tråden, hvor vi først kan skrive alle navnene og alle karakterene, og deretter nedforbi en liten spoiler hvor Magnus "sine" tall ligger, slik at det blir lett for han og kopiere de inn i Excel...

 

Bare noen eksempler, så bare å komme med kommentarer om du er enig /uenig.

Link to comment
Share on other sites

Hensikten med en spoiler kan være masse, men blir som oftest brukt til lange sitater slik at posten ikke blir så enormt lang, før du trykker på den.

 

På en del foraer er det også slik at "nøstet" quoting ikke er mulig, men at det kun er det innlegget man quoter som synes i ditt innlegg. Det synes jeg er mye ryddigere enn all den håpløse quotinga mange driver med i dag...

Link to comment
Share on other sites

Det går an å sette en grense for antall quotes. Jeg synes det er dumt å ikke kunne følge opp en sak lenger enn en quote tilbake uten å plukke dem ut av hverandre, men å sette en grense på f.eks. 3, høres ikke dumt ut.

 

Spoilere kan også være hendig i mange tilfeller. Gode forslag, Moen!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...