Jump to content

Giorgio Chiellini


afc2007

Recommended Posts

Å hente Chiellini i januar, ville vært en av de beste handlene Wenger kunne gjort. En glimrende midstopper, som også kan spille venstreback, altså ganske likt Billy. Ellers har han noe andre kvaliteter enn William som stopper. Han er meget rask, god på hodet og oser av autoritet.

 

Løp og kjøp, Wenger!

Link to comment
Share on other sites

Å hente Chiellini i januar, ville vært en av de beste handlene Wenger kunne gjort. En glimrende midstopper, som også kan spille venstreback, altså ganske likt Billy. Ellers har han noe andre kvaliteter enn William som stopper. Han er meget rask, god på hodet og oser av autoritet.

 

Løp og kjøp, Wenger!

 

Ser ut til å være en kriger av en spiller som trøkker til i duellene og sikkert en stopper med mye kvaliteter, men etter å ha sett denne Youtube-video'n ble jeg mer tvilende:

http://www.youtube.com/watch?v=bnfTjWU9wF4

 

Ok, det er kanskje tynt å vurdere ut ifra en liten video, men trenger vi virkelig en Materazzi 2? :)

Link to comment
Share on other sites

Faktisk så tror jeg at vi behøver en "liten Materazzi" i laget. Det er det å møte de som er greia, men jeg ville elsket å hatt en slik på laget. Gir de fleste karameller i duellene og legger ingenting i mellom. Vi behøver en som ofrer livet i taklinger og dueller, og jeg tviler på at Ronaldo ville kommet seg forbi denne karen gang på gang.

 

Robbie Savage? Elsket i Blackburn. Marco Materazzi? Elsket i Inter. Roy Keane? Elsket i Man Utd. Jeg er absolutt for Chiellini. Han er ikke bare en tøffing av rang, men han besitter ferdigheter jeg er sikker på at vi ville fått bruk for, og han er i tillegg ung. Han har også mye av det mentale, noe som også har resultert i at han har ledet Italia som kaptein(Utifra videoen. Kanskje U-landslag?).

Link to comment
Share on other sites

Faktisk så tror jeg at vi behøver en "liten Materazzi" i laget. Det er det å møte de som er greia, men jeg ville elsket å hatt en slik på laget. Gir de fleste karameller i duellene og legger ingenting i mellom. Vi behøver en som ofrer livet i taklinger og dueller, og jeg tviler på at Ronaldo ville kommet seg forbi denne karen gang på gang.

 

Robbie Savage? Elsket i Blackburn. Marco Materazzi? Elsket i Inter. Roy Keane? Elsket i Man Utd. Jeg er absolutt for Chiellini. Han er ikke bare en tøffing av rang, men han besitter ferdigheter jeg er sikker på at vi ville fått bruk for, og han er i tillegg ung. Han har også mye av det mentale, noe som også har resultert i at han har ledet Italia som kaptein(Utifra videoen. Kanskje U-landslag?).

 

Enig med deg her, vi trenger en spiller motstanderene frykter! Før hadde vi Vieira, som var elsket av oss og hatet av de andre, og Henry som var så fryktelig god at de rett og slett pissa i buksa.

 

Chiellini er satans god, men jeg har sagt det før.. jeg tviler på at Juventus kommer til å selge han :P

Link to comment
Share on other sites

Om Juventus skulle vurdere å godta et bud på Chiellini håper jeg virkelig det kommer fra Arsenal. Dette er en spiller som har imponert meg i lang tid. Har sett han i en del kamper fra Serie A, og inntrykket jeg har fått er at han absolutt er en no-nonsense spiller som kan gå inn og styrke laget defensivt, så vel som i innstilling ute på banen fra dag en.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...